17. Bölüm

22 5 18
                                    

Merhaba böcükler☀️
Bölümlere Feris'in bakışından devam ediyoruz. Bölüm için oy ve yorumlarınızı ihmal etmeyin lütfen 💛

Ariana Grande- Dangerous Women

"Seni adi herif!"

O tanıdık ses ve kırılma sesleriyle yerimden sıçradım. Yan taraftan geldiğinde emin olduğum sesler şiddetlendi. Burada durup birilerinin yaralanmasını bekleyemezdim. Hızla kapıya koşup dışarı çıktım. Bir adım atmamıştım ki bir cüsse yolumu kapattı.
Kafamı yukarı kaldırıldığımda ifadesiz bir yüz bana bakıyordu.

"Lütfen odaya dönün Feris hanım bu sizin güvenliğiniz için."

Yakut'un sesini kırılma sesleri kesti. İçimdeki öfke ve endişe arttı. Koridora bakmaya çalışsam da bana engel oldu.

"Önümden çekil Yakut."

Kolumla onu itmeye çalışsam da başarısız oldum. Kaç kiloydu bu adam?

Bağırış sesleri yükseldikçe kanım damarlarımda ısınmaya başladı. Bakışlarımı tekrar Yakut'a çevirdim.

"Önümden çekilmezsen çığlık atarım."

Ben Karam'a gidemezsem onu buraya getirirdim. Yakut bakışlarıyla ne kadar ciddi olduğumu tarttı. Vücudumdaki adrenalin bana her şeyi yaptırabilirdi, Yakut geri adım attı.

"Sanırım ölmemi istiyorsunuz." diye mırıldandı.
Koridorda yürüyüp seslerin olduğu odanın önüne geldim.
"Hayır ölmeni istemiyorum ve ölmeyeceksin."

Kapıyı açtığımda karşılaştığım manzara beni daha da öfkelendirdi. İçeri girip kapıyı sertçe kapattım.
Karam ne kadar saklamaya çalışsa da şaşkın gözlerle bana bakıyordu. Burada olmamam gerektiğini düşünüyordu. Büyük ihtimalle de haklıydı ama artık çok geç.

Karam uzun masanın başında öylece oturuyordu. Yüzündeki sakin ifade korkunç derecede sarsıcıydı. Yerde kırık cam parçaları, odanın ortasında da dağınıklığın sebebi duruyordu.

"Feris-" diyip bana yaklaştığı anda bir tokat attım. Ses odanın içinde yankılandı. Karam'dan memnuniyet dolu bir ses yayıldı.

Ozan yanağını tutup şaşkın gözlerle bana bakıyordu.
Üzerine doğru attığım her adımla geriye doğru yürümeye başladı.
"Burada ne işin var?"

Masaya çaptığında durdu. Karşımdaki adam benim çocukluk arkadaşım değildi. Bana zarar veren, ne yaptığının farkında olmayan, aklını yitirmiş bir varlıktı.

"Seni kurtarmaya geldim. Seni bu pislik adamdan kutlatmaya geldim Feris."

Masanın başında sakin kalmaya çalıştığını fark ettiğim Karam'ı gösterdi. Gözleri zift gibi bir hal almıştı, yüz kasları gerilmişti.

Ozan koluma dokunduğu an Karam ayağa kalktı.
"Elini çek." Sesi korkunç derecede sakindi. En ufak bir duygu belirtisi yoktu.

Tutuşu gevşeyince kolumu Ozan'dan kurtarıp Karam'ın yanına gittim.
"Beni bu adamdan mı kurtarmaya geldin?" dedim Karam'ı gösterip. Başını hızla aşağı yukarı salladı. Dudaklarım sinirle yukarı kıvrıldı.
Karam kolunu belime sarıp beni kendisine çekti.

"Bu pislik adam seni parçalara ayırmadan buradan defol burdan!"

Karam'ın sesi odanın içinde yankılandı. Ozan gözlerini bana dikmiş bir şey söylememi bekliyordu.

"Cani sevgilimi duydun. Defol burdan."

Ozan şok olmuş bir şekilde bana bakıyordu.
Odanın kapısı açılıp içeriye Yakut girdi, Ozan'ın kollarından tutup sürükleyerek odadan çıkarırken Ozan tehditler saçıyordu.
"Sizi mahvedeceğim! Elinizden her şeyi alacağım! İkinizi de mahvedeceğim!"

KARAMLIK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin