Mehmet'in Anlatımı
Bir hafta oldu. Onu görmediğim lânet bir hafta. Bir hafta boyunca aradım onu. Yoktu... Bulamıyordum. Gitmişti benden. Çok zordu. Dayanamıyorum. O gittiğinden beri çıkmadım şu odadan. Kaç kadeh içtim bilmiyorum.
Kapının çalma sesi geldi. Cevap vermedim. Açıldı kapı. Salih gelmişti. Gözlerine baktım umutla. Ama söylemezdi.
"Toparla artık kendini. Kalk ayağa işlerinin başına geç. "Dedi
"Yapamıyorum Salih. Ben ona yeni kavuşmuşken gitmesine dayanamıyorum. "
"Yapmasaydın ozaman Mehmet. İhanet etmeseydin. " Dedi.
Ben ihanet etmezdim ona etmedim. Sarhoş bile olsam ne olduğunu hatırlamasam bile yapmam.
"Yapmadım ya yapmadım! Neden anlamıyorsunuz. Görmüyor musunuz ne kadar acı çekiyorum. Ya ben her şeyden herkesten çok seviyorum ben onu. "
"En çok ben bilirim nasıl sevdiğini ama onun da nasıl sevdiğini biliyorum. Aşk her şeyi affeder ama bunu etmez be kardeşim."
"Ne olur Salih sana yalvarıyorum. Söyle bana onun yerini. "
"Yapamam kardeşim. Sen ne kadar benim için değerliysen oda o kadar değerli. Unut sende. Bak çocuğun olacak. O gitti artık dönmez. Gördüm gözlerindeki kararlılığı. "
"Yapma Salih lütfen. Ben sadece ondan çocuğum olsun istiyorum. Lütfen yapmayın. " Dedim.
"Onun çocuğu olmayacak Mehmet. "
Gerçeklerin yüzüme çarpmasıyla yıkıldım. Olmasın o olsun yeter benim için.
"Ne kadar çok istiyordu biliyor musun anne olmayı. Bir daha anne olamayacağını öğrendiğinde dünyası yıkıldı başına. Yapma ona zarar veriyorsun Mehmet. Bırak sen kendi hayatına bak bundan sonra oda kendi hayatına. Mutlu olmayı hak ediyor ne olur bırak kardeşim. Sana da yazık ona da. " Diyip kalkıp gitti.
İnanıyorlardı bana yapmam. Ben ona ihanet edemem. Ama pes etmem. Etmeyeceğim. Sevdiğim kadından bir daha vazgeçmem. Bulacağım seni sevgilim.
Ayağa kalkıp duşa girdim. Kendimi toparlayıp bulacaktım onu. Bu kadar kolay bitemezdi bizim hikayemiz.
Duştan çıkıp üzerime siyah gömlek ve siyah pantolon giyip indim. Aşağıya indiğimde İrem oradaydı.
Kolundan tuttum "Ne işin var senin burada. Benden haber bekle ve evden çıkma demedim mi sana!" Dedim bağırarak.
"B- ben dayanamadım. Sen çok kötü duruyordun. " Dedi
"Sanane lan sananee! Senin kalemini sonra kıracağım. O çocuğu doğur bakalım sen. " Dedim.
Bana gelip söylemeden Seneme gitmişti. Eğer o çocuk bendense sağ salim doğuracak ve def olup gidecek. Bana yanlış yapanı affetmem.
"Mehmet ne olur yapma. Ben seni sevdiğim için yaptım. Sizi o defilede öyle görünce dayanamadım Mehmet."
"Kes! Hesabını vereceksin İrem. Kurtuluşun olmayacak."
"Ben gelene kadar bekle burada sakın gideyim deme. " Diyip çıktım.
Arabama binip. Şirkete doğru yola çıktım. Birkaç toplantıya girip gidecektim eve. Hemen Kemal'i arayıp doktor ayarlamasını söyledim.
__
Evi arayıp İremi getirmelerini söyledim. Hastanenin önüne gidip bekledim. Bir süre bekledikten sonra geldiler. Arabadan inip hiç beklemeden hastanenin içine doğru yöneldim.
Asansöre basıp gelmesini bekledik. Asansöre binip doktorun olduğu kata geldik. Asansörün kapısı açıldı. Doktor gülerek bizi bekliyordu.
Hiç beklemeden doktorun odasına girip İreme muayene olmak için hemen masaya uzanması için talimat verdim. Doktor karnını açıp bir şeyler sürüp karnına makine ile baktı. Ekrana bakınca duraksadı. İrem ağlıyordu.
Sorun ne diye sordum. Doktor bana bakıp bebek yok Mehmet bey. Dedi.
Bebek yoktu. Yalan söylemişti. Bunun sonucuna katlanacaktı. Benden hem kadınımı aldı hem de bana yalan söyledi.
Bedelini ödeyecek....
Bölüm kısa oldu ama iki gün sonra tekrar atacağım.
Bebek yok ne düşünüyorsunuz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEDEL (+18)
Romance"Güven bana" "Kimseye güvenmediği kadar güveniyorum sana" İlk defa teslim olmuştum ona karşı. Onun olmak istiyorum. Her dokunuşuyla kendimden geçmek istiyorum. Öyle de oluyordum....