"If the sky start falling now
And the World stop turning 'round
Oh yeah, did you give your everything?"— Sevyn Streeter - How Bad Do You Want It
*
Faith
Acum chiar regret ca ma aflu aici...
Inchid portbagajul si zgomotul provocat de acesta ii atrage atentia barbatului. Inca vorbind la telefon il vad privindu-ma si ma opresc putin sa il analizez. Tenul usor masliniu este asortat cu parul si barba de culoare neagra, atat de intensa. Corpul are o constructie atletica si pot spune ca este cu mult mai inalt decat mine.
Imi redresez privirea in imediatul moment si trec de gardul viu care inconjoara curtea spatioasa. Ma opresc imediat ce sunt ferita de privirea aceea si inspir adanc.
Albul casei se asorteaza perfect cu verdele proaspat al gazonului tuns si al florilor multicolore. Nu departe de portita mica si alba de metal pe care tocmai am intrat, undeva in dreapta mea se afla un hamac destul de solid, foarte modern, instalat pe doi palmieri care tin umbra si alaturi o masuta rustica, din rachita, pentru cafea.
Inaintez si las in urma mea sunetul tasnitorilor care iriga curtea. La prima vedere, casa pare micuta, dar este mai mult decat necesar pentru o singura persoana.
Planul casei mi-a fost lasat pe masa din living din lemn masiv si cateva telecomenzi si instructiuni se afla alaturi de acesta.
Urc la etaj unde se pare ca am trei dormitoare la dispozitie, dar cel din capat imi atrage atentia. Nuantele de lila si tentele de turcoaz ale draperiilor imi imbie privirea si ma bucur ca macar aceasta incapere nu este monocroma ca si restul casei.
Am coborat scarile si am trecut de usa paralelea cu cea de la intrarea in casa care duce spre curtea din spate dotata cu un jacuzzi, doua sezloange si un loc amenajat numai din canapele care asigurau spatiul necesar pentru un numar mare de persoane.
Ma invart fara vreo noima prin casa si tot ce este aici simt ca nu ma defineste. Imi este dor de amintirile mele, de locurile pe care adoram sa le admir, de apartamentul meu si de cartierul deloc select in care traisem pana sa ajung aici.
Ma asez pe marginea mini-piscinei si imi las picoarele sa fie gadilate de apa aproape calda. Imi las capul pe spate si ma bucur de multitudinea de raze cu care soarele ma mangaie, fapt ce ma face sa ma gandesc la toate zilele posomorate prin care am trecut pana acum.
Asta imi aduce aminte de cuvintele lui Frank si o liniste interioara ma cuprinde: Va veni si pe strada ta soarele. Tot ce ai nevoie este un nou inceput.
Poate ca acesta va fi inceputul meu...
***
Crema de corp imi parfumeaza pielea putin bronzata, iar voalul fin al piesei de vestimentatie ce imi acopera costumul de baie imi mangaie pielea si ma face sa ma scutur din cauza fiorilor.
Arunc geanta de plaja pe locul din dreapta soferului si pornesc catre locatia primei mele misiuni din cadrul acestei investigatii.
La vreo zece strazi de casa care mi-a fost alocata se afla cea mai selecta piscina a complexului rezidential Coral Gables, situata in incinta unui centru de fitness si infrumusetare.
Imi parchez masina in fata complexului si ma indrept catre receptie, loc in care imi primesc legitimatia de membru. Ii multumesc tinerei de la tejghea si inaintez spre usile de la parterul cladirii care duc spre piscina de afara cu diferite trepte de adancime treptata a apei ceea ce o face sa arate ca o plaja. Ma bucur de aerul presarat cu picuri de apa pe care ventilatoarele imense il provoaca si imi aleg un loc strategic din care se vede toata piscina.
CITEȘTI
Răzbunarea
RomanceDupa dureroasa pierdere a parintilor ei, se pare ca destinul nu vrea sa ii zambeasca Hannei Weaver. Anthony Parker, logodnicul ei si un agent de elita al Miami PD este omorat intr-o misiune sub acoperire. De atunci aceasta si-a facut o promisiune ei...