Pamiętasz mnie jeszcze?Sporo mnie nie było.
Ułożyłem sobie życie, mam żonę i trójkę kochających dzieci.
Czułem się winny, wchodząc w związek z kimś innym niż tobą, ale wiem, że chciałbyś, żebym to zrobił.
Przychodzę na twój grób i co kilka dni zmieniam kwiaty na nowsze, nie pozwolę aby były uschnięte.
Niestety, nie jest mi chyba dane żyć. Kilka miesięcy temu dowiedziałem się, że mam raka. Szanse na wyleczenie są zerowe, a ja z każdym dniem czuje coraz większy ból.
Lekarze dają mi maksymalnie trzy dni życia.
Kocham cię i niedługo się zobaczymy.
Na zawsze twój
George.Położyłem mój dziesiąty i ostatni list w dziurze przy grobie. Każdy list był otoczony wstążką, na każdym była ona czarna, ostatni list się różnił.
Był otoczony czerwoną wstążką.
Dlatego, że dopiero po 60 latach poczułem się blisko niego, ze moje serce było już naprawione.
Następnie wziąłem gitarę Claya, którą zabrałem z jego domu patenaście lat temu i zacząłem podśpiewywać melodię, przejeżdżając palcami po strunach.
Welcome to the city of lies
Where everything's got a priceZacząłem spokojnie uśmiechając się pod nosem.
It's gonna be in your favorite place
You can be a movie star
And get everything you want
Just put some plastic on your faceThis place is a circus, you just see the surface.
They cover shit under the rug
You can't see they're faking,
they'll never be naked.
Just fill your drink with tonic gin,
this is the American dream, soZ moich powiek wylało się kilka słonych łez, które zignorowałem.
Sip the gossip, drink 'til you choke
Sip the gossip, burn down your throatYou're not iconic, you are just like them all
Don't act like you don't know, so
Sip the gossip, drink 'til you choke
Sip the gossip, burn down yourNie mogłem powstrzymać się od popatrzeniu na napis na grobie.
CLAY ANDERSON LAT 17
Kochany chłopak, brat i przyjaciel.
„Trudno czasami żegnać na zawsze kogoś, kto jeszcze mógł być z nami."Uśmiechnąłem się i cmoknąłem czarno białe zdjęcie chłopaka które widniało na grobie a po tym po raz ostatni położyłem mu czerwone róże i dwa znicze.
KONIEC
CZYTASZ
𝐹𝐼𝑅𝐸 // DNF FANFIC {COMPLETE}
FanfictionClay i George są wrogami od ich pierwszego spotkania, niestety mają wspólną grupkę znajomych więc muszą znosić swoją obecność codziennie. Pewnego dnia jednak przybliżają się do siebie przez pewną sytuację. Czy dadzą radę zapomnieć o swojej przeszłoś...