236 - 240

207 14 0
                                    

လက်ဖဝါးပြင်ထက်က ကမ္ဘာ
မူရင်းစာရေးဆရာ - Ergen

အခန်း ( ၂၃၆ ) - ဒဏ္ဍာရီ

“ အရှေ့တိုင်း ရှေးဟောင်းပုံပြင်တွေထဲမှာ ချန်အီက လပေါ်မှာ ပြေး၊ ယုန်လေးက ‌ဆေးမြစ်ထောင်းနေချိန်မှာ ဝူကန်ကတော့ အလိုအလျောက် ပြန်ကောင်းလာတဲ့ နတ်ဆိုးသစ်ပင်ကို ဖြတ်ခုတ်ပစ်နေတယ်၊ အဲဒီပုံပြင်တွေ အရဆို လပေါ်မှာ ထူးခြားဆန်းကြယ်တဲ့ နတ်ဆိုးသစ်ပင်၊ ယုန်လေး၊ ချန်အီတို့ ရှိတယ်လို့ သိခဲ့ကြတယ်”

ဂိုဏ်းချုပ်၏ အသံမှာ အာရုံစိုက်နားထောင်သူတိုင်းကို စိတ်တည်ငြိမ်သွားစေနိုင်သည့် ဆန်းပြားသည့် စွမ်းအင်တစ်မျိုး ပါဝင်နေသည်။

“ ရှေးဟောင်း အိန္ဒိယပုံပြင်တွေမှာတော့ လမင်းက လက်လေးဘက်ပါတဲ့ နတ်သမီးတစ်ပါး ဖြစ်တယ်၊ လက်တစ်ဖက်စီမှာ တောင်ဝှေး၊ သက်တော်ရှည်နှင်းစက်၊ ကြာပွင့်လေးတွေ အသီးသီးကိုင်ဆောင်ထားတယ်။ နောက်ဆုံးလက်မှာတော့ အကာအကွယ် အမှတ်အသားလေး ထိုးထွင်းထားတယ် ”

“ ပိုပြီး စိတ်ဝင်စားစရာကောင်းတာက ရှေးဂရိဒဏ္ဍာရီတွေထဲမှာကျ လမင်းက နောက်ထပ် အသွင်အပြင်တစ်မျိုး ဖြစ်တယ်။ အဲဒီမှာကျ သူမက နေနတ်ဘုရား အပိုလိုရဲ့ ညီမငယ်၊ လနတ်ဘုရားမလေး အာတီးမစ်ဖြစ်တယ်။ တချိန်တည်းမှာပဲ သူမက လက်မထပ်ရသေးတဲ့ မိန်းမငယ်လေးတွေရဲ့ အစောင့်အရှောက်လည်း ဖြစ်တယ်။ သူကိုယ်တိုင်လည်း သေသည်အထိ အပျိုဘဝနဲ့ပဲ နေသွားတယ်။ ဝမ်းနည်းစရာ ပုံပြင်လေးလည်း ရှိသေးတယ်။ မင်းတို့ထဲက စိတ်ဝင်စားတဲ့သူရှိရင် ပြန်ရောက်တဲ့အခါကျမှ တာအိုကျောင်းရဲ့ စာကြည့်တိုက်အဆောင်မှာ သွားကြည့်လို့ရတယ် ”

“ နောက်ပြီး ရှေးရှေးကတည်းက လနဲ့ပတ်သက်တဲ့ ဒဏ္ဍာရီတွေ နိုင်ငံအများကြီးမှာ ရှိကြတယ်။ ငါတို့က အဲဒီဒဏ္ဍာရီတွေကို လပေါ်မှာ ခြေချပြီးတဲ့နောက် အဖြေရှာနိုင်ခဲ့ကြတယ်။ အခုအချိန်မှာ လမင်းက နတ်သားတစ်ပါးလည်း မဟုတ်သလို နတ်ဘုရားမတစ်ပါးလည်း မဟုတ်ဘူး။ ယုန်လည်း မရှိသလို ချန်အီလည်း မရှိဘူး...”

“ ဒါပေမဲ့ ငါတို့အတွက် အဖြေရှာမရသေးတဲ့ တချို့ ပြဿနာတွေ ရှိနေသေးတယ်။ ဥပမာအနေနဲ့ လပေါ်မှာ နှစ်နှစ်ခြိုက်ခြိုက် အိပ်ပျော်နေတဲ့ ဧရာမအလောင်းကြီး၊ ထူးဆန်းလှတဲ့ လကမ္ဘာ အတွင်းပိုင်းရယ်၊ လပေါ်ကို လွန်ခဲ့တဲ့ နှစ်ငါးရာက ခြေချခဲ့တဲ့ ပထမဆုံး စူးစမ်းလေ့လာသူတွေ ရှာဖွေတွေ့ရှိခဲ့တဲ့ ခြောက်သယောင်းနေတဲ့ သစ်ကိုင်းခြောက်ကြီးရယ်၊ ဒါတွေ အားလုံးက တိုက်ဆိုင်တာလည်း ဖြစ်နိုင်သလို၊ ပြန်လည် ဝင်စားတာမျိုးလည်း ဖြစ်နိုင်တယ် ”

လက်ဖ၀ါးပြင်ထက်က ကမ္ဘာ (သို့)ဖက်တီးလေး နှင့် သူ၏မိတ်ဆွေများ (၀မ်ပေါင်လဲ့) book 1 Where stories live. Discover now