13.

6 0 0
                                    


SAR BU ŞEHRİ 🕯

Instagram

(Story)

( Aramıssın cano tatildeyim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

( Aramıssın cano tatildeyim.)
( AlperenHaktan ve NeşeAksu'yu etiketlediniz)

NeşeAksu hikayesinde senden bahsetti
AlperenHaktan hikayesinde senden bahsetti

🍫

İzmir sahiline inmiştik. Alperen ve Neşe'yle. Mayıs ayında İzmir hep sımsıcak olurdu.

Ege denizi ise durgun. " Sana bir elbise bulduk Lina Alperen ve U-" Alperen Neşe'nin sözünü kesmiş ve o devam etmişti. " Ucuz demek istedi, yani o kadar da pağlı değil. Sipariş etmişmiydin sen elbiseleri Neşe?"

" Ettim, mezuniyete yakın bir zamanda gelecek." Çatık kaşlarla onlara döndüm.". Bakayım, merak ettim." Dedim Neşe'nin telefonuna yönelirken.

" Yok öyle sürpriz, mezuniyet gününe kadar görmeyeceksin." Bu kez Alperen'e döndüm." Ya kötü bir şey seçti değil mi, benim beyenmeyeceğim?"

" Biz seçmek ki?" Diye atılınca Neşe anlamsız bakışlarla her ikisine de baktım. " Kim seçti peki?"

" Şaşırdı işte Neşe, başına güneş geçti sahilde herhalde. Biz seçtik kim seçecek Lina. Ayrıca tam senlik yani, merak etme."

" Etmiyim o zaman ben." Arkama yaslandım ve denizi izlemeye başladım. Arkamda Neşe ve Alperen sessizce konuşmaya devam ediyorlardı. Gerçi bu biraz tartışıyorlar gibi gelmişti bana.

Telefonuma gelen bildirimle ellerimi kumdan çektim ve telefonuma uzandım.

Instagram

UrazEsender hikayeni yanıtladı.
UrazEsender: İzmir sahil he?

LinaNazDuran: Evet tatil gibi tatil yani ;)

UrazEsender: O zaman ben seni aramıyım?

LinaNazDuran: Aramazsın zaten cano.

UrazEsender: Ben bacı diyorum sen cano diyorsun. Ne olacak bizim bu abi kardeş tavırları.

LinaNazDuran: Beğenmediyseniz kapı orada bacısı.

UrazEsender: Beğenirim neden beğenmiyim.

UrazEsender: Diyorsun ki dik başlıyım, eğilmem tacım düşer.

SAR BU ŞEHRİ | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin