-Nem vagyok ebben biztos-mondta Lando én pedig hallgatóztam.
-De ha ez igaz biztosan megviseli-felelte Max.
-Nem hinnem hisz hallottátok, hogy Emily nem igazán kapott sok szeretetet egyrészt ezért is adom neki mindenemet amim van másrészt pedig, ha Toto az igazi apja akkor rengeteg szeretetet fog tőle kapni. Ismerem Totot!-magyarázta Lando.
-Micsoda?-szökött ki a számon.
-Ez mi volt?-kérdezte Max.
-Emily?Na most mit fogsz tenni Emily huhh szembe nézel velük vagy eljátszod, hogy most jöttél le az emeletről?
-Mit ácsorogsz itt?-jelent meg mellettem Lando amitől a szívem is kiugrott a helyéről.
-Most jöttem le-nyeltem nagyot majd Lando társaságában a konyhába mentem a többiekhez.
-Én is felszaladok-mondta Lando.
-Jesszusom-fújtam ki magam.
-Azt hittem szívrohamot kapok amikor megjelent mellettem.-Szóval te hallgatóztál?-kerekedtek ki Max szemei.
-Aranyos Landotól amit mondott-mosolyodtam el.
-Mi? Emily felfogtad, hogy lehet Toto az apád?-értetlenkedett Ria.
-Fel, de ahogy ő is mondta legalább kapnék apai szeretetet.
-És azt felfogtátok, hogy-Hogy együtt vagytok?-vágott bele Max.
-Levágtam amint honeynak hívott-Úgyszintén-mosolygott Ria.
-Vigyázz rá mert örök gyerek-Ne törd össze őt-folytatta Max.
-Nem akarom! Láttam tiktokon videókat amikor Carlos elment a McLarentől akkor is összetört a srác és Daniel is otthagyta a McLarent és Landot is. Tudom, hogy fájt neki, tudom hogy voltak olyan futamok ami után sírt mert hallottam amikor Lewis beszél róla, hogy ha tehetné átadná neki a dobogós helyét-sóhajtottam.
-Nem gondoltam, hogy ennyi dolgot tudsz rólam-szólalt meg mögöttem Lando.
-De akkor te tipikusan nem a látszatot hiszed el hanem bele ásol és megközelíted a dolgokat a rossz oldalukról-jött oda elém a srác majd megfogta a kezeimet.
-És talán nem haragszom azért mert hallgatóztál-vigyorgott majd megfogta az arcomat és közelebb húzott magához majd az ajkainkat egymáshoz érintette.-Ez kellett, hogy tudatosuljon bennem ez az egész-mondta Max vigyorogva míg Ria szóhoz sem jutott.
-Előkészítem a dolgokat kint-mondta Lando majd kiment.
-Naaa?-vigyorgott Ria.
-Én már a játékteremben tudtam, hogy össze fogtok jönni-vont vállat öntelten Max.
-Ott már én is sejtettem-vallottam be.
-Csak nem akartam a szabályt megszegni-Néha muszáj-mondta Ria.
-Mind szegünk meg szabályokat, hogy boldogok lehessünk-magyarázta a srác.
-Na és milyen vele lenni?-Fellegekben járok és nyugodt vagyok-feleltem mosolyogva.
A hosszadalmas prédikálást szeretnék tartani arról milyen Landoval lenni talán úgy írnám le, hogy igazából mindig mosolyt csal az arcomra még a legsötétebb időkben is. A jelenléte megvilágít mindent. Nevetése egy édes dallamra hasonlít. A hullámvölgyön keresztűl mindig mellettem van. A szemében vígazstalást találok. Szóval itt ez a srác, aki feldobja a napjaimat. Ragyogó nevetésével és gondokodó modorával. Vele az élet egy kaland, egy izgalmas utazás. Őszintén szólva hálás vagyok, hogy mellettem van, hogy azt mondhatom "igen Lando Norris az én pasim".
Emellett veszélyes is mert ha Esteban megtudja lesz némi probléma.-Tudtok segíteni?-jött be Lando.
-Persze-indultunk meg.
-Mit dumáltatok?-kérdezte Lando kicsit félre vonulva.
-Nem sok dolgot. Örülnek nekünk-mosolyodtam el majd ő is.
-Most miért nézel így honey?
-Semmi különös-legyintettem.
(-Csupán elképzeltem a jövőbeli életünket)-Várjatok segítünk-mondta a srác Maxnek és Rianak akik a tányérokat pakolták ki.
-Nem kell! Ti csak beszéljétek meg amit akartok-mutogatott Max.
-Nincs szerintem semmi-csóválta a fejét Lando.
-Vagy van?-Van!-mondta Ria.
-Neeeem! Ria. Nem!-ellenkezett a srác.
-De! Most!-pirított rá a lány majd Lando jelzett, hogy menjünk be a házba. Befele menet Riara néztem egy "köszi életmentő vagy" nézéssel.
-Szóval tudom, hogy egy friss kapcsolatunk van, de-sóhajtott.
-Héj Lando. Ami a szíveden az a szádon is-fogtam meg a kezeit.
-Akkor felkészítelek, hogy nagyon nyálas leszek.
-Nem hinném-mosolyogtam.
-Nem? Tehát ami a szívemen az a számon is. Rendben szóval amikor megtudtam. Mellékesen kettő évvel ezelőtt, hogy miken mentél keresztül már akkor tudtam, hogy mindennél jobban figyelni fogok rád. Mint a szemem fényére! Majd összejöttünk nem rég konkrétan ma és ez atom nyálas lesz, de soha nem éreztem ekkora biztonságot és boldogságot ezért is tudom jól, hogy mindenemet neked adom amim van mert megérdemled és soha, de soha egyik pillanatban se érezd azt, hogy kevés vagy! Ne érezd úgy, hogy nem érdemelsz meg mert tévedsz! Igenis megérdemelsz és őrületesen beléd szerettem Emily Lauren Watson!
-Úristen Landooo-szökött könny a szemembe.
-Én is őrületesen szeretlek Lando Norris!-A holdig és vissza
-A holdig és vissza-ismételtem el majd a srác megcsókolt.
-A másik pedig hát figyelj tény, hogy fiatalok vagyunk, de a gyerek téma
-Lesz gyerekünk!-vágtam bele.
-Nem ellenkezhetsz mert látom, hogy bánsz Milaval-Hol láttad?
-Neten. Videókban-mosolyogtam.
-Fel sem merült bennem, hogy nem lesz gyerekünk-susmorgott a srác.
-Ez is megtárgyalva!
-A harmadik dolog pedig az észrevételem.-Mi szerint Toto az apám?
-Igen
-Én örülnék neki mert imádom őt és ami azt illeti Lewis elmondta, hogy Toto is úgyszintén szeret engem máramint tud rólam.
-Ti még nem is találkoztatok?-kerekedtek ki a srác szemei.
-Nem
-Vissza térve rá. Ha igazad van, de majd kiderítjük akkor csak boldog tudok lenni, hisz okkal lehetett, hogy anyu nem mondta el és, hogy pont most derülne ki-vontam vállat.
-Mementene-Miben reménykedsz honey?
-Abban, hogy igazad van! Csak gondold el
-Hallgatlak-vigyorgott.
-Még anno feldobott egy cikket a net miszerint Toto Wolff-nak volt egy lánya aki eltűnt vagy mi
-Érdekes
-Az, de tényleg remélem, hogy igazad van.
-Mindig igazam van bébi-vigyorgott incselkedőn a srác majd magához húzott.
-Mondtam már, hogy ettől a nézésedtől a falra mászom?
-Most mondtad-kuncogott
Hogy miért mászom tőle falra? Mert a testem reagál a srác megmozdulásaira és libabőrös leszek a testem bizseregni kezd és az ilyen dolgok okozzák sokszor, hogy a lányok nem bírnak magukkal ezáltal hamar fekszenek le valakivel. Én nem vagyok ilyen lány!
Ig: rebs_iroioldal
Tiktok: reby_story
Vinted: rebs_cl16
YOU ARE READING
Tiltott szerelem
RomanceEgy focista lány. Rossz családi körülmények. Forma-1-es pilóták és a focicsapat az egyetlen igazi "családja".