3.9

3.9K 225 81
                                    

Zilin çalmasıyla son ders de bitmişti. Çok şükür.

Çantamı toplamaya başladım. Bora kapıda Baranla konuşuyordu. Çantamı elime aldım ve ona doğru yaklaştım.

"Merhaba."dedim Barana.

"Merhaba yenge."dedi gülerek. İyi çocuktu. Tabi eskiden Nil'i üzmüş olmasaydı.

"Bora, hadi gel kardeşim sen de. Ne kadar yalvaracağım?"dedi Baran. Demek ki sabahtan Borayı gitmek için ikna etmeye çalışıyordu.

"Yok be. Benim güzelimle işim var."diyerek gozlerime baktı.

Baran bir bana bir de Boraya bakarak"Vay seni hanımcı. Yengeden korkuyorsan, ben izin alırım."dedi.

Masum gözlerle bana baktı.

"Selin yengem. En iyi yengem, en güzel yengem,en.."lafına devam etmesine izin vermeden"Baran, senin benden başka yengen yok."dedim.

Bora gülmeye başladı.

"Of neyse işte. Biz eskisi gibi çocuklarla gezmeye gitmek istiyoruz. Hani Bora da gelse diyorum. Gelsin mi yani? İzin versen keşke."

Gözlerim Borayı buldu. Aslında gitmesini istemiyordum. Ama hayatına bu kadar karışamazdım. Birazcık da eğlense sorun çıkmazdı. En son eğlendiğinde mekanı basmıştım ama olsun.

"Peki."dedim gülümseyerek.

Baran sevinçten zıplayıp"İşte bu be."dedi.

Boraysa bana daha da yaklaştı.

"Emin misin, güzelim? Gitmek zorunda değilim."

Onu rahatlatmak için kafamı sallayıp"Hı hı. Eminim."dedim.

Borayla Baran ve diğer arkadaşları önden ilerleyip çıktılar. Ben de hemen arkalarından okul kapısından dışarı ayağımı attım. Artık gözden kaybolmuştular

Bir sesin gelmesiyle ona doğru döndüm.

"Selin."Demir beni sesleyerek yaklaşıyordu.

"Yine ne var, Demir?"dedim bıkkınlıkla.

"Bu sefer gerçekler."diyerek endişeli bakışlarla bana baktı. Ciddiydi.

Anlam veremeyerek kaşlarımı çattım.

"Dinliyorum."dedim.

"Burda olmaz." Kenarı göstererek"Şuraya geçelim. Her şeyi anlatacağım."dedi.

Aslında ben olayları birde Demir tarafından dinlemek istiyordum. Neden böyle bir şey yapmıştı. Niye böyleydi? Bu sorular kafamı allak bullak ediyordu.

"Tamam."dedim. Yürüyerek köşeye geçtim.

"Anlat artık."diyerek yüzüne baktım.

"Bak. Bora sana olayları nasıl anlattı bilmiyorum. Muhtemelen herkes gibi o da beni suçlu-"lafını kestim.

"Gevelemeyi bırak. Suçlanası şeyler yaptınkı suçluyorlar. Değil mi?"dedim tiksinerek.

Hem duygulanıp, hem de sinirlenmişti.

"Hayır. Ben bir şey yapmadım. Ben o çocuğun Boranın kardeşi olduğunu bile bilmiyordum. Zaten ona bir şey yapmadım. Olay zamanı ordaydım. Amma ben daha da onu koruyordum."gözleri dolarak bana baktı.İnanamıyordum.

"Bak belki de inanmayacaksın. Tamam o zamanlar yeni ergenliğe giriyordum. Böyle şeyleri havalı sanıyordum. Allah kahretsin! Bu yüzden o çocuklarla takılmaya başladım. Ama işin bu derece olacağını anlamamıştım. Zaten onların bu işe kalkıştığını görüp ayırmaya çalıştım. Ama olmadı. Bu sefer beni kenara ittiler. Hatta biraz daha aralarına girseydim beni de öldüreceklerini söylediler. Korktum. Çok korktum. Çocuktum ben de. Bilmiyorum. Allah benim belamı versin."Sinirle söylediklerini anlamaya çalışıyordum.

