Sabahın ilk ışıklarıyla uyanıp duşa girdim. Sıcak suyun verdiği rahatlıkla bir de iki aydır her şeyin kusursuz olmasının verdiği rahatlıkla çıktım duştan. Bugün çok işimiz vardı. Dilaranın aylardır üzerinde çalıştığı Sonbahar- Kış defilesinin günüydü bugün.
Duştan çıkıp hemen giyinme odasına geçtim. Bol bir pantolon, üzerine de siyah bir crop giyip çıktım odadan. Aşağıya indiğimde Salih uyanmış sabah kahvesi içiyordu. Gülerek günaydın dedim ve Aysuna seslenerek bende bir kahve istedim.
"Siz bu saatte uyanır mıydınız Senem hanım?"
"Aaaa ayıp ediyorsun. Ben hep erken uyanırım.
Gülerek. " Tabi canım tabi. "
Arkadan gelen ıslık sesiyle arkamı döndüm gelen Sametti.
"Ben kör mü oldum yoksa Senem bu saatte uyanmış mı ?"
"Asıl siz bu saatte uyanır mıydınız. Ne zaman uyansam yoksunuz. Allah Allah"
"O bizim erken uyanıp işe gittiğimizden olmasın." Dedi Samet dalga geçerek.Dudaklarımı büzüp kahvaltı masasına oturdum. Elime çatalı alıp yemeye başladım.
Kahvaltı ettikten sonra odama çıkıp üzerimi değiştirmek için giyinme odasına girdim. Üzerime siyah mini bir elbise alıp üzerime geçirdim siyah deri çizmelerimi de elime alıp koluğa oturup giyindim. Takılarımı takıp çantamı alıp çıktım.
Aşağıya indiğimde Salih ve Samet çoktan gitmişti. Bende oyalanmadan çıktım. Tam kapıdan çıktığımda telefonumun çalmasıyla duraksadım. Hemen çantamdan çıkarıp açtım. Mehmet arıyordu.
"Efendim."
"Nasılsın bebeğim."
"İyiyim defile salonuna geçiyorum. Sen ne yapıyorsun. "
"Bende şirketteyim. Akşam oradayım ama. "
"Tabi ki de buradasın. " Dedim alay eder gibi.
"Sen neredeysen ben oradayım. "
"Tamam aşkım ben gidiyorum akşam görüşürüz."
"Tamam hayatım öptüm."
Telefonu kapatıp arabama bindim. Çalıştırıp yola koyuldum. Akşam ne giyeceğim hakkında hiçbir fikrim yok. Dilara hepimize özel elbise tasarlamıştı. Ne tasarlarsa tasarlasın benim için fark etmezdi. Her türlü giyerim sorun yoktu. Bunu bildiği için sürpriz yapıyordu zaten.
Defilenin olacağı salonun önüne geldiğimde. Arabayı durdurup indim. Anahtarı valeye verip içeriye girdim. Asistanım beni bekliyordu.
"Günaydın Senem hanım. "
"Günaydın."
"Dilara hanım sizin için bir oda ayarladı orada hazırlanacaksınız. "
"Tamam. Dilara nerede önce onu bir göreyim. "
"Kuliste mankenler ile ilgileniyor efendim. "
"Tamam sen git son hazırlıklarını yap kuaförler hazır olsun geldiğimde tek bir kusur istemiyorum."
"Hemen efendim."
Hemen kulise yöneldim ne zamandır Dilarayı göremiyordum. Harıl harıl çalışıyordu. Çok başarılı olacağından adım gibi emindim.
Çok geçmeden kulise geldiğimde Dilara modeller ile uğraşıyordu.
Ufak bir ıslık çalıp gülümsedim." Bu nedir be. Diğer şirketlere de şans tanısaydınız Dilara hanım. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEDEL (+18)
Romance"Güven bana" "Kimseye güvenmediği kadar güveniyorum sana" İlk defa teslim olmuştum ona karşı. Onun olmak istiyorum. Her dokunuşuyla kendimden geçmek istiyorum. Öyle de oluyordum....