-És mikor lehet rá lehetőség, hogy megtudjam?-emeltem Totora a tekintetemet.
-Ilyen butaságokról ne beszéljünk. Kétlem, hogy én vagyok az apukád-felelte.
-Oké-vontam vállat, de nem fogom ennyiben hagyni.
-Gyere menjünk be-invitált be a szobámba Magen egy doboz fagyival a kezében.
-Menj csak! Válassz valami filmet, mindjárt megyek én is-mondtam a lánynak és be is ment a szobámba.
-Jobb így, hogy itt van?-kérdezte Lando.
-Te tudtál az egészről?-kérdeztem rá.
-Nem tudtam róla! Miből gondolod?
-Rengetegszer mondtad haza felé, hogy semmi baj nem lesz és, hogy minden rendben. És tessék haza érünk és semmi sincs rendben.
-Mert tudtam, hogy ideges vagy a haza utazás miatt, azért mondogattam folyton.
-Vaagy azért mert tudtad és inkább el akartad titkolni, ezért nyugtattál és mondogattad, hogy nincs gond!
-Ez nem így vagy Emily!-sóhajtott a srác.
-Na jó most fejezzétek be!-állt közénk Esteban.
-Lando menj és sétál egyet! Még mielőtt bántanád Emilyt-tette hozzá Ocon.
-Tessék?-fordult vissza a srác.
-Estie-suttogtam.
-Igen?-kapta rám a fejét.
-Lan sosem bántana!-váltottam a gyerekes vékony hangból egy felnőttesebb komoly hangba.
-Nagyon félre ismered őt- tettem hozzá.
-Nem baj. Azért sétálj egyet!-mondta ismét Landonak.
-Erre nem volt semmi szükség-motyogtam.
-Nem volt? Végülis te kezdtél el vele veszekedni-vont vállat Esteban.
-Jó mindegy. Be megyek-feleltem.
-Várj!
-Biztosan mész Barc-vágtam bele.
-Igen! Elmegyek Barcelonaba és jól érzem magamat mert anya utolsó kívánsága volt, hogy jó legyen a kedvem-sóhajtottam.
-Valami focista srácot haza hozol-vigyorgott Estie, mire kuncogni kezdtem.
-Neeem, anya azt is látta, hogy ki az igazi, de még nem jött el az ideje, hogy elmondjam.-sóhajtottam.
-Amúgy, Lando tényleg nem tudott róla?-emeltem a tekintetem Lewisra.
Fejcsóválással jelezték, hogy nem, majd be mentem.
-Választottam filmet-mondta Magen amint be értem.
-Csodálatos!
-Miről volt kint szó?-aggodalmaskodott.
-Nem lényeg-legyintettem, majd beültem mellé az ágyba és ráhajtottam a fejemet.
Tudni illik, hogy Magen Cosey a legjobb barátnőm, aki kicsit sem kerüli a bajt. Zűrös családja van csak ő velem ellentétben már cigizik. Lehet jobb, mint magamon letölteni feszkót. Na jó abban meg kell egyezzünk, hogy egyik sem jobb! Kicsit Magenről. Egy vörös hajú lány, akinek a kinézete tipikusan bunkó típusú . Talán a vörös haj fekete ruha kombó teszi. Oké, oké nem csak az mert a viselkedése is olyan. Viszont, ha valakit igazán szeret, akkor azért küzd és harcol, sosem mond le róla! Teljes szívéből szereti az illetőt és mindenét neki adná amilye van. Mindig lehet rá számítani! Mindenkinek azt kívánom, hogy találjon egy igazi barátnőt.
A film közben persze bealudtunk, szokásunk.
-Héj..Emily-ébresztgetett Lando.
-Mit akarsz?-kérdezte nyersen.
-Kelj fel mert itt van a lakásban, itt nálunk az igazgatónő a sulidból.
-TESSÉK?-pattantam fel.
-Várj!-kapta el a kezemet mielőtt még kimehettem volna.
-Nem akarlak elveszíteni! Tényleg nem tudtam róla, ha tudtam volna elmondtam volna, ha pedig tudtam volna és nem mondom el akkor azért mert nem lett volna merszem-hadarta el.
-Fontos vagy nekem és nem akarlak elveszíteni! Kérlek-könyörgött.
-Nem veszítettél el!-mosolyogtam rá majd gyengéden az arcomhoz nyúlt és megcsókolt.
-Most már menjünk ki-suttogta.
-Jó estét!-köszöntem az igazgatónőnek.
-Jó estét! Részvétem-hajtott fejet.
-Elhoztam a bizonyítványodat-nyújtotta felém.
-Am én úgy gondoltam elmegyek a ballagásra-sóhajtottam.
-Emily a ballagáson kell adni a szülőknek dolgokat-suttogta Lando a fülemben és közben megfeledkezve a helyzetről a derekamra helyezte a kezét.
-Lando!-néztem rá jelezve neki, hogy nem kéne.
-Amúgy meg, majd Toto eljön-néztem rá könyörgő tekintettel.
-Ott leszek!
-Örülök, hogy jössz!-mosolygott az igazgató majd egy kis idő múlva elment.
-Kérsz vacsorát?-sandított rám Lewis.
-Nem, megettük a fagyit szóval nem fér belém semmi-mondtam, majd vissza mentem a szobámba.
Magen kint vacsorázott a srácokkal addig én elmentem fürdeni, majd hallottam, hogy valaki bejött a szobámba.
-Mindjárt jöhetsz!-kiabáltam ki gondolván, hogy Magen az, de válasz nem érkezett.
Lefürödtem majd amikor kimentem Landoval találtam magamat szemben.
ig: rebs_writer
tiktok: rebs_writer
YOU ARE READING
Tiltott szerelem
RomanceEgy focista lány. Rossz családi körülmények. Forma-1-es pilóták és a focicsapat az egyetlen igazi "családja".