1.1

24K 1K 357
                                    

Yarın tatil olduğunu bilip, okula gitmenin vermiş olduğu mutlululuk çok büyüktü.

Evet, kış tatilimiz yarın başlıyordu. Aynı anda okulla gidecek olduğumuz okul gezisi de yarındı.

Ne kadar gitmek istemesem de arkadaşlarımın ve annemle kardeşimin zoruyla gidecektim. Bir erkek kardeşim vardı.

Ama onunla iyi anlaşıyorduk. Zaten annem işte olduğu için evde kalan yalnız ikimiz vardı tüm gün. İyi anlaşmamamız şaşırtırdı asıl.

Okulda gezinirken gözüm diğer 12-lere kaydı. Ben bunlarla 2 gün aynı yerde mi kalacaktım?

Ama her gün aynı okula gidiyorsun, Selin?

İç sesimle geçen günlük sohbetimizden sonra yürüdüm biraz da. Sınıfımıza girdim.

Öğle arası olduğu için sınıfta sayılı adamlar vardı. Zaten ben girince onlar da dışarı çıkmıştı.

İçeri geçip, çantamdan telefonumu çıkardım. Bizimkiler neredeydi acaba?

Selin: Neredesiniz?

Selin: Nill

Selin: Cevap versenee

Cama yaklaştım. Dışarıya bakınca Nil ve bizimkileri gördüm. Bensiz mi?

"Geliyorum, siz bekleyin."dedim kendi kendime.

Çantamın fermuarını kapatıp, yerine iyice koydum. Sınıftan çıkmak için ayaklandım ve kapıya doğru ileriledim. Hızlıca çıkmak için hareket edince birinin bana çarpmasıyla geriledim.

"Önüne baksana!"diyordum ki, önümde Bora'yı gördüm.

"Yine formundasın."dedi dudaklarını kıvırarak.

"Her zaman."dedim sahte gülümsemeyle. Onu ittirip, geçmeye çalışıyordum. Yerinden hareket etmedi.

"Nereye böyle? Acelecisin sanırım."bakışlarıyla beni süzdü.

"Aşağı ineceğim. Çekil."diyerek yine de gitmeye çalışdım. Ama başarısız olmuştum.

"Birlikte gidelim mi?"diye sordu.

Kaşlarımı çattım.

"Sen sınıfa yeni geldin. Ne diye hemen aşağı inesin ki?"

"Burada bir işim kalmadı."diyerek beni yanıltladı. Anlamadım. Amann neysee!

"Bahçeye kadar susarsan olur."dedim. Biliyordum çünkü, kafamı şişirecekti.

"Tamam patron."başını eğince gülmemek için kendimi zor tuttum.

Birlikte sınıftan çıkıp, koridorda yürümeye başladık. Kenardaki insanlar bize garip garip bakıyordu. Umursamadım.

Kızlar birbirlerinin kulaklarına fısıldıyordu. Bunu görüp anlamsız bakış sergilemiştim.

Kulağıma yaklaşıp"Yeni sevgilim olduğunu düşünüyorlardır."diyerek sırıttı Bora. Sinirle yüzüne baktım.

"Hani sen susacaktın? Hem o dediğin anca rüyanda olur."önüme döndüm.

"İnsanlara çatık kaşınla bakınca, ben de açıklamak istedim." Parmağını iki kaşımın ortasına koyup, yukarı çekiştirdi.

Nefret Aşk-ı || Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin