29. 𝑆𝑇𝑈𝐷𝐼𝑁𝐺

480 35 13
                                    

*krótki dział*

-Nie, wynik to dziewięćdziesiąt dwa  - westchnąłem patrząc wynik chłopaka.

-Nie no ja zaraz nie wytrzymam! Przecież wyszło dwa, sprawdź jeszcze raz - jęknął kładąc dłonie na twarzy.

-Nie, nie wyszło dwa.. wyszło - wziąłem swój zeszyt i porównałem z blondyna  - dwa? - zmarszczylem brwi patrząc raz na niego a raz na kartkę, na której wynik był wyraźnie napisany.

-JEST! - wstał gwałtownie unosząc ręce do góry i zaczynajac skakać po moim łóżku.

-Jak ty to zrobiłeś? - spytałem z niedowierzaniem.

-Nie wiem ale musimy świętować! - chłopak wciąż skakał jak pięcio latek po moim łóżku, przez co się zaśmiałem.

-Clay, ja naprawdę nie chce cię martwić ale to dopiero trzeci temat - uniosłem brew.

Nagle przestał skakać i spojrzał na mnie błagalnie.

-Z ilu? - spytał załamany.

-Z 20- zacisnąłem usta w cienka linie przewracając kartki w książce.

-No świetnie.

-Dobra chodź tutaj - poklepałem miejsce obok siebie - Im szybciej się za to weźmiemy, tym szybciej skończymy.

-Już mnie głowa bolii - jęknął opadając na łóżko obok mnie.

Pochyliłem się nad nim i cmoknąłem jego usta kładąc głowę na jego brzuchu.

-Dasz radę. Zobaczysz, jak ta tępa dzida będzie na ciebie patrzeć, jak zobaczy u ciebie trzy piątki w dzienniku - uśmiechnąłem się a następnie splotłem nasze dłonie i pociągnąłem go tak, żeby usiadł.

-Obyś miał rację - przetarł ręką twarz i wziął swój zeszyt przed siebie.

-Ja zawsze mam rację - wzruszyłem ramionami.

-Ależ jesteś skromny.

Uniosłem kąciki ust a przez kolejne pół nocy, wkuwaliśmy z blondynem każde tematy z najważniejszych przedmiotów.

''

-George, ja naprawdę już nie mogę - szepnął chłopak, który nawet nie wiem kiedy, znalazł się po drugiej stronie łóżka, leżąc do góry nogami z książką na brzuchu.

-Jesteśmy dopiero na połowie - powiedziałem patrząc na godzinę, która wskazywała czwartą nad ranem - Okej, jutro dokończymy - stwierdziłem chowając już masę książek z łóżka.

-Jeeeej, w końcu... - wymamrotał blondyn który miał już zamknięte oczy.

𝐹𝐼𝑅𝐸 // DNF FANFIC {COMPLETE}Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz