SAR BU ŞEHRİ 🕯️Uraz&Lina
00.33
Saat gece yarısını geçmişti bile. Kapıyı usulca açtım, Uraz yatakta uzanmış tavana bakıyordu. " Gel bakalım." Kıkırdadım ve sessizcce kapıyı kapattım. " Niye beni çağırdın ki?"
Yatağın köşesine oturdum. Uraz doğrulup ellerimi tutu. " Özledim belki," Kıkırdadım ve gözlerimi devirdim. " Sen hep böyle özleyeceksen işimiz var." Dudağını büktü, üzgün bir suratla bana baktı.
Bu dudak bükme haraketi benden geçmişti galiba. Yüzüme çok sevimli geliyordu. Çocuk gibi, yaramazlık peşinde olan bir çocuk.
" Ben seni dibimdeyken bile özlüyorum balım. Yapacak bir şey yok, ayrılmayacaksın o zaman benden." Bir şey demeden bir süre ona baktım.
Mavi gözlerine, bana her daim sevgiyle bakan gözlerine. " Bende özlüyorum, demekki hep özliycez. Bunun bir çaresi yok." Bir kaşını kaldırdı, düşünür gibi yaptı.
" Yanımda yatarsan, bir süreliğine çözülür bence." Kaşlarımı kaldırıp indirdim. " Olmaz Uraz, Meva teyzemlere ayıp olur."
" Of ya, hay ben böyle şansın." Kıkırdadım, gözlerini devirip bana baktı." Hiç öyle bakma. Yapacak bir şey yok. Hem artık evime de giderim ben. Madem göz hapsine alındı."
" Bakarız, benle uyu izin veririm gitmene."
" Senden izin mi istedim ki." Kollarını ani bir hareketle belime doladı ve beni yatağın sağ tarafına yatırdı. " Ya Uraz." Dedim kollarından kurtulmaya çalışarak.
" Efendim güzelim, söyle." Dedi gülerek." Of tamam ya." Dedim kollarından kurtulmayı bırakarak.
Yanağıma uzun bir öpücük kondurdu ve geri çekildi. " Hani benim iyi geceler öpücüğüm?" Diye sordu.
" Çok alışma derim, hadi iyi geceler sevgilim." Tam arkamı dönecektim ki beni durdurdu. " Sevgilim iyi geceler öpücüğüm ama." Kıkırdadım ve sevimliliğine baktım.
Dudaklarına kısa ama tutkulu bir öpücük koyup geri kafamı yastığa koydum." Şöyle olunca çok sevimli oluyorsun Uraz."
" Ne?" Dedi şaşkınlıkla. " Sevimli mi, nerem sevimli benim. O ne öyle köpek gibi." Kıkırdadım, tekrardan. " Fino gibi."
Ona fino dememe bozulmuştu. " Sevgiliye fino demek ha, göreceksin şimdi." Bir anda karnımı gınıklamasıyla kahkaha attım." Yapma Uraz,"
" Sen kaşındın." Beni kendine çekti, belimden sarıldı." İyi geceler bebeğim."
" İyi geceler eşek." Dediğim şeye sesli bir şekilde kıkırdayıp, derin bir nefes aldı. Bende gözlerimi kapattım, uykuya daldım.
🍹
" Bence çok iyi anlaştık. Bütün ekip olarak. Arda iyi çocuk Neşe." Dedim elimdeki kurabiyeleri kızlara uzatarak.
Evime gelmiş, gelir gelmezde kızları buraya çağırmıştım. " Şey derler ya hep, durdun durdun turnayı gözünden vurdun. Senin kide o hesap Neşe." Dedi Badem uzattığım tabaktan bir tane kurabiye alarak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAR BU ŞEHRİ | Texting
Teen Fiction🍹Sar Bu Şehri | Texting Yaşadığımız şehir sana, bana, çocuklarımıza yuva oldu. Sımsıkı sardı. Bu şehir onları sarsın, onlarda birbirlerini. (...) X: Sar bu şehri, Lina! Lina: Bütün şehrin yükü neden bana kalıyor acaba? X: O zaman beraber saral...