Otthon
-Holnap lesz a buli?-kérdezte Lewis.
-Igen-mondta neki Magen.
-Magen te hogyhogy nem a szüleiddel vagy?-emelte rá a tekintetét Lando.
-Anyuék épphogy elbírtak jönni-sóhajtott.
-Üzleti útra mentek.-A szokásos monoton-csavargattam a szemeimet.
-Eljönnek, itt vannak, szaladnak el-sóhajtottam egyszerre a barátnőmmel.-Rendben ez nem egy jó dolog-jegyezte meg Esteban.
-Mondanék még neked valamit ami nem jó-mondta ridegen Magen.
-Ezt hogy érted?
-Úgyis mindjárt kitérünk rá
-Mi van?-értetlenkedett a srác majd Magen mutogatni kezdett rám és Landora.
-Oohhh tényleg!
-Meséljetek csak-Mit kéne?-fordultam felé.
-Pontosan tudjátok!
-Emily Lauren Watson volt egy egyezségünk!-Jah volt-sújtottam le a szemeimet.
-Miért nem tudod egyszer az életben betartani?-emelte fel a hangját.
-Mert-vágott bele Magen.
-Fejezd már be Ocon! Mi közöd neked ahhoz, hogy Emily kivel hol és mikor van? Semmi közöd ehhez!
-Emily boldog akar lenni és egy szóval sem mondta senki, hogy együtt vannak.-De látom amit látok Magen!
-Így igaz!
-Látod azt ahogy egymáshoz viszonyulnak és azt hogy hogyan néznek egymásra. Igen ezeket mind látjuk mert még ők maguk is bevallják, hogy éreznek valamit a másik iránt csupán miattad nem jönnek össze, mert te nem engeded Emilynek!-kiabált a lány.Ismét adósa vagyok Magennek mert kifejezetten hihetően adta elő ezt a dolgot. Tény, hogy Lewis tud rólunk, de ez mind annak érdekében volt, hogy Esteban ne jöjjön rá.
-És így beszélni valakivel aki most vesztette el az édesanyját-csóválta a fejét Magen.
-Szánalmas!-felelte majd síri csend lett.-Akkor most vacsorázunk vagy sem?-kérdezte Pierre.
-Mindjár jövök-ment ki a bejárati ajtón Ocon.
-Akkor most mi is van pontosan?-kérdezte Lewis.
-Az van amit te tudsz, amit legutóbb elmondtam, csupán Magen kiállt mellettünk.
-Hallod Magen-szólt Lando.
-Szerintem az életemet mentetted meg-kuncogott.-Semmiség, de inkább felejtsük el-legyintett.
-Ne várjuk meg?-kérdeztem.
-Majd vissza jön-mondta Pierre.
-Tényleg Lau!
-Nem volt nehéz a verset elmondani?-kérdezte Toto.-Nem volt egyszerű-sóhajtottam.
-Persze, hogy nem, de tudd, hogy én mindig itt leszek neked-mosolygott Toto.
Gyanús a pasas nem tagadom.
-Baszki skacok-csaptam a homlokomra.
-Holnap buli majd holnap után Barcelona.
-Hullák leszünk-nyavajogtam.-Mint mindig-felelte Magen.
-Mehetnénk mi is Barcelonaba-mondta Lando majd felhúzott szemöldökkel rá néztem.
-Nem hinném, hogy akartok jönni.
-Én menni szeretnék!-felelte a srác.
-Hm kicsit sem féltékeny a kicsi Norris-mosolyogtam.
-A kicsi Norris-gondolkozott el.
-Oh tényleg! Landoval óvodában csoporttársak voltunk-nevettem.
-Ami azt illeti szerintem emlékszel amikor anyuval jöttünk és ő mesélte, hogy a kis rózsaszín cipőmbe homokot raktak mert én neki elmeséltem aztán neked tovább adta-mondta Lewisnak.-Igen rémlik valami.
-Lando volt a homok bűnös-csóváltam a fejemet.
-Azt mondta utálna, ha akkor megtudta volna.
-Ez egy hatalmas szerencse, hogy nem tudtad meg-nézett rám Lando csillogó szemekkel majd Esteban vissza ért.Ig: rebs_writer
Tiktok: rebs_writer
YOU ARE READING
Tiltott szerelem
RomanceEgy focista lány. Rossz családi körülmények. Forma-1-es pilóták és a focicsapat az egyetlen igazi "családja".