Bol bol yorum yaparsanız ve oy atarsanız çok mutlu olurum. ❤️
***
Beni sevmene izin veriyorum." Dedim fısıldayarak
Ama duymuştu o beni. Dolan gözlerindeki yaşlar özgürleşmişçesine akmaya başladı. Yüzümdeki elleri yanağımı okşarken yüzünü yaklaştırdı yüzüme. Gözlerini kapatarak alnını koydu alnıma.
"Sana söz veriyorum hiç üzmeyeceğim seni. Ne yaşamışsan... Hepsini unutturacağım sana. Sadece sen ben ve bebeğin olacak. "
Bebeğimi duyunca gözlerimde biriken yaşı tutamadım.Çok özledim onu... Kokusunu.. Ağlamasını.. Büyümüş müydü acaba. Güzeller güzeli kızım benim.
"Şşhhh sakın ağlama. Senin tek bir gözyaşın için dünyayı yakarım yalvarırım ağlama."
"Beni öldü mü sanıyorlar. " dedim.
Derin bir nefes alıp konuşmaya başladı. " Evet. " dedi.
"Çok üzüldüler mi..." dedim. Aklım hep arkadaşlarımdaydı. Ben onlardan birinin başına bir şey gelse kahrolurdum.
"Çok üzüldüler. Mehmet'i soruyorsan iki gün üzüldü Senem. Sadece iki gün. Sonra kızını karısının yanına götürdü. Ona anne dedirtecekti Senem. Dilara almasaydı başka kadına annene diyecekti senin kızın. " duyduklarım karşısında gözyaşlarımı tutamadım. Benim kızıma başkasına mı anne dedirtecekti.
"Kızımı istiyorum Gökhan. Ne olur bırakma onu. Onun yeri benim yanım. Getir kızımı..." dedim. Gökhana sarılarak.
Biliyorum Dilara da çok iyi bakardı ama alırdı kızımı. Tanıyordum Mehmet'i. Ne yapar ne eder alırdı. Evlenmesi falan hiçbiri umurumda değildi. Canı cehenneme. Ben sadece kızımı istiyorum.
"Şşhh tamam tamam geçti. Getireceğim kızını sana. " diyerek daha fazla sarıldı bana.
"Teşekkür ederim." Dedim fısıldayarak.
Neler oluyordu bana bilmiyorum ama çok tuhaf şeyler hissediyordum. Neydi bu. Yıllardır hissedemediğim duyguları neden bir adam hissettiriyordu bana.
Onu sevebilir miydim?
Denemelisin Senem diyen iç sesime ilk defa katılıyorum.
Deneyebilirsin. Yıllarca kendi dünyanın merkezine bir kişiyi aldın, sana hiç değer vermeyen bir kişiyi. Dedi iç sesim.
Gökhan'ın kollarında uykuya teslim olmamak için direniyorum. Gözlerim hafif kapandığında tek bir ses duydum.
"Seni seviyorum..." dedi fısıltıyla. Acı çekiyor gibi konuşmuştu.
***
Güneşin delici ışıklarıyla gözlerimi açtım. Gözlerimi açtığımda direkt etrafa baktım. Bu o odaydı. Gökhanın siyah döşenmiş odasındaki girdiğim krem kahve tonlarıyla döşenmiş olan odaydı.
Yataktan yavaşça doğrulup gözlerimi ovuşturdum. Etrafına bakınca hiç fark etmediğim uyuyan Gökhan'ı gördüm. Uyuyordu. Koltukta uyumuştu.
Yavaşça yataktan kalktım sessiz olmaya özen gösteriyordum. Uyuyan birisini uyandırmak istemem sonuçta. Kesin öyledir.dedi iç sesim. Öyle diyerek kandırdım kendim ve iç sesimi. Yatağımda duran pikeyi yavaşça alıp Gökhan'ın üzerini örttüm.
Parmak uçlarımda ses çıkarmamaya özen göstererek kapıya doğru yürüdüm. Tam kapıyı açacaktım ki..
"Günaydın." Dedi Gökhan. Uyandırmıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEDEL (+18)
Romance"Güven bana" "Kimseye güvenmediği kadar güveniyorum sana" İlk defa teslim olmuştum ona karşı. Onun olmak istiyorum. Her dokunuşuyla kendimden geçmek istiyorum. Öyle de oluyordum....