2.9

14.1K 708 251
                                    

Nil'den

Bizimkiler her zamanki gibi toplanıp sohbet ediyordu. Bense çok acıkmıştım. Konuşmaları durunca hemen lafa daldım.

"Kantine gidiyorum. Bir şey isteyen?"

Kafalarını iki yana salladıklarında"Tamam."dedim ve arkamı dönerek yürümeye başladım. Arkamdan birinin geldiğini hissedince duraksadım.

"Gökalp?"dedim kaşlarım çatık halde.

"Ben de gidiyorum oraya. Birlikte gidelim."deyip yanımda yürümeye başlamıştı.

"İstediğin bir şey varsa söylerdin alırdım."dedim,az önce sormuştum çünkü.

Omuzunu çekip"Kendim alabilirim."dedi ve önüne döndü.

Bir şey demeyerek onunla birlikte kantine doğru yürüdüm. Yiyecek ve içecek almak için sıraya geçtiğimizde kenarda arkadaşlarıyla gülüşüp sohbet eden Baran'ı gördüm. Beni görmesiyle yüzündeki gülümseme solmuştu. Hemen önüne dönüp arkadaşlarına bir şey söyledi ve kantinden dışarı çıktı.

"Nil."Kenardan gelen sese döndüm.

"Efendim."dedim.

"Buraya mı odaklansan?Sıra bize geldi malum."diyerek önünü gösteriyordu. Öyle dalmıştım ki, farketmemiştim bile.

Gülümseyerek"Tabi. Haklısın."dedim ve kantincimizden meyve suyu ve kek aldım. Parayı uzatıp ödediğimde ise Gökalp'ın isteklerini söylemesi için bekledim. Fakat sadece su almıştı.

"Çıkalım mı?"diye sorunca kafamı olumlu anlamda salladım. Dışarı çıkmamızla elindeki suyu işaret edip"Bir su için mi gelmiştin?"dedim.

İlk önce sustu sonraysa ağzını aralayarak konuşmaya başladı."Olamaz mı?"

"Olabilir."dedim ve elimdeki meyve suyunu açarak içmeye başladım.

Bahçeye çıkmamızla bir bankta oturup elimdekinden bir ısırık aldım. Gökalp de gülümseyip yanıma oturmuştu.

"Sincaba benziyorsun böyle."gülüşünü iyice yüzüne yayıp söylediğine elimdeki kekden bir ısırık daha alarak cevap verdim.

"O ne alaka şimdi?"ağzım doluyken söylediğime kahkaha attı.

"Çok alaka."dedi ve gözlerime baktı. Aniden gülüşünü durdurmuştu dikkatle beni izliyordu.

"Noldu?"dedim ciddiyetimle.

Aklına gelenle yüzünü somurtmuştu. Ama soruma cevap vermemişti.

"Hey?Gökalp, n'oldu?"diyerek elimi salladım.

Önüne bakarak derin nefes aldı sonraysa bana dönerek yüzüme baktı.

"Kantinde az önce Baran'ı gördün."dediğini onaylayıp"Evet."dedim ve devamını söylemesini bekledim.

"Hâlâ içinde duygu var mı ona karşı? Ne hissetin yani öyle karşılaşınca?"dedi bir çırpıda.

Duyduğum sorularla duraksayıp elimdekileri kenara koydum. Sonraysa ona bakarak cevaplamaya başladım.

"Bu hissi sana nasıl anlatsam bilemiyorum. Sanki çok yakın olduğun biriyle bir anda yabancılaşmışsındır ya. Bak öyle bir hiss kapladı içimi. Ama artık eskisi gibi ona karşı duygular beslediğimi sanmıyorum."dedim kendimden emin şekilde. Tüm dediklerimi dikkatle dinlerken sona karşı yüzünde bir tebessüm oluşmuştu.

"Bu arada sana da teşekkür ederim. Her zaman yanımda olduğun ve Selinle arkamı topladığınız için. Bunca yıldır gözüm ondan başkasını görmüyordu. Bu yüzden sizi incittiysem özür dilerim. Seline de söyledim bunları."diyerek yüzüne baktım.

Nefret Aşk-ı || Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin