Bölüm şarkısı- David Kushner~ Daylight
Keyifli okumalar🦋
Akşam için yemek yiyeceğimiz masaya doğru yürüyordum. Yarın gideceğimiz için müdürümüz hepimizi bir arada görmek istiyormuş.
Restorandaki masanın uzunluğuna odaklanmıştım. Gerçekten çok uzundu. Ee bütün 12-ler bir araya gelince böyle olması da beklenirdi.
İyice masaya yaklaştım. Çoğunluk oturmuştu. Bu yüzden sandalyelerin bir çoğu dolmuştu. Nil'in yanında bir tane boş yer vardı. Hızlı addımlarla yürüdüm. O boş yere baktım. Sağ tarafında Nil vardı ama sol tarafında bir erkek oturmuştu. Yakına gelince bunun Bora olduğunu anlamam an meselesiydi.
Nil benim geldiğimi görüp"Otursana."dedi. Bora'nın da bakışları bana kaymıştı.
Ayağa kalkıp,sandalyeyi çekti."Otur."dedi.
Yüzüne baktım ve "Teşekkürler."dedim.
Oturup masaya baktım. Müdürümüz biraz ileri tarafda oturmuştu. Bizim oturduğumuz sıra çoğunlukla bizim sınıftı. Karşı sırada diğer sınıflar vardı. Tam önümüzde A sınıfından bazıları vardı. Boranın arkadaş grupuda dahildi.
Beni bu 2 günde en çok şaşırtan ise A sınıfının gözüme çokta görünmemesiydi.Hayret.
Düşüncelerden Fatma hocanın sesiyle ayrıldım.
"Reşat hocam. Bir şeyler söylemek ister misiniz?"Reşat hoca gülümseyip"Tabi."dedi ve ayağa kalktı.
"Bugün sizi buraya çağırmanın sebebi bi' kaç ay sonra gidiyor oluşunuz. Umarım hepiniz istediğiniz universiteyi kazanırsınız. Ne kadar yaramaz çocuklar olsanız da hepinizin yeri ben de ayrı." Masadakilere baktı.Bu adam niye böyle duygusal konuşuyor?
"Umarım güzel bir tatil geçiriyorsunuzdur. Hepinize geldiği için teşekkür ederim. Afiyet olsun."deyip oturmuştu.
Artık yemek için talimat da aldığımıza göre herkes yemeklere dalmıştı.
Bense masaya baktım. Her yemeği sevdiğim pek söylenilemezdi. Ve masada benim yiyeceğim türden şeyler yoktu.
Birden bire birinin tabağıma 2 pizza dilimi koymasına kaydı bakışlarım. Burada pizza mı vardı?
Bu kişi Bora'ydı. Yüzüne baktım.
"Her yemeği yiyemediğini biliyorum. Bununla idare et."deyip önüne dönmüştü.
Bana iyi davranması garip hissetiriyordu. Ve en önemlisi bu bilgiyi nereden biliyordu?
Yanımda oturduğu için biraz yaklaşıp yavaşça"Bunu nereden bildiğin sormayacağım.Teşekkürler."dedim.
Gülerek cevap verdi."Hiç sormamış gibi oldun. Bir şey değil."
Gülümsedim. Bizimkiler ve diğerleri kısık sesle sohbet ediyordu. Pizzamdan bir dilim alarak, onları dinlemeye karar vermiştim.
"Dünkü parti çok güzeldi, Baran."dedi A sınıfıntaki bir kız.
"Gerçekten ya. Baya kafamız dağıldı."Emir'in söylediği şeyle Baran gülüp cevap verdi.
"Sonu biraz benim için iyi olmasa da güzeldi. Değerdi yani."
"Bence de."dedi gülerek Bora.
Erdem'in bakışları Bora'ya kaydı.
"Sahi, sen neredeydin dün? Sonlara doğru kayboldun."Erdem'in dediğine karşılık dudakları kıvrıldı Bora'nın.
Bana baktı, bu sırada göz göze gelmiştik. Sonraysa önüne dönerek Erdem'e cevap verdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nefret Aşk-ı || Texting
ComédieNe demiş atalarımız "En büyük aşklar nefretle başlar." Nefretten doğan aşkı okumaya hazır mısınız? @bora_atalarr: beni dikizlemeyi kes @selinnozgur: Ne saçmalıyorsun? @bora_atalarr: Diyorum ki @bora_atalarr: Nefret eden birisine göre bu bakışlar faz...