Belimden kavrayıp kendine doğru çekti beni. Karnımda öyle güzel hisler uçuşuyordu ki. Önce kendine doğru çekip dudaklarını dudaklarımla birleştirdi. Başta yavaş hareket ediyordu ama sonra hızlamaya başladıkça ağzının içine kaç tane inledim bilmiyorum. Hayatımda tatmadığım hisleri tattım.
Beni öpmeyi bıraktı. Eli tişörtüme gitti normalde izin vermezdim ama o gece yapamadım. Tişörtümü yavaşça indirdi. Boynumdan yavaş yavaş öpmeye başladı. Bundan hem zevk alıyordum hem de huylanıyordum. Sonra sütyenimi açtı ve göğüs uçlarımı emmeye başladı. Bu öyle zevk ve acı veriyordu ki. İnlemelerim artıyordu ve bu onu daha çok hızlandırıyordu.
Sonra elim onun gömleğinin düğmelerine gitti yavaşça açmaya başladım. Sonra çıplak bedenlerimiz birbirine temas ediyordu. O kadar zevk veriyordu ki. Öyle hızlı öpüyordu ki dili vücudumda gezmeye başladığında öyle zevk alıyordum ki sonra eli kadınlığıma gitti. Çığlık attım birden. "Sakin ol güzelim hiç acımayacak kendini bana bırak " dedi.
Ona güveniyordum hemde kimseye güvenmediğim kadar. Kendimi ona bıraktım tamamen. Yavaşça üzerimdeki pijamayı çıkardı. Sonra eli kadınlığımın üzerinde gezmeye başladıkça öyle inliyordum ki.
Sonra ayağa kalkıp pantolonunun kemerini açtı ve pantolonunu çıkardı. Boxerini de yavaşça çıkarmaya başladı büyük ve damarlı erkekliğini görünce derin nefes alıp verdim. Onu istiyordum sadece.
Eğildi ve beni öpmeye başladı. Sonra eli çıplak kadınılığımda dolaşmaya başlayınca ağzının içine inliyordum. Sonra iki parmağını kadınlığımın içine sokunca ağzının içine öyle bir çığlık attım ki komşular bile duymuş olabilirrr. Sâhi komşum yoktu.
Sonra doğruldu ve göğüsğme ve karnıma öpücükler kondurdu. Giderek aşağıya doğru ilerliyordu kadınlığıma dilini değdirince çığlık çığlığa kaldım. Çarşafı öyle bir sıkıyordum ki tırnaklarım kırılacaktı. Dili ile gelgit yapyordu ve ben daha çok bağırıyordum. Doğruldu ve eliyle erkekliğini kadınlığımın içinde doğru ittirdi. Bu hem acı veriyordu hem de zevk veriyordu.
Yavaş yavaş gelgit yapyordu. Ben de çığlık çığlığa kaldım tabii. Biraz zaman geçtikten sonra hızlandı ve bu daha acı verici olmaya başladı ama çok da zevk veriyordu. Hiç bitsin istemiyordum. Bu zamanda takılı kalabilirdim sonsuza kadar. Tırnaklarımı acıyla sırtına geçirdim oda inledi. O kadar acı veriyordu ki sırtını kazıdığımı hissedebiliyorum. Sonra yavaşlayıp sarsılarak içime boşaldı. Yavaş yavaş gelgit yapmaya devam etti. Sonra nefes nefese yanıma uzandı.
Gülümsemeye başladı "O kadar güzeldi ki" dedi gülerek
Bende onaylar şekilde başımı salladım gülümseyerek. Nefes nefese kalmıştım oda kalmıştı sadece mal gibi sırıtıyorduk. Bir süre sonra kollarında yorgunluktan uyumuştum. Sabah kasıklarımın ağrısıyla uyandım. Ama yanımda Mehmet yoktu. Duş alıyordur diye düşündüm.
Yerimden kalkıp üzerime birşeyler aldım. Evim küçüktü zaten tek yaşıyordum ailem yoktu. Onlardan sadece bu ev ve bir küçük bahçesi kalmıştı.
Evde Mehmet'i aramaya başladım ama yoktu. Heryere baktım ama yoktu. Nereye gitmiş olabilirdi. Yatak odasına geri döndüm komodinin üzerinde küçük bir not vardı. Bakmak istemiyordum. İstemedim, içime o kadar kötü şeyler düştü ki. En sonunda cesaretimi toplayıp baktım sadece bir kelime hayatımı altüst edecek bir kelime. Bu kadar kolay olmamalıydı. Yapmazdı. Yapamazdı. Beni bu durumda böyle bırakamazdı. Sadece bir kelime ile bitiremezdi.
"BİTTİ"
Bölüm birazcık kısa olmuş olabilir aşklarım ama asıl hikaye bu saatten sonra başlıyor umarım beğenirsiniz sizleri çoook seviyorum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEDEL (+18)
Romance"Güven bana" "Kimseye güvenmediği kadar güveniyorum sana" İlk defa teslim olmuştum ona karşı. Onun olmak istiyorum. Her dokunuşuyla kendimden geçmek istiyorum. Öyle de oluyordum....