פרק 31- חוב ונשיקה

708 28 1
                                    

נקודת מבט לארה:

אני פוקחת את עיני במהירות כשבטני מתחילה לקרקר. השעה כבר שתיים עשרה בצהריים, וקרני השמש החזקות שכבר מאירות את כל החדר, לא יתנו לי לחזור לישון. אני לוקחת כמה דקות להתעורר, ולאחר שאני מתאוששת מעט אני קמה מהמיטה. אני רעבה בטירוף, ויש לי דודא מטורפת למסעדה בה אכלתי אתמול. אני יכולה כבר ממש לדמיין את טעמי הכריכים הטעימים ואת ריח הקפה. אני מתקדמת אל חלוני ומביטה מטה, רואה שאין שומרים באיזור וקופצת במהירות, כמובן לא לפני שהתלבשתי וצחצחתי את שיני.

אני מביטה שוב לצדדים, מוודאת שאף אחד משומרי האחוזה לא הבחין בי, ולאחר שאני מוכנה אני מתחילה להתקדם ישר.

אני לא זוכרת את השם של בית הקפה, אך אני זוכרת איך הוא נראה. המסעדה מבחוץ הייתה צבועה בצבע ירוק, והיה לה שלט ענק בדיוק בכניסה. בסוסופו של דבר, לאחר הליכה לא ארוכה במיוחד, הגעתי לבית הקפה וחייכתי חיוך מתוק אל המלצרית הנחמדה מאתמול.

גוף גדול מתיישב מולי, אותו אחד. ״חזרת״ הוא אומר בקול הרם שלו, ואני לא מצליחה לשלוט בחיוכי.
״פאולו!״ אני אומרת בשמחה וניגשת לחבק אותו. ״לא ידעתי שתגיעי גם היום״ הוא מחייך. ״אהבתי את האוכל כאן.״ אני מסבירה והוא מהנהן.
״אני מגיע לכאן כל יום, האוכל כאן ממכר.״ הוא אומר בצחקוק.
״אני רואה״ אני אומרת ושנינו צוחקים.

לאחר מכן הייתה שתיקה מביכה, בה פאולו הביט היישר לעיני ואני השתדלתי לא לנתק את מבטי, למרות שזה היה קשה בטירוף. ״תרשי לי לנשק אותך.״ הוא אומר ופעימה אחת החסירה מליבי. אני מתכוונת להגיב אך הוא קוטע אותי בנשיקה סוערת שהתכוונתי לעצור. אני מנסה להתנתק ממנו ממנו באלגנטיות, כדי לא לפגוע בו, ובאותה מכה גם לא לפגוע בי. את סתם תתאכזבי לארה, כל הגברים אותו הדבר.

הנשיקה הייתה כל כך שונה מהנשיקה עם לאו. אני לא יודעת להסביר, אבל הנשיקה עם לאו הייתה אמיתית. היא הייתה כיפית, היא הייתה טובה. ״רוצה להזמין?״ אני אומרת ועוצרת את מחשבותי כשהבנתי שהשוותי בין הנשיקה איתו לבין הנשיקה עם לאו. ״בשמחה.״ הוא אומר וקורא למלצרית.

נקודת מבט לאו:
אני מסדר את הדברים האחרונים בטלפון החדש, כמה שניות לפני שכל ההודעות שלא קיבלתי נשלחות. ׳לארה חזרה הרגע לאחוזה׳ אני מקבל הודעה שתופסת את צומת ליבי. התאריך הוא היה אתמול, ולפי מיטב זכרוני אני לא זוכר שהיא יצאה מהאחוזה.

טוב, אולי שחכתי.

׳תחזירו את השמירה לאחוזה׳ אני שולח לאדריאנו.
׳קיבלתי׳. הוא עונה לאחר כמה שניות.

אני יוצא מהרכב שלי וטורק את הדלת, נכנס למכולת שהייתה ליד תחנת הדלק.
״לאו״ רודריגו אומר ברגע שנכנסתי.
״תקרא לי קאפו.״ אני אומר בטון קר ומפחיד שהצליח להרתיע אותו מעט. ״הקאפו זה מירו.״ הוא אומר בחיוך מתנצל, וגופי מתחיל לרתוח מהעצבים. ״כבר לא״ אני נוהם ודופק את ידי על הקופה.
״מ..מצטער קאפו״ הוא מגמגם. ״יופי, ועכשיו אחרי שסגרנו את העניין הזה, אני צריך לסגור איתך עניין נוסף.״ אני אומר ומתחיל להתהלך בין המדפים. ״שמעתי שאתה חייב לי הרבה כסף. אתה משתמש בחבילות שלי בחינם.״ אני אומר ומביט היישר לעיניו.
״כ..כן.. לגבי..ז..ה רציתי להודיע ש..אני... מאחר בת-״ הוא נקטע כאשר אני מתקרב אליו ומחזיק בחוזקה את גרונו.
״אתה מאחר בתשלום כבר חודשיים! מה אתה חושב שאני? פראייר?״ אני צורח ומהדק את אחיזתי עוד יותר. רודריגו מתחיל להשתעל ופניו נהיות אדומות לגמרי.

״אני לא..נושם״ הוא אומר בקול חלש ואני מהדק את אחיזתי עוד יותר, ולאחר שניה עוזב. ״תתן לי את המפתח לקופה.״ אני פוקד ומושיט את ידי. רודריגו ממהר לפתוח את המגירה שלמטה ולהביא לי את המפתח. הוא חייב לי פאקינג מאה אלף שקל. אני פותח את הקופה, שולף ומכניס לכיסי את כל השטרות, שלא מכסות רבע מהחוב שלו. ״אין לי עוד כסף קאפו. בבקשה רחם עליי.״ הוא מתחנן כשפניו רטובות מדמעות. ״אין לך עוד כסף אה..? ולא חשבת על זה כשקנית ממני יותר ממאה חבילות?״ אני אומר בחיוך ענקי שחושף את כל שיני. ״ל..לא קאפו..״ הוא ממלמל בפחד ואני מיד חוזר להחזיק בגרונו ולחנוק אותו למוות.

הודעה נשלחת מהטלפון שעוד היה על השולחן ואני פותח אותה.
׳כל השומרים חזרו לעבוד באחוזה. ביצענו חיפוש ולארה לא נמצאת.׳ אחד השומרים מסמס לי. פאק.
׳תמצאו אותה מיד!׳ אני כותב וחוזר לאוטו שלי במהירות, נוסע אל האחוזה, בדרך מסתכל לכל מקום ומחפש אישה יפייפיה עם שיער זהוב.
פאק לארה. למה את מסבכת אותי?

-
״לארה, מה עשית שם״ אני שואל אותה לאחר שמצאתי אותה בבית קפה מדברת עם בחור. העצבים שלי כבר שברו שיאים, והתאפקתי בכל הכוח לא להרוג את הבחור ההוא בעזרת ידי בלבד. ״הייתי רעבה״ היא ממלמלת.
״למה לא אכלת באחוזה? ומי זה היה הבחור הזה לעזעזל?!״ אני מרים את קולי ומיד חוזר בי כשלארה משפילה את ראשה. היא לא עונה ואני בוחר לעזוב את הנושא, אני לא יודע עוד מה אני מסוגל לעשות היום.

״לאו״ היא לוחשת לאחר שאני חונה את הרכב מול שער האחוזה.


//////////////
4 אלף צפיותתתתת!!! אני מתרגשת בטירוףףף, ורציתי לבקש ממש סליחה שלא העלתי לכם פרק.

אוהבתתתת❤️❤️

האור שליWhere stories live. Discover now