SAR BU ŞEHRİ 🕯️
@LinaNazDuran: Ayna kontrolü.
60 kişi beğendi.
@LinaNazDuran: Sar bu şehri.
50 kişi beğendi.
053***: Yeşil gözlerin var ya, bir kez de olsa bana sevgiyle bakar mı?
053***: Hayır bir başkasına bakmasa bare.
053***: Saçlarını hep şu boyda kullansana Lina, çok yakışıyor.
053***: He bir de kahküllerin var tabi. Onları da unutmamak lazım.
Lina çevrim içi.
Yazıyor...
Lina: Bu engelleyeceğim kaçıncı numara olacak. Saydın mı?
Lina: Güzel olduğumu ben dahil herkes biliyor.
053***: Saymadım güzelim, ama bunu engellemeyeceksin.
053***: Güzelliğini ben dışı herkesten saklasan ya.
Lina: Yanılıyorsun canım. Bu engelleyeceğim son numara olacak çünkü artık sen bana yazmayacaksın.
053***: Bu dediklerini unutma, çünkü bir gün öyle güzel hatırlatacağım ki sana.
Lina: Görücez.
053***: Görüşücez Linacım.
Görüldü.
053*** çevrim dışı.
Telefonumu cebime sıkıştırıp, önümden geçen kıza baktım. Bu geçen kafeteryada saçına yapıştığım kızdı.
Abisinin kardeşiydi.
"Bir saniye durur musun?" İsmini bilmiyordum. Her kavga ettiğimin ismini aklımda tutsaydım, bu biraz zor olurdu. " Efendim," Dedi Çatık kaşlarla. Beni gördüğüne sevinmemiş olmalıydı.
" Ne o sevinmedin galiba?" Dedim, alayla sırıtarak. " Sadede gel Lina." Yediği dayak bunu yola getirmemişti anlaşılan.
Sakin Lina Naz, sakin!
" Ben abini soracaktım. İsmini, bu okuldaymış ya?" Evet sima olarak az buz hatırlıyordum. Ama ismi yoktu hafızamda." Ne yapacaksın abimi, kapatamadımı iyi çeneni." Sinirle gözlerimi devirdim. " Seninki de kapanmamış anlaşılan. Eğer söylemezsen, herkes herşeyi öğrenir. Sonuçta neler yaptığını biliyorum. Boyundan büyük işlere kalkışıyorsun." Dedim tahtirkar sesimle.
Bir kaç kez lavaboda sigara içerken yakalamıştım. Bir de okul çıkışı kafede buluştuğu çocuk vardı tabi.
Yutkundu ve bozuntuya vermeden kafasını kaldırdı." Bunu abime sor, o istemediği sürece söyleyemem. Beni bu şekilde tehdit edemezsin Lina." Sinirle sırıttım. " Ederim, işime de gelir. Ayrıca hangi sınıfta bare onu söyle." Etrafa bakındı bir süre.
" 12-E karşı sınıfın yani. Başkada bir şey isteme." Koridor boyunca gidişini izledim. Bir kaç adım atarak merdivenlere yöneldim. 12-e ye gitmem gerekiyordu.
Koridoru geçip sınıfın önüne geldiğimde, içeri de bir kaç kişiden biri erkekti o da herkesin tanıdığı okul birincisi çocuktu. Onun kız kardeşi bile yoktu yani. Telefonumu çıkardım ve sohbet sayfasına girdim.
Lina: Bence karşıma çıkman gerekiyor. Çünkü seni bulmam an meselesi.
Lina: 12- E de olduğunu öğrendim artık.
Görüldü.
053*** yazıyor...
053***: Kim o söyleyen hayin düşman?
Lina: Kardeşin desem.
053***: Ne yaptın söylemesi için dövdün mü?
Lina: Yok merak etme ağzı burnu yerinde :)
053***: Ama bu altında bir şey olmadığı anlamına gelmez değil mi?
Lina: Eh galiba.
Lina: Şimdi çıkıyor musun karşıma yoksa, zorumu kullanayım?
053***: Beni istesende bulamazsın, zorunda kullansan da.
Lina: 12-e de olmadan bana yeterde artar bile. Bak görürsün bulucam seni bir iki güne.
053***: Biraz uzayacak gibi, okulda değilim bu aralar. Şehir dışındayım güzelim, üzgünüm senin iş yaş :(
Lina: Geç olsun güç olmasın o zaman,
053***: Azmin karşısında gözlerim yaşarmadı değil ama. Sen böyle gidersen oohoo çocukluğuma kadar inersin benden söylemesi.
Lina: Ben gazla çalışıyorum biliyorsun değil mi? Senin bile bilmediğin bilgileri önüne sererim bak!
053***: Seni bir ben bu kadar tanırım zaten, biliyorum güzelim biliyorum.
053***: Bul bakalım beni Lina Naz Duran.
Görüldü.
Lina Çevrim dışı.
Son görülme 14.40
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAR BU ŞEHRİ | Texting
Ficção Adolescente🍹Sar Bu Şehri | Texting Yaşadığımız şehir sana, bana, çocuklarımıza yuva oldu. Sımsıkı sardı. Bu şehir onları sarsın, onlarda birbirlerini. (...) X: Sar bu şehri, Lina! Lina: Bütün şehrin yükü neden bana kalıyor acaba? X: O zaman beraber saral...