Capitolul 24

2.9K 150 7
                                    

"Darling there's a storm a coming
I feel the winds blowing"

Salvatore Ganacci feat. Enya and Alex Aris - Dive

*

Este soare. Un soare arzător ce prevestește o posibilă furtună. Siluetele negre se îndreaptă rând pe rând spre locul în care ceremonia de înmormântare va avea loc. Din ochii apropiaților curg lacrimi șiroaie pentru trupul ei ce se odihnește acum în sicriul acoperit și tot ce pot să fac este să stau și să observ. Siluete monotone, cu lacrimi în colțurile ochilor, răpuse de oboseală și pe el, cum plânge după ea. După femeia care, fără să vrea, i-a intrat în suflet și care i-a oferit, pur și simplu, fericirea.

Cu două zile în urmă
Faith

Sunt conștientă de un lucru. Am grijă de copilul celui pe care se presupune că ar trebui să îl vânez. Oftez în timp ce recuperez suzeta de lângă fetița cu ochii verzi ca ai tatălui ei. Patricia, sau Pati cum o alintam toți, gângurește la jucăria pe care Kevin i-o aleargă prin față.

— O să leșine de râs, îi spun lui Kevin care o întreține pe micuță de mai bine de un sfert de oră în timp ce îmi verific telefonul. Teressa trebuia să îmi dea mesaj astăzi.

Acesta își trece mâna prin par și își rezeamă capul de speteaza canapelei, oftând și ducându-și ochii în tavan, în timp ce micuța îi prinde degetul arătător.

— Crezi că au găsit-o?

Întrebarea lui îmi pune circuitele în mișcare. Ridic din umeri și încerc să îmi alung gândurile rele din cap. Nu pot realiza ce mamă este în stare să își abandoneze copilul și să plece fără să lase vreo urmă. Kristen a întrecut limita așteptărilor mele în privința ei. Știam că este o ființă delăsătoare, dar nu știam și faptul că sarcina nu i-a activat instinctul matern. Îmi simt fața încruntându-mi-se atunci când Pati izbucnește din nou în plâns, pentru a patra oară în ultima ora.

— Hai la mine, micuțo!

O iau din brațele lui Kevin care pare-se că doarme într-un buncăr din moment ce nu aude urletele fetiței. Dar nu îl condamn. Oboseala din ultimele trei zile își spune cuvântul în cazul tuturor.

— Shh, gata Pati, gata, o implor lipindu-mi capul de al ei și simt ceva ciudat. Ghemotocul din brațele mele frige mai rău că o minge de foc.

Mă întorc speriată spre Nikki care tropăie ursuză pe scări.

— Nikki, Pati frige în ultimul hal, îi spun repede că abia poate să mă urmărească. Shh, gata pui... Nu o putem lăsa asa, trebuie să mergem la spital.

Nici nu scot bine cuvintele pe gură că Nikki îl trezește brutal pe Kevin cu o pernă în față, apoi îi trântește cheile în mâna.

— Trezește-te! Pati nu se simte bine.

Când Kevin face ochii mari, eu nici nu mă mai aflu în casă, având-o pe micuță în brațele mele, înfășurată într-o păturică.

— Miscați-vă odată!, strig spre cei doi fiindcă nu și-au putut găsi un moment mai prost pentru a se certa.

Cu o mâna legănând-o pe Pati, încerc să îl sun pe Adam, deși nu știu ce i-aș putea spune. Știu cât de disperat este să o găsească pe Kristen.

RăzbunareaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum