Kedves Múlt!
Amikor megláttalak, úrrá lett rajtam valami őrülten nagy rettegés. Te Melody, egy olyan jelenség voltál, amit féltem újra beengedni az életembe, mert sejtettem, hogy pokolian könnyen meg tudlak majd szeretni. Ezzel persze az az egyetlen probléma, hogy mégegyszer nem bírtam volna ki ezt a fajta veszteséget. Jöttél te és olyan ártatlan helyzetekbe vezettél amiből egyetlen út volt kifelé, mégpedig az ha visszafordultam.
Kényszerítettél, hogy hátra nézzek, bizony igazad volt, a sokadik alkalommal már ment könnyek nélkül is.Felnyitottad a szemem és megláttam, hogy ha valaki túl sokáig menekül a múltja elől, az azt eredményezi, hogy rengeteget foglalkozik vele és végül az a bizonyos múlt eluralja a jövőt.
Amikor végre készen álltam igazán élni, te ott voltál és velem együtt élted meg a pillanatokat, ez bizony utólag is szebb hellyé formálta a múlt néhány részét. Természetesen a jövőt is megalapozta.
Ha most az jár a fejedben miért nem köszöntem el, akkor ne emészd magad. El kellett onnan jönnöm. Magamért!
El tud valaki búcsúzni a múltjától? Képes teljesen maga mögött hagyni, élete egy részét legyen az bármilyen is?Nem!
Ugyan így én is képtelen lennék hátra hagyni téged, Melody. Olyan barátra leltem benned, amire egyszer az életben mindenkinek rá kell találni.
Én büszkén mondom, hogy rá leltem és ígérem, hogy nem fogom el dobni.Garantáltan egymás mellé sodor még minket az élet, de ha nem tenné, ne félj majd szemben úszom az árral addig amíg partot nem érek melletted.
Egyetlen kérésem maradt hátra feléd, aprócska kívánság amit igazán teljesíthetnél az én kedvemért. Úgy változz meg, úgy formáljon téged a világ, hogy közben mégis maradj ilyen.
Amikor újra találkozunk, látni akarom az életet a mosolyodban, ahogy eddig. Hallani a boldogságot a nevetésedben, kiolvasni a csodát a szemed csillanásából.Csak hidd el, hogy számít. Te számítasz!
Te lelketlen őszinteség!
Mindig ott voltál mellettem, mégsem voltál soha az én oldalamon. Megtagadtalak mert te is ezt tetted és mi valahogy soha nem voltunk egymás társai. Addig a napig, mikor jöttél te. Emlékszel még Declan? A parton ültünk és te hagytad, hogy belőled merítsek erőt és bátorságot. Megfogtad a kezem és nem engedted, hogy elrohanjak a nyíltszívűség elől.
Bevallom, egyfajta példakép voltál.
Rengetegen félnek az élettől, vagy éppen a haláltól. Sokak a döntések elől menekülnek és vannak akik az érzések elől. Ám szerintem, az is igazán veszélyes ha az igazság és a hazugság kártyáit kevergeted. Én ettől féltem.
Ha te akkor, ott a parton nem meséled el nekem azt a családi történetet, talán most sem tudnátok ki vagyok teljes egészében.Sajnáltam volna így elmenni, és ott hagyni mindent. Hamis emberként, valótlan arccal és képtelen érzésekkel. Szerencsémre nem kellett, mert te ott voltál és azt mondtad levetkőzhetek.
A francba is csak tudnám mi történt velünk. Az utóbbi időben ott éltünk egymás mellett mégis, mintha mérföldekre lettél volna. Nem akartam, hogy ez legyen, eszem ágában sem volt megszabadulni tőled. Olyat tettél értem, ami visszavonhatatlanul elindított egy másik irányba.
Hálás vagyok mert ez az irány sokkal jobb.De közben hálátlan is, lelketlen voltál amikor magamra hagytál. Végül rájöttem, hogy csak őszinte voltál, nem rejtegetted azt amit érzel. Követem a példádat és én is így teszek!
El kellett volna mondanom akkor, hogy sajnálom, nem számít ha te nem. A szemedbe kellett volna néznem, és ordítani, hogy nem akarom ezt, nem akarom a távolságot és a harcot kettőnk között, de nem tettem.
Csak néztem ahogy te lelketelen vagy és őszinte, miközben én szomorú voltam, de álszentül elrejtettem. Ígérem, hogy eleget tanultam tőled és nem követem el még egyszer ugyanezt a hibát.
Nos drágák, itt van a Caly által írt levél Melodynak és Declannek. Ez már csak ilyen utólagos hozzátétel, de szerintem megéri elolvasni. Ezt követően jön Alexander levele.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Távolodó félelem - BEFEJEZETT
RomanceA fiatal színésznő, új megbízást kap, ami kihívások elé állítja. Az egész helyzet, arra készteti, hogy újra felfedezzte önmagát. Calypso harcol a lépések ellen amire kényszeríti őt a változás. Három idegennel kell együtt élnie, a forgatás idején, am...