"Every day for us something new
Open mind for a different view"— Metallica - Nothing Else Matters
*
Faith
Lenjeria intima de culoare rosie este aruncata pe podea alaturi de celelalte piese de vestimentatie. Printre perdelele fluturande, in pat se puteau zari doua siluete. Un picior de femeie, tonifiat si lucios se odihneste pe cearsaf in cautarea portiunilor reci. Se ridica in sezut, tinand o parte din materialul negru pentru a-si acoperi sanii voluptosi si analizeaza camera ca mai apoi sa porneasca in culegerea hainelor de pe podea. Blonda paraseste camera, lasandu-l pe barbat singur in asternuturile negre.
— Era si de asteptat! Azi cu una, maine cu alta, pufnesc la imaginea ce mi se infatiseaza in fata ochilor si las binoclul pe biroul care se afla in dormitorul alaturat de al meu. De aici pot observa mai bine imprejurimile si casa lui.
Cobor la parter si imi iau cheile de la masina si in secunda urmatoare sunt in afara casei in drum spre masina. Cumparaturile nu mai pot astepta.
Conduc pana la cel mai apropiat supermarket si imi las masina undeva la umbra. Caldura ma copleseste si simt ca ma topesc, dar racoarea din centrul comercial ma pune pe picioare. Iau un cos si ma indrept spre raioanele care strigau dupa mine, sau dupa banii mei.
Plimbandu-ma printre rafturi, ma opresc in dreptul celor cu dulciuri si imi vine foarte greu sa ma hotarasc intre atatea sortimente. Trag cosul dupa mine de-o parte si de cealalta a culoarului si ma opresc cand o voce familiara imi face un compliment: "Imi place tinuta ta".
Acest fapt ma face sa ma privesc din cap pana in picioare si sa constat ca purtam o rochie alba cu motive florale si vesta de blugi ca mai apoi ma intorc spre sursa vocii feminine.
— Tess! dau sa ma apropii de ea, dar imi face semn sa raman unde sunt.
— Nu-ti compromite acoperirea. Am venit sa iti spun ca Haru va fi arestat in seara asta. Baietii au gasit niste dosare mai vechi si putem sa-l infundam, imi spune blonda pe nerasuflate in timp ce se arata interesata de o ciocolata. Sa ai grija de tine!
— Si tu, Tess! ne zambim una alteia apoi ne vedem fiecare de drum.
In timp ce imi pun alimentele pe banda pentru a fi scanate gandul imi zboara departe si cauta in cele mai adanci colturi ale inimii mele amintiri pe care incerc sa le uit, dar constat ca nu pot realiza ceea ce mi-am propus.
Vocea femeii blonde m-a trezit din visare si ma privea impunator. I-am inmanat banii de care m-am scotocit prin toate buzunarele, sperand in sinea mea ca imi vor baga mai repede banii pe card, apoi am plecat spre masina.
Drumul inapoi acasa este destul de dificil avand in vedere ca trebuie sa ma confrunt cu bomboanele M&m's care nu vor sa iasa din punga in scopul de a ma face fericita.
*
Chiar cand ma pregatesc sa pun sosul peste pastele care sunt un deliciu numai dupa mirosul care s-a inpanzuit in toata casa, o bataie in usa anunta prezenta cuiva si imi aduce aminte, de altfel, sa-l sun pe omul care se va ocupa de instalatia pentru sonerie.
In drum spre usa, ma privesc in oglinzile mari asezate la intrate si nu pot sa ignor suvita care iese naravasa din cocul facut in graba.
In secunda urmatoare, acea claie de par roscata imi rasare in fata ochilor si incerc sa culeg numele tinerei, pe care am cunoscut-o acum cateva zile, de prin colturile mintii.
CITEȘTI
Răzbunarea
RomanceDupa dureroasa pierdere a parintilor ei, se pare ca destinul nu vrea sa ii zambeasca Hannei Weaver. Anthony Parker, logodnicul ei si un agent de elita al Miami PD este omorat intr-o misiune sub acoperire. De atunci aceasta si-a facut o promisiune ei...