SAR BU ŞEHRİ 🕯️NeşeAkça: Mayıs akşamları AlperenHaktan'la biz.
AlperenHaktan LinaNazDuran beğendi.
90 kişi beğendi.
Meva Teyze'm: Lina'm
Lina: Efendim Meva Teyzem.
Meva Teyze'm: Geçen gece işimiz çıktı, yemeği iptal etmek zorunda kaldım kızım.
Lina: Hiç sıkıntı değil Meva teyzem.
Meva Teyze'm: İşte bu hafta içinde çık gel kızım, olmıycak böyle planlayınca bir şey çıkıyor.
Lina: Peki Meva Teyzem.
Meva Teyze'm: Hadi görüşürüz o zaman.
Bu mesajı beğendiniz.
" Mezuniyet için elbise almamız lazım kızım." Neşe'nin sitemkar sesini duymamla oturduğum koltuktan kalktım ve yanına geçtim.
Okul çıkışı kahve içmek için bir kafeye gelmiştik. " Alalım almasında da, hepsi çok pağlı Neşe. Siz gidin ben hiç gelmiyim ya." Neşe kafasını telefondan kaldırmadan kaşlarını hayır anlamında kaldırıp indirdi.
" Siz beğenin ben size alırım, yok öyle gelmemek falan." Dediğinde Alperen, ona döndüm. " Saçmalama, en kötüleri bile uçuk Alperen boşverin yani."
" Alperen haklı Lina, geleceksin. Üçümüzde o mezuniyette eğlenicez. Liseden kaç kere mezun oluyorsun sen bakalım?" Dedi sorarmışçasına.
" Aman tamam, ama benim ki o kadar abartılı bir şey olmasın. Neşe ben seçeyim, sen değil." Dedim telefonunu elinden alırken." Güzel bir şey seçmezsen tabi ki de karışırım.
Bir süre bakındım en sonunda beğenmeyip Neşe'nin eline tutuşturdum telefonu." Bana da beğen ama sade bir şey olsun bak."
" Tamam Lina sade olacak, güven bana." Alperen'nin gülüşünü duyduğumda ben de güldüm. " Sen bu cadıya güvenme sakın Lina."
" Ne güvencem be."
Uraz: Kuşlar mezuniyete gitmek istemediğini söyledi.
Lina: Hangi kuşlar bu?
Uraz: Güvercin olabilir, karga olabilir.
Lina: Dalga geçme, sen bizi mi takip ettin?
Uraz: Konuyu dağıtma, mezuniyete geleceksin. Sensiz mezuniyet mu olurmuş hem?
Lina: Olur neden olmasın?
Uraz: Olmaz, en azından benim için.
Lina: Konuyu nereye bağlıyacaksın diye bekliyorum.
Uraz: Mezuniyet elbisesi olarak bence beyaz giymelisin. Bence zaten sade olmalı. Ama beyaz olmalı sana çok yakışır.
Uraz: Krem rengi de olabilir bak.
Lina: Önerin için sağ ol, kırmızı renkte bir elbise seçicem.
Uraz: Biliyorum uyuzluğuna yapıyorsun.
Lina: Alakası bile yok.
Uraz: Tabi güzelim tabi.
Lina görüldü.
Lina son görülme 15.43
" Beyaz ya da krem rengi bir elbise seç Neşe bana." Dedim telefonumu masaya koyarak. " Sana yakışır he, nereden çıktı şimdi bu fikir." Göz kırptım ve arkama yaslandım. " Kuşlardan. Sen seç ben bakacağım."
" Hay hay, Lina hanım. Emriniz bir arzudur." Kırkırdadım ve gözlerimi etrafımda gezdirdim. Buradaysa bile ben göremezfim ki!
🍫
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAR BU ŞEHRİ | Texting
Ficção Adolescente🍹Sar Bu Şehri | Texting Yaşadığımız şehir sana, bana, çocuklarımıza yuva oldu. Sımsıkı sardı. Bu şehir onları sarsın, onlarda birbirlerini. (...) X: Sar bu şehri, Lina! Lina: Bütün şehrin yükü neden bana kalıyor acaba? X: O zaman beraber saral...