prológus

1.8K 44 4
                                    



"A túl sok biztonság hosszú távon csak veszélyt jelent. Talán ez áll Thoreau mondása mögött: a vadságban van a világ megváltása. " 





Ha az ember túl sokáig játssza meg magát, eltűnik ki is ő valójában.

Velem is ez történik, az az életvidám ember, aki régen voltam, őt már csak emlegetik. Igyekszem fenntartani a látszatot, hogy itt van még valahol, nem is tudom,

őket vagy magamat próbálom rászedni.

Most itt vagyunk, igyekszem változásra hajszolni magam, mert már nekem sem felel meg az az ember, aki lett belőlem. A bennem felgyülemlő félelem, egyre távolabb lök az érzéstől, élek.Ezért vagyunk itt, ezért vállaltam be a kalandot, hátha valami képes újra életre kelteni. 






Sziaszzok!  Néhányatoknak, akik követnek instán már feltűnhetett, hogy a romantikus nem igazán az én műfajom.  A kirimi és az akció az amit pártolok. Ezt a történetet sem igazán romatikusnak szánom, bár biztos több lesz benne a szerelem mint a krimiben. Tehát ebben, nagyon mély gondolatokat próblok , megfogalmazni és testet adni nekik, leginkább dráma lesz benne. Azt szeretném, hogy az elgondolkodtató részek, némiképp titeket is inspiráljanak. Várom majd a véleményeteket, gondolataitokat. Hamarosan jövök a részekkel, ígérem, addig is itt egy kis bevezető. 

Távolodó félelem  - BEFEJEZETTOnde histórias criam vida. Descubra agora