נקודת מבט לארה:
אני מרגישה את הלחיים שלי מתחממות, סומק רב עולה על פני, ואני ממהרת להסיט את מבטי, בכדי שהוא לא יבחין בהשפעה של המחמאות שלו עליי.
״יפה לך סומק״ הוא מוסיף, שם לב.
אוי אלוהים, אני לא חושבת שאני יכולה להיות יותר אדומה ממה שאני עכשיו.-
נקודת מבט לאו:החתונה סיפקה לי את מה שהייתי צריך.
ישבתי במקום בצד, המשקיף לשולחן של לארה, נהנתי מהנוף היפה והעדין, ועכשיו אני יכול לחזור לדברים הכי רחוקים מלהיות עדינים.
מפתיע אותי שלארה, נראת כל כך תמימה ועדינה, בזמן שאבא שלה חייל לא פחות אכזרי מאדריאנו. כמובן, שלא יותר ממני. הוא כנראה מסתיר ממנה את הדברים האלה.דפיקה בדלת המשרד שלי העירה אותי מהמסמכים שבהם שקעתי.
״כן״ אני אומר בקול רם, כדי שמי שמחוץ לדלת יוכל להיכנס.
אדריאנו נכנס לדלת במבט קר, אך אני לא מתרגש מכך, כי אני יודע שהוא מחויב לזה.״לאו, רציתי להזמין אותך לחתונה שלי בעוד שבוע וחצי. אני אשמח אם תבוא״ אני מהנהן. הגיע הזמן של אדריאנו למצוא כלה, ואני שמח בשבילו שהוא מצא שידוך. בזמן האחרון קצת קשה למצוא שידוכים, מכיוון שגברי המאפיה מחוייבים להתחתן עם מישהי מהמאפיה, ולא מישהי מבחוץ.
לפני שאדריאנו מספיק לצאת מהדלת, אני שואל אותו, ״מי זאת?״
הוא מסובב את ראשו מהדלת אליי. ״לארה ארמני. אני חושב שהיא הייתה בחתונה שהלכת אלייה.״ פאק, מכל הנשים, דווקא אותה?
את האישה שאני מוקסם מהיופי שלה בכל פעם שאני רואה אותה? את האישה העדינה ביותר שראיתי בחיי? אותה?
אני אפילו לא יודע למה, אבל אני לא מוכן לתת לה להתחתן איתו.
״הבחורה מהכתבה?״ אני שואל, מנסה לרמוז לו שלא כדאי לו להתחתן איתה.
הוא מהנהן. אלוהים, אני צריך חיילים יותר חכמים.״פגשת אותה כבר?״ אני שואל, מהדק את לסתי, משתדל לא להראות רגשות.
״עדיין לא, עוד יומיים אפגוש אותה. מספרים שהיא יפייפיה״ הוא קורץ, ואני מהנהן.פאק, אני יודע שהיא יפייפיה.
כמו השם שלה, לארה, היא אור. היא קורנת ומפיצה אור בכל מקום שראיתי אותה. היא כל כך זוהרת, השיער שלה, העיניים, הגוף... היא פשוט קרן אור יפייפה.
אני צריך למצוא תוכנית, ומהר. היא לא תתחתן איתו, ואני צריך לעשות את זה מבלי שאף אחד יחשוד בי.
אני מתחיל לתכנן את התוכנית שלי, עד שאני מבין שהיא לא יוצאת לי מהמחשבות כי אני רוצה אותה, אני צריך אותה. אני צריך את האור שלה באפלה שלי, אני צריך שהיא תהיה שלי.
והתוכנית שלי חייבת לעבוד.
///////////
אמאלהההה!!!! אשכרה 100 צופים!
אתם לא מבינים איך אני מתרגשת, הייתי בטוחה שיהיה לי 3 בלחץ.
והעובדה שאתם מוסיפים את זה לרשימות קריאה שלכם, מצביעים לי, עושה אותי מאושרת:)תודה על הכל! אני משתדלת להעלות כמה שיותר מהר, ומצטערת על הפרקים הקצרים
YOU ARE READING
האור שלי
רומנטיקה!!הספר גמור!! לאו הוא האח הקטן במשפחת באג׳ו. כאשר אחיו הגדול, הקאפו, נחטף ונהרג, לאו עולה לשלטון. יש לו אחריות גדולה יותר, כל המאפיה בידיים שלו. הוא צריך להתמודד עם תפקיד חדש, וכך גם עם חיים חדשים. במקביל, הוריה של לארה מחפשים לה שידוך, היא כבר הגיע...