Kızlarla hazırlanıp Bora'dan öğrendiğim barın önünde buluşmuştuk. Nasıl öğrendiğimi anlatmasam daha iyi olur bence.
Garipdi. Bora benim arkadaşlarımla takılıyordu öncelikle. Aslında baya sohbet ettikleri vardı ama bu kadar kaynaştıklarını düşünmemiştim.Dertleşecek kadar.
Tüm yol Nil'e küfürler saydırarak gelmiştim.Gariban Gökalp'i sevseydi bu durumda olmazdık. Şaka şaka. Bunun onun elinde olmadığını biliyordum.
Ama yine de Gökalp için dışarı çıktıkları gerçeğini değiştirmiyordu bu. Birde bana şirinlik yapıp çıktığını da. Bu yüzden ben de plan kurup onları gözetlemeye gelmiştim bizim kızlarla.
Bizim kızlar... Evet hepimiz burdaydık. Asuman baya şikayetçiydi halinden ama olsundu.
"Artık girsek mi diyorum?"diyerek kafasıyla mekanı gösterdi Şeyma.
"Bence de. Ağaç olduk burda. Neyi bekliyorsak.."diyerek bakışlarını kaçırıp bıkkınca derin nefes aldı Asuman.
Nilse gelen giden kızları süzüyordu. Sonunda bize döndü.
"İçeri güzel kız kaynıyordur şimdi."bir daha içeri geçen bir kıza baktı mırıldanarak.Çekingen tavırla konuşmaya başladı.
"Sizce onlara bakar mı?"Gökalpten bahsettiğini anlamak zor değildi. Gülmek istesemde gülüşümü bastırdım.
Asuman gözlerini kısarak"Sen de sevmiyorum diyorsun sonra sizci inliri bikir mi"diye onu taklit etti.
Derin nefes aldım.
"Girelim artık hadi."dedim ve bir adım attım.
Kapıdakı koruma çoğu kişiyi içeri alıyordu zaten. Biz de pek küçük durmadığımız için sorunsuz içeri almıştı. İçeri doğru yürürken müziğin sesi git gide artıyordu. Mekana tam girince dans eden insanları gördüm. Yoğun alkol kokusu geliyordu. Müzik sesi ise son raddeydi, çok yüksekti yanı.
Kızlarla bir birimizi duyamayınca kulağımıza doğru yüksek sesle konuşuyorduk.
"Bizimkiler görüş alanıma girmiyorlar nedense."dedi Şeyma kaşlarını çatarak.
"Buluruz şimdi."dedim ona karşı. Önüme dönerek gözlerimle Bora'yı aramaya başladım. En arkalarda baya dağıtmış birilerini görmemle gözüm onlara kaydı. Biraz daha dikkatli bakınca Bora'yı görmem uzun sürmedi. Gökalple bir şey konuşuyorlardı ve Gökalp gülmeye başlamıştı. Yanlarında Alper, Enes, Burak ve Yiğit içkilerinden yudumluyorlardı.
Kocaman gülümseyip ağzımı araladım.
"Kızlar, buldum bizimkileri."
"Hani? Nerde?"dedi Şeyma heyecanla.Biraz ileriyi gösterdim. Gözleri hemen Yiğit'i buldu. İlk önce sevgiyle bakarken birden aklına gelenle sinirlendiğini anlamıştım.Şeyma hırsla yürümeye çalışınca hemen karşısına geçip önünde durdum.
"Ne yapıyorsun? Planın içine edecektin."dedim elimi alnıma koyup telaşla.
Asuman onun yanına yaklaşıp elini omzuna koydu.
"Sakin ol. Sinirlerine hakim olman gerek."diye uyarıcı tonuyla konuştu.
İçeri girdiğimizden beri sesi çıkmayan Nil'e bakmak için kafamı çevirdiğimde bir yere odaklandığını görmüştüm.
"Nil?"dedim endişeyle.
"Kızlar."dedi bize bakıp. Nolduğunu anlamak için ne söyleceğini bekledim merakla. Biraz ileriyi gösterdi ve ağzını araladı.
"Sude ve arkadaş grubu da burda tahmin ettiğimiz gibi."
Gösterdiği yere baktım. Evet onlardı.
"Ve sanırım Gökalp olan masaya bakıyorlar."dedi dişlerinin arasından konuşup.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nefret Aşk-ı || Texting
HumorNe demiş atalarımız "En büyük aşklar nefretle başlar." Nefretten doğan aşkı okumaya hazır mısınız? @bora_atalarr: beni dikizlemeyi kes @selinnozgur: Ne saçmalıyorsun? @bora_atalarr: Diyorum ki @bora_atalarr: Nefret eden birisine göre bu bakışlar faz...