55.

2 0 5
                                    


SAR BU ŞEHRİ 🕯️

Uraz&Lina

Anne,
Kızın Lina Naz.

Çok heycanlıyım anne.

Bu gün bütün 19 yıllık yaşamımdaki en mutlu günüm.

Bu gün 30 Eylül.

Umarım umduğun olmuştur. Dilediğin gibidir her şey. Rüyanda gördüğün gibi.

Bir elmanın iki yarısı gibi tamamlıyoruz birbirimizi. O beni o kadar seviyor ki, onun sevgisinden çok eminim.

Oda benim sevgimden. Bir insan bir insanı ne kadar sevebilir ki.

Bilmiyorum ama anlatamayacağım kadar çok seviyorum.

Önce çok korktum ama anne, onun o eşsiz güzel sevgisine karşılık veremiycem diye.

Belki de sevemiyorum, onun beni sevdiği kadar. İşte belkide eş değer değildir.

Bilemeyiz, ama kendimden vazgeçecek kadar seviyorum.

Şimdi ise yüzüklerimiz takılacak anne. Birazdan ben aşağıya inince. Uraz yüzüklerimizi almış, eve gelmişti.

Neşe, Alp, Badem, Arda. Kübra teyze, Haluk amca Neşenin babası, Semra teyze, Güvenç amca Alperenin babası.

Ve can yoldaşın, arkadaşın Meva teyzem ve Hasan amcam.

İçim bir tık buruk. Sen yoksun, şu isteme meselesinde beni isteyecekleri bi annem maalesef yok.

Senin yokluğunu bir kez daha acı bir şekilde tattım. Ama olsun anne, hatıran yetiyor. Bana bıraktığın şu güzel aile yarama merhem oluyor.

O boşluğu, Uraz dolduruyor.

İşte ondan dolayı, isteme olmayacak. Kahveler yapılacak ama isteme olmayacak. Sonra nişan yüzükleri takılacak.

Annem, sen hep kalbimdesin. Hep benimlesin. Seni asla unutamam. Bir gün görüşeceğiz, tek duam bu.

Dünya gözüyle göremediğim o güzel simanı, öbür dünyada göreceğim inşallah.

Sevgilerle bu mektubu hiç bir zaman okuyamacağını bilen kızın, Lina.

Kağıdı katlayıp, masaya koydum. Üstümdeki lila elbiseye son kez bakıp düzelettim. Derin bir nefes verip kapıyı açtım.

Merdivenlerden sesli bir şekilde indim. Giydiğim topuklu ayakkabılar merdivenlerin boşluğunda yankı yapıyordu.

Salona geçtiğimde ilk Hasan amcayla Meva teyzeyi gördüm. Sonra yan yana duran, Badem ve Neşe'ye.

Kübra teyze ve Güvenç amcaya, Alple Ardaya deydi gözlerim. Semra Teyzeyle Haluk amcaya.

Ve en sonunda, Uraz'a. Sımsiyah giydiği takım elbisesi. Özenle taradığı saçları. Bana ilgile, hayranlıkla bakan mavi gözleri.

SAR BU ŞEHRİ | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin