2.

24 1 0
                                    


SAR BU ŞEHRİ 🕯️

054***: Hayır sınıfındaki kızdan ne istedin yani?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

054***: Hayır sınıfındaki kızdan ne istedin yani?

054***: Sen insanlarla kavga etmeden anlaşamıyor musun?

054***: Hayır küçükte bir şeysin, hiçte öyle sert duruşun yok.

054***: Gerçi anlamalıydım o kavga gününden sonra, sinirlenince farklı birine döndüğünü.

054***: Neyse ki sinirlenince sevimli oluyorsun, yoksa hiç çekilmez o halin.

Görüldü.

Yazıyor...

Lina: Birincisi yine mi sen ya, yeter düş yakamdan!

Lina: İkincisi küçük derken, gerekirse seni de döverim.

Lina: Üçüncüsü de, sevimli nedir ya köpek miyim ben?

054***: Birincisi düşemem, bırakırsam asıl sen düşersin. Biz birbirimizin şehriyiz dedim ya sana.

054***: İkincisi döversin güzelim inanıyorum.

054***: Üçüncüsü estağfurullah ne köpeği belki sevimli finocuk olabilirsin :)

Lina: Üzgünüm tatlım seninde son gülüşün olacak çünkü size doğru geliyorum şu an.

054***: Adresi biliyorsan canlı konum at güzelim. Bende bi ara uğrarım.

Lina: Komik misin sen?

054***:  Bir tanısan sen beni, o zaman inanacaksın ama işte.

Lina: Seni tanımak isteyen kim be?

054***: Sen dışında bütün kızlar işte, numaramı isteyip duruyorlar. Ne kadar şanslı olduğunu bir bilsen.

Lina: Tamam hiç sıkıntı yapmasınlar, ben veririm onlara numaranı. Hem belki senden kurtulmuş olurum.

054***: Öyle hiç ümitlenme, bir sen etmezler yani.

Lina: Edecek başka bir kız bul o zaman!

054***: İşte kalp bu, öyle söz dinleseydi şu an bu halde mi olurduk.

Lina: Dimi ben rahat rahat ders çalışıyor olurdum. Ohh miss.

054***: Yok güzelim, eğer kalbin sözden anlasaydı. El ele diz dize oturuyor olurduk.

Lina: Seninde hayaller imkansızmış be, Allah kurtarsın.

054***: Eyvallah sağ olasın.

054***: Allah kurtarır bir engel olmasan.

Lina: Sen git başka şehri sar bence.

054***: İzmirden başka şehir mi var ki sarayım, benim dünyamda?

LinaSenin dünyanı ben bilmem, ama benim dünyamda İzmirden farklı yerlerde var.

054***: Mesela?

Lina: Mesela. Antalya, Bolu, Bursa, Nevşehir, Eskişehir, Ankara, İstanbul. Varda var, bence İzmir de takılı kalma sen, benden söylemesi.

054***: Maalesef güzelim, kalbim birine takılıyken gözlerim başka şehir göremiyor!

Lina: Hiç üşenmem bende engellerim o zaman.

054***: Tabi buyurun Lina Naz hanım, bir kerede pes etseydik kalbimize almazdık sevdanızı!

Lina: Buyuralım bakalım.

054*** kişisini engellediniz.

054*** sohbeti sildiniz.

SAR BU ŞEHRİ | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin