Bölüm şarkısı- Mor ve ötesi- Yaz Yaz Yaz
1 haftadır çok rahattım. Çünkü ne Bora'yı görüyordum, ne de ondan mesaj alıyordum. Oh mis gibi! Daha ne olsun?
Bugün ilk defa erkenden kalkıp okul için hazırlandım. Her defa son anda giriyordum okula. Ne hikmetse artık diye içimden geçirdim.
Okulun koridorunda yürürken A sınıfındaki kızların kalorifere yapışıp, gelen giden erkekleri süzmesini görünce midem bi' fenalaşmıştı.
Onlara aldırış etmeden sınıfımıza doğru yürüdüm. Gözüm biraz ilerideki her zaman Bora ve grubunun durduğu yere kaydı. Bugün hiçbiri yoktu orda. Hadi hayırlısı!
Sınıfın kapısını açıp içeri geçtim. Yerime oturdum. Yerleştikden sonra yanımdaki yere baktım. Bu Nil'in yeriydi.
Normalde bu saatte sınıfta olmalıydı. Ama bugün gelmemişti. Biraz daha beklemeyi denedim. Yoksa gelmeyecek mi?Gelmese söylerdi.
Yine de yazdım ona.
Selin: Nil
Selin: Nerelerdesin?
Selin: Ders başlayacak şimdi
Dersin başlaması için zil çalınca hoca gelmeden mesajımı yazmaya devam ettim.
Selin: Zil çaldı bile
GörüldüNilli çöreğim💗: Sorma kızım sorma
Nilli çöreğim💗: Öyle bir hastalanmışım ki
Nilli çöreğim💗: Yerimden kalkamıyorum
Selin: Soğukta lop diye dondurma götürürsen böyle olur işte
Nilli çöreğim💗: Ne bileyim ya o an çok canım çekmişti🤧
Selin: Allah şifa versin balım
Selin: Da
Selin: Napacağım bu gün sensiz?
Selin: Okulun tadı yok ki böyle
Nilli çöreğim💗: İdare et
Nilli çöreğim💗: Gelince ararım günün dedikodusunu yaparız
Selin: XKMÜÖDMSÖDLD
Selin: Sınavımızın olduğu yıl biz:
Selin: Neyse tamam o zaman
Nilli çöreğim💗: İyi derslerr
"Selam, arkadaşlar."içeri giren hocayı görmemizle hepimiz ayağa kalktık. Telefonu hemen kapatıp, çantama koymuştum.
"Hocam, kapının arkasında bir ayı var gibi." diyip gülen Burak'ı görünce diğerleri de gülmeye başladı. Ben de oraya bakmak istedim, ama görememiştim bir türlü.
"Ayıp Burakcığım. Yeni sınıf arkadaşın hakkında böyle konuşma."diyerek devam etti fizik hocamız "Bora, içeri gel."
Bora mı dedi o? Yoksa ben mi yanlış duydum? İnşallah yanlış duyardım.
"Bora mı?"diye şaşıran Şeymayı görünce, yanlış duymadığımı anlamıştım. O zaman inşallah başka Boradır. Dünyada Bora adında ne kadar çok insan vardır değil mi? Hem yeni gelmiştir okulumuza. Olamaz mı?
İçimdeki umutla sınıfımıza yeni gelen öğrenciyi görmek için bekledim. Bora yavaş yavaş içeri girince herkesin yüzü değişti.O Boraydı işte. Bu çocuk sülük mü acaba?
"Yeni öğrencimiz Bora."diyerek elini Boranın omzuna koydu hocamız.
"Kendini tanıt arkadaşlara."
Sınıfa göz gezdirerek konuşmaya başladı.
"Ben Bora. Bora Atalar. Aslında bu okulda yeni değilim. Azdan çoktan beni tanıyorsunuzdur. A sınıfındaydım eskiden. Sonra çok değerli müdürümüz beni bu sınıfa geçirmeyi uygun gördü."Değerli sözünü vurgulamıştı.
Fizik hocası önemli dersinin vaktinden gitmesin diye "Tamam çocuğum. Sen boş bir yere otur. Tenefüsde kaynaşırsınız."dedi.
Bora bütün sınıfa bir daha göz gezdirdikten sonra, gözleri beni buldu. Olabildiğince ona bakmamaya çalışıyordum. Bana doğru ilerilediğinde arkamda boş yer var, orada oturacaktır diye düşündüm. Ya da kendimi avutmuşdum.
Gözlerimi kapatıp, kafamı aşağı eğdim. Yanımdaki sandalyenin haraket etme sesini duyunca bir gözümü hafifçe açmıştım. Bora yanıma oturmuşdu.
"Allahım, nolur kabus olsun!"dedim yavaşça. Ah be Nil, hastalanmanın vakti miydi?
"Böyle bir şey senin için anca rüya olur."diyerek bana kısa bir bakış atıp, sırıttı. Şeytan diyor ki, şu masayı bunun kafasına geçir!
Ayağa kalkıp"Hocam, burası Nil'in yeri. Bu arkadaş başka yere otursa olur mu?"dedim. Birazcık saçmalamıştım.
"Kızım, kendi aranızda halledin. Beni sokmayın şu çocukça konulara ya."diyerek isyan ediyordu hoca. Herkesde ters bu gün.
Bir şey demeden yerime oturdum. Bütün sınıfın ilgi kaynağı biz olmuştuk. Hocanın "Kendinizi derse verin."diye konuşmasından sonra hepsi önlerine dönmüştü.
"Ne yüzsüz birisin ya! Seni görmek istemedikçe daha çok dolanıyorsun etrafımda."sesim biraz yüksek çıkmış olabilirdi.
"Cık cık."diliyle ağzını şakıldattı. Sonraysa konuşmasına devam etti.
"Normalde kızlar yanlarında oturmam için dua ederler."dudağını sağ tarafdan yukarı doğru kıvırdı.
"Ben o senin yanında oturması için dua eden kız olmadığım için, böyle bir şey benim için işkence. Allah yazdıysa bozsun."diyerek ona göz devirdim. Sonraysa yukarıya baktım.
"Artık çok geç."Kulağıma yaklaşıp, fısıldamıştı.
"Sessizlik! 42. sayfayı açın. Yeni ders işleyeceğiz."dedi fizik hocası.
Dediği sayfayı açmak için çantamdan kitabı çıkardım. Onu umursamıyordum.
Benim haraketlerimi inceleyip sonra önüne baktı.
"Ben de sana meraklı değilim. Müdür zorla getirdi beni bu sınıfa."Kaşlarını çatmıştı.
"Ne haltlar çevirdiysen... Adam daha fazla o sınıfta kalmana dayanamamış."diyerek yavaşça konuştum ben de. Asla ona bakmıyordum, gözlerim hocadaydı.
"Bu sefer kavgayı ayıran tarafdım."diyerek ellerini ensesinin arkasında birleştirip, rahat bir şekilde oturdu.
"Umrumda değil. Seni bilmem ama benim hazırlanmam gereken sınavım var. Ya başka yerde otur, ya da sesini kes!"diyerek derse konsantre oldum. Mecbur artık onu görmezden gelecektim.
Bölüüümm sonuuu
Aklımda çok güzel şeyler var bu kitapla ilgili. Hemencecik yazmak istiyorum😁
Bu arada bölümün başında koyduğum şarkı Bora ve Selin'e yazılmış gibi🥺✨
Y.b aralığını soranlar olmuş.Her gün bölüm yüklüyorum.
Güzel günlerr herkese💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nefret Aşk-ı || Texting
HumorNe demiş atalarımız "En büyük aşklar nefretle başlar." Nefretten doğan aşkı okumaya hazır mısınız? @bora_atalarr: beni dikizlemeyi kes @selinnozgur: Ne saçmalıyorsun? @bora_atalarr: Diyorum ki @bora_atalarr: Nefret eden birisine göre bu bakışlar faz...