SAR BU ŞEHRİ 🕯️
NeşeAkça: Bahar geldi be.
70 kişi beğendi.
" Meva teyzem biliyorsun, ders yoğunluğu. Sınava hazırlanıyorum. Zaten bir kaç ay kaldı. Bir gireyim istediğim yeri kazanayım. Bol bol yanındayım." Hafifçe gülme sesi geldi diğer uçtan.
" Lina'm annen seni bana emanet etti. Nasıl merak etmem. Bak kendi ayaklarının üstünde de duruyorsun. Ayrı eve de çıkmana müsaade ettik." Aynı onun gibi bende güldüm. Çantamı alıp dış kapıyı örttüm ve evden çıktım.
Saat yedi buçuğa geliyordu. Meva teyze dün aramış ama ben müsait olmadığımdan dolayı açamamıştım. Okula yürüyerek gittim bu süre zarfında Meva teyzemle konuşacaktım." Çünkü sizinde bir hayatınız, çocuklarınız var Meva teyzem. Onlara destek olmanız lazım."
" Bende bunu diyorum ya kızım. Gelsen bir akşam yemeğe. Tanışsan bizim çocuklarla. Senle yaşıt olan oğlumla ve kızımla tanıştıracağım. Hem bak Hasan amcanda özletti kendini diyor."
Çocuklarını en son küçükken görmüştüm. Sonrasında zaten yetimhanede geçmişti bir kaç yılım. On yedi yaşımı doldurduğumda da ayrı eve çıkmış düzenimi kurmuştum.
" Ben de sizi özledim Meva teyzem. Hasan amcamada söyle özlediğimi." Dedim gülerek. Bu sürede hızlıca yürümüş sahile gelmiştim. Gözlerim denizdeydi, rüzgar ise saçlarımın her bir tutamını havalandırıyordu. Bu huzur dolu havayı içime çektim ve anın tadını çıkara çıkara yürümeye devam ettim.
" Heh işte kızım, gel yarın akşam bir hasret giderelim. Bak en sevdiğin yemekleri de yaparım sana. Olmaz mı güzel kızım?" O görmese de mahçumca gülümsedim. Emekleri çoktu, ikinci annem gibiydi. Manevi annem.
" Tamam Meva teyzem, sen hazırla yemekleri. Yarın kaç gibi geleyim?"
" Sen altı gibi gel kızım. Eğer uygunsa sana da?"
" Hıhı uygun Meva teyzem. Görüşürüz o zaman."
" Görüşürüz güzel kızım." Telefonu kapattım ve cebime koydum.
Yürümeye devam ettikçe saçlarım rüzgardan uçuşuyordu. Sabahın erken saatleri olduğu için tek tük insan oluyordu genelde.
Kimse sen değil Lina!
Telefonuma gelen bildirimle, cebimdeki telefonun varlığını hissedip, çıkardım.
057***: Senin Meva teyzede diyen azını yerim ben (Silindi)
057***: Şimdi günaydın mesajı atmadan olmaz dedim.
057***: Ayrıca beni yıldıramazsınız Lina hanım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAR BU ŞEHRİ | Texting
Genç Kurgu🍹Sar Bu Şehri | Texting Yaşadığımız şehir sana, bana, çocuklarımıza yuva oldu. Sımsıkı sardı. Bu şehir onları sarsın, onlarda birbirlerini. (...) X: Sar bu şehri, Lina! Lina: Bütün şehrin yükü neden bana kalıyor acaba? X: O zaman beraber saral...