Minden erőmet összeszedve lebaktattam a szobámba és a telefonom névjegyzékei közt Charles nevét keztem el keresni.
Amint megpillantottam már hívtam is őt, nem nagyon akarta felvenni.
-Szia!-szólt a telefonba jó kedvűen.
-Erre most nincs időnk Charles!-feleltem köszönés nélkül és közben a cipőmet próbáltam felvenni.
-Estebanról van szó és valahol jó lenne ha találkoznánk, márha itt vagy Bristolban.-Szerencséd van kislány!
-Most fejezd be!-nyeltem nagyot.
-Közel hozzátok van egy kávézó, ha jól sejtem-felelte.
-Igen, konkrétan a sarkon-topogtam az ajtóban.
-Akkor oda menjünk-felelte.
-Rendben!-mentem ki az ajtón és letettem a telefont.
Lando Norris
-Nem örülök, hogy Charlesszal találkozik!-mormogtam.
-Ne aggódj!
-Emily tudja mit csinál-felelte Lewis majd lejött mellettem a lépcsőn.-Őszintén szólva félek sőt rettegek attól, hogy holnap mennek Barcelonaba méghozzá a fiú focicsapathoz-nyavajogtam.
-Pubertás kérlek fejezd be a nyűglődést!-fogta meg a vállamat Pierre.
-Hírtelen neked milyen fontos lett Ocon-szúrtam oda.
-Ezt hogy érted?
-Azért aggódom érte-tette még hozza Gasly.-Aham.
-Hogy hogy értem?
-Idézem "Esteban nem a barátom csak a munkatársam, sosem lesz a barátom"-Mert ez így is van!
-Annyira nem leszek vele jóba soha-ült le az asztalhoz a srác.-Együtt nőttetek fel-néztem hülyén.
-Pont ez az!
-Együtt nőttünk fel és mivel rengeteget voltunk egymás társaságában így már elég volt belőle-sóhajtott Pierre.-Aha ezt jó tudni-bólogattam.
-Ahjj akkor sem örülök annak, hogy Emily Barcelonaba megy-tértem vissza az előző témához.-Lando kérlek fejezd be!
-Ismétlem. Emily tudja mit csinál!-ült le az asztalhoz Lewis is.
-Bár vannak helyzetek amikor kifejezetten oda kell rá figyelni-Na hát erre rájöttem már-könyököltem az asztalra.
Emily Watson
-Hol a fenében van már ez a srác-motyogtam magamban.
-Elnézést!
-Minden rendben?
-Látom kissé feltúlt vagy-szólt hozzám egy fickó egy másik asztaltól, de oda sem néztem rá.-Igen minden a legnagyobb rendben!-feleltem feldultan.
-Najó figyelj!-ült át velem szembe.
-Úristen!-kerekedtek ki a szemeim.
-Shh, ne nehogy kimond a nevemet mert akkor a rajongóktól alig kapok majd levegőt, de ahogy sejtem egy pár hónap és te is ebben a cipőben fogsz járni-felelte a spanyol srác.
-Nem gondoltam volna, hogy még a Barcelonába utazásom előtt találkozom veled-mosolyogtam Pedrire.
-Hát látod, hogy de!
-Már nagyon várunk titeket!-És mi is, de szerintem a legjobb barátnőmnél és nálam jobban senki sem várja-kuncogtam.
-Ezt örömmel hallom-sóhajtott.
-Min mérgelődtél az előbb?-Charlest várom mert egy fontos dologról kell vele beszéljek, de még ilyenkor sem képes hamarabb ide tólni a képét-csóváltam a fejemet.
-Charles Leclerc?-kérdezett vissza.
-Igen!
-Vele vagy együtt?
-Nem, ő Norrissal van-lépett oda Charles.
-Végre, hogy ide értél-sóhajtottam mérgesen.
-Akkor én nem is zavarnék.
-Örülök, hogy találkoztunk-felelte Pedri majd elment.-Mit keresett itt?-kérdezte Charles.
-Inkább te hol voltál?
-Sajnálom!
-De térjünk a lényegre.-Rendben!
-Ocon írt egy levelet, hogy lehet jobb lenne egy kis szünet és, hogy majd talán egyszer újrakezdhetjük vagyis azt hiszem valami ilyesmi volt-magyaráztam.-Ez nem rá vall-gondolkozott el Charles.
-Ezt már mi is megfejtettük
-Ennek lesz valami magyarázata az biztos, de tudtommal jössz a brit nagydíjra-könyökölt az asztalra.
-Baszki tényleg-csaptam a homlokomra.
-Erről lehet, hogy ő feledkezett meg.-Az nincs kizárva, vagy nem is tud róla-vont vállat a srác.
-Persze ez is lehetséges, de kétlem, hogy ne tudott volna róla, szerintem mondtuk neki is-ropogtattam az ujjaimat.
-Ne stresszelj!-nyúlt a kezemhez.
-Engedd el magad!
-Ma bulizz egy jót és Barcelonaban is érezd jól magad!
-Utána jön a nagydíj és ott alkalmad lehet vele beszélni-mosolygott Charles.-Igazad van!-sóhajtottam.
-Köszönöm!-mosolyogtam rá kellemesen.-Elnézést hölgyem-jött oda egy pincér.
-Igen?
-Magát keresik telefonon-nyújtotta felém a telefont ami a kinézetéből ítélve egyfajta céges telefon volt.
-Igen tessék?-szóltam bele.
Ig & Tiktok: rebs_writer
YOU ARE READING
Tiltott szerelem
RomanceEgy focista lány. Rossz családi körülmények. Forma-1-es pilóták és a focicsapat az egyetlen igazi "családja".