Artık akşam olmuştu. Müdürümüz akşam yemeği için bir yere toplanacağımızı söylemişti.Nil'le elbiseleri dağıtıp, giymeye bir şey seçiyorduk.
O kadar soğukta öyle elbiseler getirmişti ki...
"Nilciğim, hocalarımız da orada olacak. Bunu göz önünde bulundurdun değil mi?"diye sordum valizden diğer eşyalarımı çıkararak.
"Ne hocası Selin? Partiye gidiyoruz biz."Ne? Parti mi?
Aniden duraksayıp "Ne partisi?"dedim.
"Baran aşağıdaki mekanı gizlice açtırmış. Anlayacağın disko disko parti parti!"gülerek söylediği şeye öylece bakıyordum.
"Peki ya babasıyla hocalarımız?"merakla sordum.
"Onlar kolay ya. Yol yorgunu olduğumuzu söylemiş Baran. Yani uyuduğumuzu sanıyorlar."omuzunu çekti.
E yuh ama!
"Sen bunları nereden biliyorsun acaba, sorabilir miyim?"elimi belime koydum.
"Şey... Azıcık sohbet ettik de." Gözlerinin içi gülüyordu. Bir şey diyemedim. Kafamı sallayıp devam ettim.
"Sen de çabuk ol hazırlan. Çıkalım. Parti başlamıştır bile."
"Ben gelemeyeceğim sanırım."diyerek yatağa oturdum. Hemen yanıma yaklaşıp"Niye?"diye sordu.
"Elbisem yok ki. Böyle bir şey olacağını düşünmemiştim."bakışlarımı yerde gezdirdim.
"Bu muydu sorun? Bir bak ben kaç tane getirdim! Gönlün hangisini isterse giy."bütün elbiselerini sırayla yatağa dizdi.
"Çok teşekkür ederim."dedim.
Gülümseyip "Bir şey değil.Hadi seç."dedi.
"Farketmez."birini aldım elime.
"Nasıl farketmez? Daha güzeli var bunun bak." Eliyle başka elbisesini gösterdi. Yeşil renkteydi. Cidden bu daha güzeldi.
"Hadi, git bunu giy gel. Sonrada makyaj yapıp çıkarız."Göz kırpmasıyla gülümsedim.
Hemen giyip gelmemle ağzı açık bana bakan Nil'i gördüm.
"OHAA!"Eliyle ağzını kapadı.
"Çok güzel olmuş sana bu! Şaka mı?"Güldüm.
"Teşekkürler balım."dedim ona sarılarak.
"Da."diye bir ekleme de yaptım.
"Ben bununla donarım."Şimdiden donmaya başlamıştım. Parmağını çenemden tutup kaldırarak "Güzellik kurban talep edermiş."dişlerini gösterir şekilde güldü.
"O kurban da bugün biziz desene."omuzlarını çekti.
"Gel makyajını yap da çıkalım." Nil hazır bir şekilde beni bekliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nefret Aşk-ı || Texting
ЮморNe demiş atalarımız "En büyük aşklar nefretle başlar." Nefretten doğan aşkı okumaya hazır mısınız? @bora_atalarr: beni dikizlemeyi kes @selinnozgur: Ne saçmalıyorsun? @bora_atalarr: Diyorum ki @bora_atalarr: Nefret eden birisine göre bu bakışlar faz...