Evlen Benimle

713 22 1
                                    

Yoğun bir günü daha geride bırakarak eve doğru ilerledik. Çok yoğundu gerçekten ama içim hiç rahat değildi Veysel denen herifde sinir bozucu şeyler vardı. Ama tam anlamı ile anlayamıyorum. Tuhaf bir adamdı bize karşı yaklaşımı sadece benim tuhafıma gitmemişti Salih de şüpheleniyordu bir şeylerden.

Çok geçmeden kasvetli eve ulaştık bu evde de kalmak istemiyorum. Nedenini bilmiyorum ama kalmak içime sinmiyor yanlız da değildim bu düşüncelerimde. Salihin de aklına takılan çok şey vardı ama kurcalamıyorduk. Zamanla neyse kokusu çıkar zaten diye düşünüyorum.

Eve geldiğimizde Veysel bey daha gelmemişti. Direkt odalarımıza geçtik hepimiz çok yorgunduk. Odama girdiğimde pijama çıkarmak için dolabı açtım duş almalıydım yorgunluğumu ancak sıcak bir duş dindirirdi. Ama dolabı açınca dikkatimi çeken değişiklikle şaşırdım. Çeşit çeşit kıyafet vardı. En çok da siyah pantolon ve crop çeşitleri vardı. Ayrıca bir çok iç çamaşırı ve saten pijama takımları. Ağırlıklı olarak siyah beyaz renkli kıyafetler vardı.

Diğer dolap kapağını açtığımda çeşit çeşit spor ayakkabı ve postallar vardı. Tuhaftı açıkçası. Siyah renkteki saten pijama takımını alıp banyoya gittim. Banyo siyah fayanslar ile döşenmişti siyah renk beni çekiyordu sanki. Üzerimdeki siyah pantolon ve cropu bir çırpıda çıkarıp kirli sepetine fırlattım. Duşakabinin içine girip kendimi sıcak suyun altına bıraktım.

Kıyafetlerimi giyip kendimi yatağın sıcak kollarına bıraktım. Öylesine rahatlatıyordu ki beni sadece yatağım ve ben olabilirdik bu dünyada en azından ihanet etmezdi. Gözlerim yavaş yavaş uykunun kollarına bırakmıştı ki kendini kapı çaldı. Hadi ama uyuyacaktım tam eğer bizimkilerse gebertirim onları.

"Geel" dedim bıkkın bir sesle. Gelen evin çalışanı Aysundu.

"Ne vardı Aysun"

"Senem hanım Veysel bey sizi bekliyor yatak odasında"

Beni niye kendi odasında bekliyordu ayrıca bu Aysun bana neden hanım diyordu. Aklımdaki düşünceleri bir kernara bırakmazsam birilerini öldürebilirdim onun için gidip görmeye karar verdim.

"Tamam Aysun. Üzerimi giyip geliyorum"

Gülğmseyerek çıktı kapıdan. Bu evde anlam veremediğim şeyler oluyordu. Kurcalarsam kötü şeyler olacakmış gibi düşünüp kendiliğinden ortaya çıkmasını beklemeliydim.

Yatağımdan oflayarak doğruldum. Ne istiyordu ki bu saatte. Bu adamla tüm gün yan yana olmamız yetmiyor bir de şimdi çağırıyor bırak da uyuyayım be Adam. Çok geçmeden üzerime bol olan pantolonu ve cropu giyip çıktım yukarıya. Ev üç katlıydı üçüncü katta sadece Veysel beyin odası ve kilitli bir kapı bulunuyordu.

Kendimi sakinleştirip kapıyı çaldım içeriden gelen gel komutu ile kapıyı açtım. Bu gördüklerim gerçek olamazdı değil mi. Bu ne demek oluyordu.

Benim arkadaşlarım neden sandalyeye bağlı duruyorlardı. Veysel denen herifin elinde ise bir silah. Ne yapmaya çalışıyordu. Ne demek oluyordu bu. Onları öldürmezdi değil mi? Neden öldürsün ki?

"Biz de tam seni bekliyorduk sabırsızlıkla öyle değil mi çocuklar?"
Dedi Veysel iğneleyici sesiyle. Dilara çırpınıyordu bağırmaya hareket etmeye çalışıyor ama yapamıyordu.

"Bu ne demek oluyor Veysel bey? Arkadaşlarım neden bağlı?"

"Onları benim elimden sadece sen kurtarabilirsin Senem. Yoksa tek tek sıkarım kafalarına şakam yok biliyorsun Serkanın gözünün yaşına bakmadan nasıl öldürdüysem onları da öldürürüm."

Kafamdan resmen kaynar su akıyordu. Ne demek öldürmek. Ne suçları vardı ki onların. Bir kabahat işlemiş olamazlar ki.

"Ne suç işlemiş olabilirler ki Veysel bey. Serkan size ihanet etmişti ama benim arkadaşlarım yapmaz."

Sinsi bir gülüş attı. Bu adamı şu an burada öldürmek derisini yüzmek istiyordum attığı çığlıklar ancak dindirirdi öfkemi.

"Evleneceksin benimle. Yoksa hepsi tek tek ölür. İyi düşün Senem."

BEDEL (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin