פרק 1- מאיפה מתחילים עכשיו?

1.4K 44 2
                                    

״אדריאנו. תגיד לי, חיפשתם בכל מקום?״ שאלתי בטון הקר ביותר שיכולתי לגייס. אני צריך לשמור על פאקינג תדמית.
״כן לאו, חיפשנו אפילו בבית שלהם. אני חושב שהם קברו אותו.״ הוא אומר במבט מצטער. פאק.

מירו, אחי, נחטף בידי הרוסים. הוא היה כמו אבא שלי, הוא היה האח היחיד שלי. הוא היה בן 26 והיה בינינו הבדל של שלוש שנים. הוא לימד אותי את כל מה שהוא ידע, ועזר לי בהכל.

כולם במאפיה אהבו אותו, הוא היה הקאפו הטוב ביותר של ניו יורק. הוא גרם לעסקאות רבות להצליח, ערימות של כסף זרמו אלינו והיה לנו יחסים טובים עם כמה מאפיות גדולות, והכל בזכותו.

אני הייתי הקונסיילרי שלו. ייעצתי לו ועזרתי לו בדברים שהוא לא היה יכול לעשות לבד, למרות שבוודאות ידעתי שהוא יודע מה לעשות, מתי ואיך, גם ללא העזרה שלי.

למירו לא היה אישה, ולא היה לו יורש. הוא עלה להיות הקאפו בגיל מאוד צעיר, לאחר שאבא שלנו מת. לא היה לו זמן ולב. הוא לא רצה להתחתן.

לאחר שקאפו ללא יורש מת, עולה במקומו בן משפחה, או הבנאדם שהכי קרוב אליו. במקרה הזה, אני.

לא תכננתי שזה יקרה, למרות שאני ואחי היינו אכזריים ומחושבים באותה מידה, היינו קרים כלפי חוץ ולא הראנו רגשות, לא תכננתי אף פעם להיות הקאפו במקומו.. אבל פאק, כבר חמישה חודשים אנחנו מחפשים את מירו ללא הפסקה, וכבר איבדנו תקווה. צריך מישהו שיכול להחזיק את המאפיה בידיים.

הייתי עם מירו בכל מקום. אני מכיר את התפקיד הזה מגיל אפס. אני מיומן בזה.

״אדריאנו. תודיע בבקשה לכולם שעולה לשלטון קאפו חדש. לאונרדו באג׳ו.״ פקדתי.
אדריאנו הוא החייל הטוב ביותר שלנו. מירו סמך עליו מאוד, ולכן גם אני.
״מיד״

מאיפה מתחילים עכשיו?

הדלת במשרד שלי נפתחה בבת אחת. רוח חזקה הגיעה למשרד והעיפה כמה דפים.
״לא למדת לדפוק, ברונו?״ שאלתי בשעשוע
״מזל טוב! שמעתי שאתה הקאפו החדש״ הוא קרץ
״מזל טוב! שמעתי שאתה הקונסיילרי החדש!״ קרצתי כפי שהוא עשה.
הייתי צריך קונסיילרי חדש, מכיוון שאני הייתי הקונסיילרי הקודם. הייתי צריך מישהו שמכיר אותי, שיכול לעזור לי, שאני יכול לסמוך עליו.

ברונו הוא הבחירה המושלמת.

הוא החבר הכי טוב שלי ממתי שאני זוכר את עצמי. כשאבא שלי היה הקאפו, אבא שלו היה הקונסיילרי. הם היו חברים טובים, ולכן הם הכירו לי את ברונו.
״קונסיילרי?״ הוא שואל במבט מופתע
״אני סומך עליך״.

-
עמדתי מול כניסת המועדון ״טיים רוק״.
המועדון שלי.
אני עוד צריך להתרגל לזה, אני לא רגיל להיות בשליטה. אהבתי להיות העוזר של אחי, לעבוד כמה שעות ובשאר הזמן להנות עם ברונו. עכשיו, כאשר המאפיה בידי אצטרך להקדיש את כל זמני הפנוי, לעבוד ברצינות יותר ולהראות לכל המאפיה שלא מתעסקים עם לאו באג׳ו.

אני צריך לחגוג. מירו לא יחזור, אני עכשיו שולט במקומו.
כל מי שהיה שותף בחטיפה של אחי יסבול כל כך עד שהוא יתחנן למות. אני אהרוג כל אחד מהרוסים שאראה בדרך. אני אגרום להם לשלם על זה.

///////
סיפור חדש😉❤️

האור שליWhere stories live. Discover now