"İyi biri değilim biliyorum. Çok kötü bir insanım. Ama değişmeye çalışıyorum, Selin. Bu okula gelme amacımda zaten Borayla bu olayları konuşup çözmekti."dedi.

Ayağa kalktım."Demir, sen ne dediğinin farkında mısın? Madem böyle bir şey oldu neden Bora senin de onlarla olduğunu söyledi? Hem kamera felan yok muydu yani? Çok mantıksız."dedim.

Kaygılı halde"Bak biliyorum. Mantıklı gelmiyor. Ama her şey çok çabuk oldu. Kamera kayıtlarını gizlediler. Hapishaneye gittiklerinde ise ben de kaldı. Bir gün Boraya gösteririm diye sakladım. Elimde kanıt olsun diye."diyerek çaresizce uzaklara baktı.

"Peki neden geldiğinden beri bizimle uğraşıyorsun?"dedim merakla.

"Aslında başta öyle bir fikrim yoktu. Bora beni görünce deli oluyordu. Ben de susamadım. Hem bu sayede az da olsa konuşuyorduk."devam etti."Eskiden onunla kardeş gibiydik. O günleri özledim. Eskisi gibi olamayız ama belki bir umut diye düşünüyorum."

"Eskisi gibi olacağınızı pek sanmıyorum."

Ona baktım."Bunları bana neden anlatıyorsun?"diye sordum.

"Bilmem. Ona en yakın sensin. Sana bakınca gözleri ışıldıyor. İyi bir kıza da benziyorsun. Sevgilisisin. Bu arada çok yakışıyorsunuz."gülümseyerek söylediğine karşı ben de gülümsedim.

"Teşekkür ederim."

İç çekerek "Ee, ne diyorsun? Ona nasıl anlatayım bunları?"benden yardım istedi sanki.

"Nasılını ben de bilemiyorum. Ama anlatman şart. Plan kurmalıyız."dedim.

"Yardım et. Ne istersen yaparım."

Gülümsedim."Artık pis işlere bulaşmayıp, uslu ve iyi biri olacağına söz verirsen ederim."dedim.

Kahkaha atarak"Peki ortak."dedi.

"Anlaştık o zaman."

"İyi. Benim bir kaç işim var. Görüşürüz o zaman."diyerek yüzüme baktı.

"Az önce söz verdin. Başını belaya sokma."dedim

"Yok öyle bir şey değil."dedi

"Peki. Görüşürüz." El salladım. Ve ondan uzaklaşarak eve doğru yürümeye başladım.Telefonumdan mesaj sesi gelmesiyle hemen açtım

Nil kuzum'dan bir mesaj

Nil kuzum: Selinnn

Nil kuzum: Bugün kızlar gecesi yapalım dedik

Nil kuzum: Akşam 5 te bizde ol

Selin: Yorgunum ben ya

Selin: Siz eğlenin

Nil kuzum: İtiraz felan kabul etmiyorum

Nil kuzum: Bize geliyorsun

Nil kuzum: Hem yeni haberler var

Selin: Ne haberi

Nil kuzum: Ne bileyim Şeymayla Yiğit tartışmış sanırım bilmiyorum tam olarak

Nil kuzum: Kıza moral veririz

Selin: Peki o zaman

Selin: Geleceğim

Nil kuzum: tamamm öptümm

Bölüümmm sonuuu

Arkadaşlar kaç gündür bölüm atamıyorum. Çok doluydum.Kusura bakmayın lütfen.

Nasılsınız?

Gününüzde sizin gibi güzel geçsin💘

İyi günlerr🩷

Nefret Aşk-ı || Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin