En yakın dostumu elimden alırsan..

779 26 2
                                    

Saat sekiz olunca hemen çıktım odamdan. Evin giriş kapısına doğru yöneldim bizimkiler çoktan oradaydı. Samet bir ıslık çalarak söze girdi.

"Üff bee çok yakışmış"

"Çok teşekkür ederim efenim sizlere de çok yakışmış" dedim tebessüm ederek.

Dilaranın siniri geçmişti biraz.

"Eee ilk iş günümüz yaşayacaklarımıza hazır mısınız?"

"Mükemmel hazırız."

"Aynen aynen bayaa hazırız" dedi Salih gülerek.

Çok geçmeden Veysel Bey geldi. Hemen ciddileştik. Hiçbir şey söylemeden geçti yanımızdan. Demek ki samimi davranışları buraya kadardı. Çokda umurumda olmadı açıkçası. Hiç konuşmasa keşke.

O arabaya bindi ardından biz de bize verilen arabaya binip Veysel Beyin arabasını takip ediyorduk. Arabayı Samet kullanıyordu, yanında da Salih oturmuştu. Bellerimizde ikişer tane silah birer tane de bıçak vardı. Sonuçta bu adam mafya babası ne olacağı belli olmaz.

Biraz daha gittikten sonra iki yıl önce geldiğimiz büyük şirkete geldik. Yukarı çıktık Veysel beyin arkasından Serkan bizden önce gelmişti ve Samete kendisi ile gelmesini istedi. Biz de Veysel beyin odasının önündeydik.

Kısa bir süre sonra Samet heyecanla geldi.

"Şaka gibii, inanamıyorum şu an, hayal falan görmüyorum dimi ben bana bi vursanıza ya."

Vurmak için hemen hareketlendim. Dilara ne yapıyorsun dedi. "Farkındaysanız şakalaşacağımız son yerdeyiz. Unutmayın"

"Bana bir oda ayarlamışlar ve çeşit çeşit bilgisayar var ve bundan sonra şirket bilgilerini ben koruyacakmışım."

"Ne yani bütün bilgiler senin elinde mi olacak"

"Tam olarak öyle olacak"

"Vay bee. Hayırlı olsun kardeşim"

"Hayırlı olsun Samoşum " dedim gülerek.

Kapı açıldı ve Veysel bey hışımla kapıdan çıktı. Biz de peşinden gittik tabi ki. Arabalara bindik. Sametin telefonu çaldı. Arayan Serkandı. Samete hazırlıklı gelin demişti. Hemen ceplerimideki silahları kontrol ettik ve hazırdık. Açıkçası heyecanlanmıştım. Silah kullanmak sanki terapi gibi geliyordu artık.

Dilara da kullanıyordu fakat adam öldürmek konusunda korkuyordu.

" Şimdi biz birilerini mi öldüreceğiz?"

"Sakin ol ben hep yanında olacağım" dedim tebessüm ederek. Ve elinden tuttum sakin olması için biraz da olsa rahatlamıştı sanki.

"Tabi ki kurtarıcı meleğin Senemin var burada o yanındayken hiç bir şey olmaz sana" dedi alaylı şekilde Samet. Kafasına vurdum bi tane.

"Ahh napıyorsun ya bunu da övmeye gelmiyor. Canınız şu an benim elimde bakın."

"Hahhhah Allah Allah " dedi gülerek Salih.

Sadece onların yanında huzurlu hissediyordum. Bu hayatta tek tutunacağım dal onlardı. O kadar çok güveniyorum ki onlara. Kimseye güvenmediğim kadar. Bunu söylediğim. En son insan sabahına beni terk etmişti. Onu özlüyordum ama bunu yediremiyordum kendime onu özlemekten nefret ediyordum ama alışmıştım. Şimdi karşıma çıksa hiç düşünmeden öldürürdüm onu.

BEDEL (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin