„Baby there's shark in the water
But I need to get in
I need to cross the border"—Salvatore Ganacci feat. Enya and Alex Aris - Dive
Faith
Ai visat vreodată la răzbunare? Sau la moarte? Și dacă ai ales una din ele ai știut că au același final? Ai știut că vei sfârși cu inima goală și încărcată de regrete? Sau între două lumi, iubind pe cineva interzis?
Privesc în față și tot ce văd este o lume goală, căreia nu îi mai aparțin. Un drum lung care se va sfârși. Un glonț care îmi va sfâșia inima. Și cel mai important, o misiune neterminată. Vie sau moartă, Faith Woods s-a pierdut înainte ca scopul ei să fie atins.
— Niciodată nu mi-am dorit copilul ăsta, îmi spune femeia oprind mașina pe marginea drumului.
— Adam nu o să te lase să o omori. Să fii sigură că va veni după Pati.
— Și după tine? mă întreabă sprijinindu-și cotul de spătarul scaunului meu și apropiindu-și fața de a mea, astfel că acum ne despart doar câtiva milimetri. După tine cine vine?
Îmi mut privirea din ochii ei și mai privesc odată la drumul ce se întinde înaintea noastră. Realizez că după mine nu are cine să vină.
— Ai rămas singură pentru că Adam nu are ochi decât pentru copilul ăsta. Iar tu și eu ne-am pierdut ușor în viziunea lui, dacă nu ți-ai dat seama.
Îmi întorc furioasă privirea spre ea. Pati începe să plângă în momentul în care îi aude vocea lui Kristen țipând în mașină.
— Dacă ți-ai fi iubit copilul, poate că te-ar fi iubit și el pe tine! Să-ți intre bine în cap, îi spun și o ațintesc cu degetul. Numai peste cadavrul meu o să-i faci rău lui Pati!
Țipătul fetiței mă face să intru în panică și mă reped peste scaune după ea, care este prinsă cu centurile în scăunelul pentru mașină. Kristen mă trage înapoi cu putere și îmi lipește țeava pistolului de frunte. Mă privește furioasă, cu ură și ce mă sperie cel mai tare este degetul ei tremurând pe trăgaci. Chiar dacă nu mai am nimic de pierdut, nu vreau să mor. Cel puțin, nu așa.
— Nu face ceva ce o să regreți, îi spun privind-o în ochi și încercând să îmi controlez furia.
— Tu chiar îl iubești?!
Tensiunea din mașină mă face să îmi pierd cumpătul și trag aer în piept, țipând în gura mare către ea.
— Da! Chiar îl iubesc!
Liniștea se lasă peste noi și singura care se aude este Pati. Mă uit la Kristen și ea se uită la mine și nu ne vine niciuneia să credem ceea ce tocmai am scos pe gura. Înghit în sec și îmi las privirea în jos, speriata, pentru prima data, de reacția brunetei și mai ales de sentimentele mele.
Kristen țipă exasperată și aruncă pistolul pe bordul mașinii, dând cu mâinile în volan.
— O să te omor și nu o să mai aibă de ales. O să se întoarcă la mine. Mhm, ai să vezi...
Spune cuvintele ca pe o mantră și fixează cu privirea un punct anume. Coboară din mașină și aruncă pistolul pe capotă, acesta alunecând cu un sunet enervant.
CITEȘTI
Răzbunarea
RomanceDupa dureroasa pierdere a parintilor ei, se pare ca destinul nu vrea sa ii zambeasca Hannei Weaver. Anthony Parker, logodnicul ei si un agent de elita al Miami PD este omorat intr-o misiune sub acoperire. De atunci aceasta si-a facut o promisiune ei...