Tizenkettedik fejezet

980 43 3
                                    

-Hogyhogy itt?-kérdezte jó kedvvel Lando majd  felkelt és kezet fogott velük mire az arcom lángba borult.

-Hamarabb végeztünk gondoltuk beugrunk-magyarázta Lewis.

-Üljetek le-mutatta Lando.

-Ide én ülök-mutatott Estie a mellettem levő helyre.

-Szia Emily-nézett rám mérgesen.

-Szia-mondtam de rá sem néztem.

-Charles arrébb tudsz ülni?-kérdezte Lando a mellettem ülő srácot.

-Nem nem tud-mondta Esteban.

-Elmegyek mosdóba-feleltem mivel egyre kellemetlenebb lett a dolog.

Nem helyes amit teszek, de Lando kibaszottul aranyos-gondolkoztam a mosdó fele menet.
Azt hiszem megtaláltam a tiltott gyümölcsömet.

A mosdóba érve a sírás jött rám majd a táskámba nyultam a gyujtómért. Nem kéne, de hat éves voltam amikor először a kezem ügyébe kerül a gyujtó és a hegyező. Máshogy kezdtem el rájuk nézni.

-Te mit csinálsz?-jött ki egy fülkéből Ria. Lando egyik lány barátnője.

-Semmit-tettem a hátam mögé a kezem, de a könnyeimet nem tudtam elrejteni.

-Mi a baj Emily?-nézett rám aggodalmasan.

-Semmi, csak...-sírtam el magam.

-Mit rejtegetsz ott?-kérdezte.
-Emily kérlek add oda-nyujtotta a kezét.

-Nem adom!

-Nem mondom el senkinek ha cigizel vagy hasonló-fogta meg a vállamat.

-De nem cigizem-motyogtam majd a lány a hátam mögé nyult és kitépte a kezemből a gyujtot.

-Emily ugye nem az amire gondolok?

Egy szót sem mertem szólni csak rá emeltem a tekintetem és sírtam.

-Édesem...gyere ide-ölelt meg a lány.
-Nem szabad butuskám-simította végig a kezét a fejemen.

-Tudom

-Mióta csinálsz ilyen hülyeségeket?

-Hat éves korom óta-motyogtam az orrom alatt.

-Tessék?-tólt el magától.

-Csak nézz rám ugyan úgy Ria-szakadt meg a szívem.

-Nem ígérem, de vigyázni fogok rád!-jelentette ki.
-És Landonak nem kell erről tudnia-folytatta.

-Senkinek sem kéne-néztem a földre.

-Hol csinálod? Hisz a fociban rövid nadrágotok van-kíváncsiskodott a lány.

-Ott ahol takar a ruha-feleltem.

Szomorú, hogy engem ismer úgy mindenki mint a boldogság és aki mindig vigyorog emellett én ajánlom fel a csapattársaimnak, hogyha baj van szóljanak és ami azt illeti nekik semmi bajuk. Itt csak nekem van bajom.

-Sok rossz dolog történt veled az életedben és még fiatal vagy, de sosem szabad ezt tenned-okított Ria.

-Honnan tudod mi történt velem?

-Az előbb mindenkinek elmondtad egyrészt, másrészt Lando folyton rólad áradozik-mosolygott rám a lány.
-Ha együtt lesztek és talán összefeküdnétek akkor ugye tudod hogy látni fogja a hegeidet csajszi?

-Ezt gyorsan le lehet tudni. Nem leszünk együtt-vontam vállat.

-Tudom vannak szabályaitok Estebannal-csavargatta a szemeit.
-Mindent meglehet szegni főleg ha te is szereted Landot-indultunk meg ki a mosdóból majd a boldog Landora néztünk.
-A mosolyod mindent elárul-folytatta majd Lando rám terelte a tekintetét és rám mosolygott.

-De az ő mosolya és nézése sem hazudik-suttogta Ria.
-Jegyezd meg hogy a nézés sosem hazudik-igazította meg a hajam Ria majd letörölte a még látszódó könnyeimet.

-Te nem használsz sminket?-kérdezte meglepődve.

-Nem, miért?

-Szóval te természetesen vagy ennyire szép?-pislogott a lány, de nem igazán tudtam rá mit felelni.

-Lau ide jössz?-legyintett Lando majd oda indultam és megálltam mellette.

-Igen?

-Minden okés?-húzott le a kezemnél fogva.

-Persze-sóhajtottam.
-Riaval voltam-mutattam a lányra.

-Örülök hogy jóban lettetek-mondta majd kiegyenesedtem.

-Nagyon jó fej csaj-mosolyogtam és lezuhantam a babzsákra.

-Köszi-jelent meg mögöttem és megfogta a vállam mire megszeppentem Lando pedig kicsit elnevette magát.

Nem épp jó bemutatkozóm volt Ria felé, de legalább valaki tudja és ha baj van ő biztosan ott lesz és cselekszik.

-Emily-szólt Estie és a kezén kilencet mutatott amiből azonnal gondoltam, hogy a kilences szabályról van szó.

-Jól van Estie lehet lenyugodni és bocs hogy vannak más barátaim rajtad kívűl-vágtam a képébe mire Lewisból kitört a nevetés.

Ig: rebs_iroioldal
Tiktok: reby_story
Vinted: rebs_cl16

Tiltott szerelemWhere stories live. Discover now