19. Bölüm

25 3 19
                                    

Merhaba böcükler ☀️
Kurgunun daha çok kişiye ulaşması için oy ve yorumlarınızı ihmal etmeyin lütfen 💛

The Weeknd- Pray For Me

Krallığının aldığı darbeyi düzeltip, daha iyi hale getirmeye çalışan bir kral. Karam'ı masasında izlerken aklıma gelen buydu. Gözleri hırsla doluydu. Sis'i yaralayan kişinin Ozan olduğuna artık emindik. Ve bu Karam'ı daha da hırslandırıyordu.
Kaşlarını çatarak yaptığı telefon konuşmaları. Yakut'un anlattıkları pür dikkat dinleyişi, işini ne kadar ciddiye aldığını gösteriyordu.

Zaten Karam Demir'in elini attığı her işte ciddiyet vardı.

Parmakları anlında gezinirken, yorulduğunun işaretlerini anlayabiliyordum. Oturduğum koltuktan kalkıp yanına gittim. Başını yana eğip gözleriyle adımlarımı takip etti. Masanın yanına geldiğimde, elimden tutup beni kucağına oturttu. Yüzünü ellerimin arasına aldım.
"Biraz dinlenmelisin, yoruldun."

Elimi elinin içine alıp avucumu öptü.
"Ben iyiyim, sadece biraz sevgilime ihtiyacım olabilir."

Dudaklarım yukarı kıvrıldı. Dudaklarının üzerine kısa bir öpücük kondurup, kollarımı ona sardım.
"Bana neler olduğunu anlatmak istersin misin?"

"Hımmm." Dedikten sonra biraz bekledi. "Temizlik şirketi işini bitirdi, az önce de tadilat için geldiler. Planladığım gibi yedide Sis'i açıyoruz."

Başımı eliyle yüzüne doğru çevirdi.
"Varlığımızı küçük görenlere güç gösterisi yapmaya hazır mısın sevgilim?"

Göz bebeklerinde ki kıvılcımlar tuhaf bir şekilde hoşuma gitmişti. Ne planladığını bilmiyordum ama ona güveniyordum.

"Hazırım sevgilim."

Gözleri dudaklarımda gezindi. Dudakları haylazlıkla kıvrıldı ve saniyeler sonra dudaklarımız birleşmişti.

Amacının sadece Sis'i tekrar işleyişe sokmak olmadığını anlamıştım. Kafasından geçenleri okuyamıyor yada duyamıyordum ama gözleri bana bu kadarla yetinmeyeceğini söylüyordu.

Nefeslerimiz kesilme raddesine geldiğinde dudaklarını benden ayırdı. Dudaklarım çıplak kalmış gibi hissettim.

"Ne yapıyoruz?" dedim kucağından kalkarken ama beni tekrar kucağına çekti. Birbirimize temas etmediğimiz anlar gittikçe azalıyordu.

"Şöyle yapıyoruz sevgilim. Oyunu kendi kurallarıma göre oynamaya başlıyorum."

"Karam." Dediğimde beni durdurdu.

"Kadınımın canını yakanı bende yakarım güneşim. Bir kan dökülecekse o kanı senin için seve seve dökerim."

Bana verdiği intikam sözünün sonuna kadar gideceğini tahmin etmeliydim. Karşımdaki adamın Karam Demir olduğunu bazen unutabiliyordum.

"Sana zarar gelmesini istemiyorum Karam."
Benim yüzümden ona bir zarar gelirse kendimi affedemezdim.

"Zaten benim yüzümden Sis zarar gördü."

Sis'in başına gelenlerin benim yüzümden olduğunu biliyordum. Ozan'ın nefreti benim üzerimden Karam'a sıçramıştı ve ona zarar veriyordu.

Karam yüzümü avuçlarının içine aldı.

"Hiç bir şey senden önemli değil güneşim. Sen benim için endişelenme, senin adamın her şeyi düzene sokacak."

Dudaklarıma bıraktığı derin öpücük kafamdaki endişelerin hepsini silip süpürdü.
Benim adamım her şeyi düzene sokar.

KARAMLIK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin