Capitolul 12

5.1K 252 11
                                    

"I don't want to play this game no more
I don't wanna play it
I don't want to stay 'round here no more
I don't wanna stay here"

James Arthur - Recovery

*

Tess

Imi potrivesc vesta antiglont si apoi trag uniforma neagra peste ea. Imi prind parul in coada si imi conectez statia la casca pe care o potrivesc in ureche. Privesc in gol in timp ce ma intind dupa uniforma albastra pe care o aranjez pe umeras si o bag in dulapul pe care scrie numele meu. Pe usa se afla o alta uniforma. Barbateasca, cu un miros specific. Un miros care instaleaza tristetea in sufletul meu. Imi trec degetele peste ecusonul ce poarta numele fratelui meu si imi aduc cu drag aminte de el. Anthony Parker. Era genul de om care obisnuia sa anime atmosfera in jurul lui si care nu te lasa niciodata la greu. Genul acela care daca te iubea ti-o arata prin toate modurile posibile, si probabil ca Hanna stie mai bine ca mine. Oftez si inchid dulapul apoi ma intorc si vreau sa ies din vestiar cand deodata dau nas in nas cu Jay.
- Abbot te-a chemat la el in birou.
Imi face semn sa il urmez si merg in spatele lui. Departamentul este foarte aglomerat deci ceasul bate aproape de zece seara, dar aici toata lumea este agitata, ca de obicei. Bat la usa biroului format in totalitate din pereti de sticla si fara sa astept un raspuns, intru.
- M-ati chemat, domnule?
- Vin-o, Parker. Avem ceva de stabilit.
Iau loc pe unul din scaunele din fata biroului, la fel si Jay care a intrat odata cu mine.
- Stiu ca misiunea asta este importanta pentru tine, dar va trebui sa stai in trupele de interventie majora.
- Poftim?
Barbatul se pare ca nu se astepta la reactia mea, fapt pentru care incearca sa-si gaseasca cuvintele.
- In seara asta operatiunea nu va respecta planul initial. Este mai bine sa nu mai asteptam.
- Dar, domnule...
- Agentul X ne-a informat ca Hart va fi acolo si vom putea sa il retinem. Planuieste sa restabileasca legatura lui cu ceilalti sefi ai cartelurilor care erau conduse de tatal lui.
- Dar am muncit atat pentru seara asta! Trebuia doar sa il infiltram pe Axel care se presupunea ca o va ajuta pe Hanna. Si ea a muncit pentru asta. Frank... nu face asta.
- Hanna va avansa destul de greu cu ancheta. barbatul mi se adreseaza si se lasa pe spatarul scaunului impunator.
- Motiv pentru care trebuia sa-l infiltram pe Axel!
Barbatul a dat cu pumnul in biroul masiv si s-a intors fulgerator catre mine. Eu m-am ridicat de pe scaun si mi-am pus ambele maini pe birou, aplecandu-ma usor spre mos.
- Hanna va fi dezamagita sa afle ca nu ea l-a razbunat.
- Hanna se va resemna! tipa la mine si se ridica in picioare. Este un individ periculos. Cat va mai sta liber ucigasul fratelui tau?!
- Frank! Hanna se descurca! il informez si gesticulez.
- Imi imaginez! Hanna a fost luata de val la fel ca de obicei!
Se intoarce cu fata catre fereastra cu vedere la apus.
- Ce vrei sa spui?
Ma retrag doi pasi in spate si imi incrucisez bratele la piept. Barbatul in varsta se intoarce catre mine, pe cand Jay doar priveste uimit scena in desfasurare. Este adevarat ca nu orice agent isi permite sa tipe la seful sectiei, dar Frank este departe de a fi seful meu. Sub indrumarea lui am crescut si eu si Hanna pentru a ajunge unde suntem astazi. El a fost piatra de temelie de la baza carierelor noastre. Frank este ca un al doilea tata pentru mine si cum se intampla de obicei, intre copiii si parinti mai apar si conflicte.
Barbatul pufneste si deschide sertarul din dreapta lui aruncandu-mi pe masa un set de poze.
- Ce sunt astea?
Ma uit la el curioasa, dar el este ca un cazan plin cu apa clocotinda.
- Doisprezece ani de zile i-am fost parinte... Am iubit-o si am protejat-o, iar acum copilul meu a intrat in lumea unui infractor si numai din vina mea! Eu am bagat-o acolo, eu o scot!
Iau in mana pozele de pe biroul si le analizez cu precizie. Hanna cu doua fete, Hanna in club si Hanna... Hanna cu Adam Hart. Sarutandu-se.
- Pe bune, Frank? reintregesc setul de poze punandu-le unele peste celelalte apoi le pun pe birou. Hanna nu ar face asta. Pur si simplu este parte din acoperirea ei.
- Asta nu era planuit. Trebuia sa ramana la planul initial, trebuia sa ma asculte de la inceput si sa nu se duca acolo. continua barbatul carunt bagandu-si mainile in buzunar.
- Stii si tu ca pozele astea nu sunt adevarate...
Oftez si imi las greutatea pe un picior.
- Sunt cat se poate de adevarate! Jay a fost acolo! Si nu mai este nimic de discutat. Pregatiti-va sa-l saltam pe nenorocit. Nu am sa o mai las sa stea acolo nici macar o secunda.
Raman uimita la descoperirea facuta si il privesc acuzator pe Jay apoi parasesc biroul trantind usa in urma mea.
- Tess, asteapta!
Jay ma prinde din urma chiar pe coridorul catre iesire si ma intoarce catre el.
- Daca ii esti prieten, las-o sa-si rezolve singura problemele. Las-o sa il aresteze ea si nu te mai baga... ii spun si il tintesc cu degetul in piept. Ai tradat-o destul prin faptul ca i-ai aratat pozele lui Frank, stiai ca nu poate suporta sa o vada asa.
Dau sa plec si ma prinde din nou de mana. Imi arata telefonul si il duce la ureche semn ca apeleaza pe cineva.
- Agent X, ramai pe planul initial. Sa nu il asculti in niciun caz pe Frank, asta ar putea sa puna in pericol acoperirea agentului nostru de acolo. Este pentru binele tuturor asa.
A facut o pauza in timp ce asculta cu atentie ce avea de spus acel... agent X. Nume mai geniale ca astea pot gasi si ei? Parca ar simula Star Wars, pentru Dumnezeu.
- Da, planul initial si atat. Il anunti ca suntem acolo si sigur treaba va merge unde vrem noi. Nu, nu il mai infiltram pe Axel, e de ajuns sa ii ajungi lui Hart de incredere.
Inchide telefonul si ma priveste.
- Multumesc. ii spun si ma intorc, plecand si lasandu-l in urma mea.


RăzbunareaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum