2.8

14.9K 721 168
                                    

"Gittim ben."ayakkabılarımı giyerken anneme seslendim.

"Güle güle,kızım."son olarak annemden gelen sesi duymamla kapıya yönelip dışarı çıktım.

Biraz ileriledim. Karşımda birileri vardı. Acaba kim?

"İyi alıştın sen."gülümseyerek söylediğime karşılık "Alıştıran utansın.Gel buraya."dedi Bora ve beni kendine çekip sarıldı. Burnum boynuna denk geldiğinde eşsiz kokusu başımı döndürüyordu. Çok şeyi kabul etmesem de kokusunun güzel olduğunu kabul etmeliydim. Çaktırmadan kokusunu içime çektiğinde güldüğünü hissetmiştim. Bravo hiç çaktırmadın.

"Koku hassasiyetin var."dedi.

Kafamı salladım"Evet. Biliyorsun zaten."

Yanındayken çok gülüyordum. Bu yüzden bu sefer dudaklarımla gülüşümü bastırmaya çalışarak kafamı aşağı eğdim.

"Gitmiyor muyuz?"

Kafamı kaldırarak"Ha?Nereye?"dedim.

"Nereye olacak,Selin? Okula tabi ki."

Ha evet okul vardı değil mi?

Yürümeye başladım."Gidelim."

"Dur."diyerek beni durdu. Elimde temas hissetiğimde bakışlarım aşağıya elime doğru kaydı. Eliyle elimi sımsıkı tutuyordu. Tebessüm ettim.

"İşte şimdi gidebiliriz, sevgilim."dedi ve yolumuza devam ettik.

_________________________________

Okula yaklaştığımızda elimi ondan ayırmak için direttim. Ama başarısız olmuştum.Kulağına yaklaşarak kısık sesle konuşmaya başladım.

"Okula geldik."

Bir kaşını kaldırarak"Yani?"dedi.

Bir etrafdakilere bir ona baktım. "Bir gören olur.."

Ellerimi daha sıkı tutarak"Olsun. Sevgimizi saklayacak değiliz."dedi ve beni çekiştirerek yürümeye başladı. Kıkırdadım.

Bahçedekilere bakarken herkesin farklı şeylerle meşgul olduğunu görüyordum. Umursamadan yürüyünce bir köşede oturmuş giden gelenleri süzen Demir'i gördüm. Çok geçmeden Bora da onu farketmişti. Sinirle dişlerini sıktığını görünce iyice ona yaklaşmaya başladım.

"İçeri geçelim."tatlı dille konuşmaya başlayınca onu ikna ettiğimi anlamıştım. Çünkü kafasını sallayarak içeri yönelmişti. Bugünde kaosu durdurduk şükürler olsun!

Birlikte sınıfa girmemizle sınıftakilerin gözü üzerimizdeydi. Boranın bu pek umrunda olmasa da benim umrumdaydı. Çünkü bizimkiler anlamsız bakış atarak benden bir açıklama bekliyordular. Çantamı sırama yerleştirip onlara doğru yürüdüm.

"Selam."dedim ilk önce Nil'e sarıldım sonraysa onlara döndüm.

"Nasılsınız?"

Burak hemen lafa dalarak"Biz iyiyiz de. Sizi sormalı"bakışlarıyla Bora'yı gösterince kaçışım olmayacağını anlamıştım.

"Şimdi durumlar karışık. Yani şey..."

"Ney?"dedi Şeyma kafasını sallayarak.

"Biz Borayla sevgiliyiz."söylediğimin karşısında bazıları küçük çaplı şoka girerken bazılarıysa bu durumdan haberdar gibiydi.

Nefret Aşk-ı || Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin