"You're getting closer and the lights off
Your body is in sync to the beat of my heart"— Ciara - Dance Like We're Making Love
*
Faith
— Nu mi-ai spus ca l-ai cunoscut pe Adam!
— Am avut cand? ii spun intrand pe usa casei mele cu Nikki in spatele meu.
Inspectez dintr-o privire livingul ca nu cumva sa ma compromita ceva si apoi inaintez cu ea inca pe urmele mele. Las bolul de paste care acum este gol pe masa din bucatarie si deschid cele doua usi care duc catre curtea din spate in ideea de a aerisi putin. Briza verii ma imbie la orele astea tarzii si daca nu as fi nevoita sa plec la cafenea cu ei, as ramane foarte linistita acasa citind o carte buna.
— Stiam eu ca e ceva la mijloc cu bautura aia... spune ganditoare si pentru un moment ma opresc apoi imi vine in minte momentul de la piscina si realizez ce vrea sa spuna.
— A fost o nimica toata! ii urlu din capatul scarilor de sus si ma indrept spre dormitor. Hai sus!
— O nimica toata? imi spune si ii pot auzi pasii lenesi pe lemnul masiv al scarii. Sa o fi vazut pe Kristen! Pentru ea nu a fost nimic. rade si o spune mai mult ca o constatare rautacioasa.
— Kristen? ma uit confuza la ea care statea sprijinita acum de tocul usii care da spre dressing.
— Tipa bruneta, cataratoare. isi da ochii peste cap si ma face sa rad amintindu-mi de bruneta mult prea tunata de la piscina care se agatase ca o maimuta de brunetul fermecator.
Dau din cap amuzata de reactia roscatei si rad pe infundate. O aud cotrobaind prin geanta mare pe care a carat-o dupa ea si in care avea costumatia pentru seara asta. A decis sa se schimbe la mine ca sa nu mai pierdem vremea si la ea. Eu insa sunt intr-un impas total nestiind ce voi purta in seara asta si oftez resemnata, luand o pauza de la rascolitul hainelor si intrand inapoi in dormitor, unde o vad pe Nikki citind una dintre cartile mele de pe noptiera. Se concentreaza ca un copil mic care analizeaza fiecare detaliu atunci cand primeste o noua jucarie. O las in liniste in dormitor si cobor la parterul casei cu scopul de a aduce cateva gustari si suc. Pana la ora stabilita de restul gastii mai avem timp si astfel sper sa o pot cunoaste pe Nikki mai bine. Fata asta imi inspira incredere.
Las tava cu paharele si farfuria pe noptiera alaturata ei si ma trantesc apoi pe scaunul rotativ al biroului pe care imi tineam laptopul. Imi deschid mailul in timp ce iau o gura de suc si incep sa citesc noile informatii pe care sediul mi le trimisese. Se pare ca arestarea lui Haru este planuita pentru seara asta si respir usurata la gandul acesta. Vocea lui Nikki ma trezeste din starea de gandire pe care mailul mi-o provocase si realizez ca priveam in gol de ceva timp.
— Esti bine? Nikki ma intreaba de la departare.
Fac un gest simulacru din cap catre ea si ma afund mai mult in spatarul moale al scaunului. Ma intorc catre ea si o vad atat de prinsa de firul narativ al cartii incat ma face sa scot un chicot infundat.
— Acum razi de mine.. constata inca avand privirea prinsa in randurile cartii. Cartea asta este tare interesanta! isi ridica privirea catre mine parca avand o revelatie, gest care ma face sa imi infund alt chicot.
— Poti sa o iei, eu am citit-o deja. ii spun ridicandu-ma de pe scaun si lasand clapeta laptopului in jos.
— Nu mi te imaginam sa citesti romane politiste. nu am schitat niciun gest, remarca ei facandu-ma sa raman perplexa. Te si vad! Domnisoara detectiv Faith! rade zgomotos si ma face sa raman la fel de crispata.
Ma relaxez, constienta ca nu are cum sa isi dea seama de adevatata mea identitate si rad la unison cu ea.Imi retusez machiajul in timp ce Nikki se incalta, asortand sandalele cu toc de culoare nude cu o pereche de pantaloni galben pai si o bluza vaporoasa, neagra si care ii pune in evidenta sanii, dar si buzele rujate cu o nuanta de rosu aprins. Fata ii arata ca a unui inger, fiind conturata de parul de un roscat intens care creea un contrast izbitor pe bluza ce o poarta. Picioarele ii sunt tonifiate si bronzate aratandu-se zvelte si lungi, facand-o pe fata sa fie dorita de tabara adversa. Face cativa pasi siguri si calculati pana la oglinda care isi facea veacul pe acolo si nu i-am inteles niciodata sensul acesteia pe peretele ala. Sunt atatea oglinzi in casa incat, noapte, poate deveni usor infricosator, dar pe parcursul zilei dau un aer luxos si nonconformist casei.
— Ce spui, cu parul prins sau liber? Nu ma pot hotara. spune intorcandu-se catre mine si astfel ii pot admira parul lucios si coafat in niste bucle lejere.
— Liber. ii spun lejer luand o gura din bautura carbogazoasa lasand o urma de ruj marsala pe marginea paharului. Culoarea de pe buze imi scotea in evidenta pielea usor bronzata si ochii de altfel pe care nu i-am machiat foarte strident. Ma analizez inca odata si fac o pirueta in fata oglinzii realizand ca blugii scurti, albastri si prespalati, lasa cam mult la vedere, dar compensez cu maioul alb vaporos si geaca neagra de piele cu influente vestice moderne. Apuc sa ma dau cu parfum in momentul in care Nikki ma striga nerabdatoare de la parter si cobor in graba bocancii mei auzindu-se ca niste sunete din casa groazei pe scari. Insfac cheile de la casa si imi trec mana prin parul usor ondulat apoi inchid usa si imi croiesc drum in spatele roscatei pana la poarta.
— Mergem cu baietii, au spus ca nu are rost sa mergem cu mai multe masini.
Spun un "ok" scurt si in fata portii mele pot zari Range Rover-ul lui Mark. Kevin se afla in dreapta lui, iar Sarah pe bancheta din spate la mijloc , eu si Nikki urcandu-ne de-o parte si de alta in spatele baietilor.
— Adam nu vine? ma trezesc vorbind si ma simt vizata de privirile tuturor, ochii lui Mark captandu-i pe ai mei in oglinda retrovizoare.
Ii arunc un zambet scurt si ma fac mica in scaunul comfortabil. Acesta porneste masina si se relaxeaza, consumand tigara pe jumatate fumata.
— Are de rezolvat ceva, apoi a zis ca vine.
Acesta imi raspunde si se intinde spre butonul de volum dand muzica mai tare. In boxe se aude melodia Bad Karma de la Axel Thesleff.
Melodia asta in creeaza o stare de extaz si simt nevoia sa ma destind intens in seara asta. Bat alert ritmul melodiei care parca ma hipnotizeaza, iar bass-ul ma unge parca pe suflet. Nu mai tin minte de cand nu am mai evadat asa si de cand Hanna cea veche a disparut. Inspir adanc si imi odihnesc capul pe tetiera, melodia inca reverberandu-mi in minte chiar si dupa ce se termina. Ma simt relaxata si simt ca seara asta va fi incendiara. Nu stiu de ce, dar am un presentiment cum ca ceva ciudat se va intampla si asta face ca adrenalina sa functioneze la cote maxime asupra creierului meu.
Mark opreste cu o frana brusca, scuipand printre dinti un "Sa-ti fut!" soferului care i-a sterpelit locul de parcare, resemnandu-se sa parcheze putin mai departe de intrarea clubului. Abia acum realizez unde ne aflam si ii arunc o privire confuza lui Sarah. Acesta se apropie de mine si imi spune ca baietii s-au razgandit. Ne dam jos, si inchid lin portiera indesandu-mi telefonul in buzunarul blugilor. Ma intorc cu fata catre fete si il asteptam le Kevin care aranjeaza cu intrarea noastra in club. Din cate am inteles, clubul The Sin apartine unchiului sau fiind unul dintre cele mai exclusiviste cluburi din oras, bucurandu-se de un succes enorm de-a lungul celor cinci ani de activitate. Blondul ne face semn sa il urmam si trece foarte degajat de agentii de paza, anuntandu-i ca suntem cu el, si nu pot sa nu observ privirile libidinoase, atintite spre noi, a gorilelor ce se postau la intrare ca niste scuturi. Trec repede pe langa ei, si ma scutur imaginar de scarba care m-a cuprins fata de cele doua specimene. Inaintam cu Kevin in frunte, conducandu-ne la o masa aproape de scena pe care fetele dansau lasciv pe linia melodica ce rasuna in fiecare colt al clubului, lasand barbatii sa isi clateasca ochii cu diferite parti ale trupurilor lor.
Ma asez pe canapeaua comfortabila alaturi de Sarah care isi cotrobaie prin geanta si cu privirea ii urmaresc le baieti cum ne aduc bauturile, iar Nikki se delecta cu narghileaua cu arome exotice.
CITEȘTI
Răzbunarea
RomanceDupa dureroasa pierdere a parintilor ei, se pare ca destinul nu vrea sa ii zambeasca Hannei Weaver. Anthony Parker, logodnicul ei si un agent de elita al Miami PD este omorat intr-o misiune sub acoperire. De atunci aceasta si-a facut o promisiune ei...