Levél a Változáshoz

132 12 0
                                    



Drága, egyetlen Változás!


Néhány csalfa regénnyel ellentétben Alexander, az első pillanatban még nem tudtam, hogy jelentős részem egy napon beléd bolondul. Érdekes nem?
Hiába tartottam volna magam távol tőled, bizonyára akkor is ugyan ebben a helyzetben végezzük, egymás mellett. Hiszek abban, hogy arra lettünk teremtve, hogy összefusson a sorsunk. Számtalanszor mentettél meg, te talán nem is tudsz róla. Veled volt a legnehezebb dolgom, amikor beengedtelek az életembe változni kezdtem.

Velem együtt te is valaki teljesen mássá alkultál. Azt hiszem mi együtt találtunk rá az átalakulás szépségére.

Változni és változtatni számomra azt jelentette, hogy tovább lépek. Egyedül nem ment volna, de idővel megtanultam értékelni a múltat, hinni az őszinteség jelentőségében, ezt követően ott álltam egy kapu előtt. Te álltál a túloldalon, és ahhoz, hogy megcsókoljalak át kellett lépnem a határaimat.

Már pedig pokolian meg akartalak csókolni.

Ez volt a változás!

Minden apró pillanatunk számított, az estétől kezdve amikor részegen bemásztál az én ágyamba, addig a pillanatig, hogy kisétáltál az ajtón. Nem hazudtam, ez a szerelem tényleg felejthetetlen volt és ez az érzés irántad nem szűnt meg. Gyűlöltem, szótlanul tolvaj módjára eljönni. Gyűlölöm azt is, ahogy egymásnak estünk. Hibáztam amikor hazudtam, de amikor meghoztam ezt a döntést azt átgondoltam rendesen.

Azért nem köszöntem el, mert muszáj ezt meg lépnem. Olyan ez, mint valami próba, az utolsó lépcsőfok mielőtt elindulok a saját életutamon. Ha maradtam volna, búcsúzkodni és látom, hogy bántalak, talán sosem ültem volna fel a repülőre.

De ez nem rólad szól, hanem rólam.

Három hónap múlva, végzel a forgatással, addig én megélem azt a korlátok nélküli életet amit a hugom akart. Aztán itt várlak, remélem, hogy három hónap múlva eljössz, mert szeretlek.
Vagy éppen, eljössz mert szeretsz.

Mert megkezdem a saját életem, és veled szeretném megtenni Alexander.
Várok rád, bármennyi időre legyen is szükséged.
Várok rád, de szükségem van rá, hogy elgyere. Ígérem te leszel az első őrült döntésem. 




Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Tudoom, hogy néhányan más befejezésre vártok. Meg is kaptam a fejmosást egyesektől, hogy hogy merészeltem ezt csinálni. 

Bizonyára sokatokban felmerül a kérdés most, hogy akkor Caly és Alexander együtt végzik-e vagy sem. Ezt a ti képzeletetekre bízom, mondjuk azt, hogy nyitott kérdés. Bármi is legyen a válasz, ez az egész akkor is számított. 
Talán együtt éknek Olaszországban, de az is lehet, hogy Alexander nem megy el és soha többé nem találkoznak.  A lényeg az, hogy mindkét esetben hozzá tettek egymás életéhez. 

Távolodó félelem  - BEFEJEZETTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin