30.

6 0 0
                                    


SAR BU ŞEHRİ 🕯️

WhatsApp

(Özel)

Uraz: Geldim, balım. (07.02)

Lina: Çıkıyorum sevgilim. (07.03)

*İzmirin Gençleri

Neşe: Ben çok gerginim, çok stresyim.

Neşe: Ay ben çok kötüyüm.

Alperen: Sakin olur musun Neşe, bizde öyleyiz.

Badem: Ben girmiyorum, ama sizin adınıza bile stres yaptım.

Neşe: Badem felfenayım, Badem!

Lina: Felfena ne be?

Neşe: Bunu mu tartışıcaz şimdi, kötüyüm diyorum.

Uraz: Arkadaşlar sakin lütfen, başarıcaksınız. Ben inanıyorum.

Neşe: Ya mezuna kalırsam, ya unutursam bir anda her şeyi.

Alperen: Durmadan en kötüsünü düşünmeyi keser misin?

Neşe: Hayır ben olasılıkları tartıyorum.

Grubu sessize aldınız.

Saat 15.43

Tek kelimeyle hanım hanımcıktım. Sınava girmiştim çok şükür, nasıl geçtiğini bilmiyordum. Kimseyle de konuşmadan, Uraz'la yola çıkmış. Onlara gidiyorduk.

Galiba, sevgili olduğumuzu da söyleyecektik.

Şimdi eli elimde, bırakmak istemiyormuş gibi tutuyordu. " Hanım hanımcık oldum dimi?" Diye sordum gözleri yolda olan Uraz'la bakarak.

" Oldun güzelim oldun. Anneme güzel gözükmeye çalışmana gerek yok ki balım, annem zaten seni çok seviyor. Gözü gibi bakıyor." Kıkırdadım, ve ona döndüm.

" Öyle diyorsun yani, iyi bir gelin olurum." Kafasını salladı, " Olursun sevgilim,"

Elini okşadım ve yola baktım." Sınav umarım güzel geçmiştir, nasıl geçtiğini anlayamıyorum bile. Korkuyor gibiyim."

" Korkmana gerek yok ki, sen çalıştın. Elinden geleni yaptın." Kafamı salladım onaylarcasına." Hem," Diye devam etti." Ben çalışıyorum ikimize de yeter." Bunu alaycı bir tonla söylemeseydi kesinlikle kıkırdamazdım." Diyorsun?"

" Hıhı, aileme ben bakarım." Dediğinde sordum." Ailen?"

" Sen, ben ve gelecekteki çocuklarımız." Gülümsedim ve elini bir kere daha okşadım. " Ne olursa olsun Mühendislik okumak istiyorum ben sevgilim. Ayrıca annemin isteği hep ayaklarımın üstünde durmaktı." Uraz biliyorum dermişçesine kafasını salladı.

" Tek annen değil ben annem, babam. Senin bir mesleğin olmasını istiyoruz güzelim."

Hiç bir şey demeden kafamı cam tarafına çevirdim ve yolla ilgilendim bir süre.

SAR BU ŞEHRİ | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin