2.2

18.9K 843 483
                                    

"Efendim anne?"beni sesleyen anneme seslenerek cevap verdim.

"Anne?"Yine cevap gelmedi.

"Ya anne sesliyorsun, sonra cevap verince konuşmuyorsun."Sinirlensemde sesimi tatlı çıkarmaya çalışmıştım. Ama hep böyle yapıyor..

"Kızım, gel iki lokma bir şey ye."gözleriyle masaya işaret edince"Hayır anne. Bu saatte ben uyanamıyorum. Midem nasıl uyansın? "diyerek çantamı aldım belime.

"Ama böyle olmaz ki kızım. O sınava nasıl gireceksin? Bir şey yemiyorsun." Hızlı adımlarla anneme yaklaşıp yanağına öpücük kondurdum.

"Merak etme, Ayşe Sultan. Öğlen bir şeyler atıştırırım."

Gülümseyip"Peki o zaman. Dikkatli git."dedi.

Kapıyı araladım ve kendimi dışarı atarak"Tamam."dedim.

Ardımdan kapının kapanma sesi gelince yavaş yavaş siteden çıkmam için yürüdüm.

Biraz daha ilerilememle karşımda birini görmemle duraksadım.

"Bora? Senin burada ne işin var?"dedim şaşkın halde.

"Ben mi? Ha..Şey... Burada işim vardı da."etrafa bakındı sonraysa "O yüzden."diye devam ettirdi.

Kaşlarımı havalandırıp"Sabahın köründe? Okul saatinde?"diye sordum.

Bozuntuya vermemeye çalışıp"Ne sabahın körü öğlen olacak, öğlen!"yüzüme baktı.

Gülümseyip"Okula kadar birlikte yürüyelim mi?"diye de sormayı ihmal etmemişti.Şimdi anlaşıldı.

Dudağımı kıvırdım.

"Bu bahaneleri yemedim ama hadi bakalım."Gitmek için yürümeye devam ettim. O da bana eşlik etti. Aramızda sessizlik hüküm sürdüğünde ilk lafı o açtı.

"Aslında doğru bildin."

Kafamı ona çevirdim"Neyi?"

"Bahane ürettiğimi.."Kafasını iki yana sallayarak bir gözünü kapadı ve gülmeye başladı.

"Ne için gelmiştin peki?"diye sordum.

"Şey..Sana okula kadar eşlik etmek için desem?"Gülümsediğinde onun bu tatlı haline kahkaha attım.

Ellerimi ağzıma koyup şaşırarak"Ciddi misin?"dedim.

"Valla öyle. Saat kaçtan bekliyorum seni. Ne uyku seversin. Bir de kimse görmesin diye de burada bekliyorum. Soğuktan ölmüş olabilirim."Ellerine üflediğini görüp kıkırdadım.

"Sen bugün fazla mı tatlısın?"Birden bire itiraf ettiğime kendim de şaşırmıştım. Ama o benden bu itirafı beklemiyordu.

"Demek öyle düşünüyorsun hakkımda."Çapkınca gülümsedi.

Ani cesaretimi toplayıp"Öyle düşünüyorum."dedim.

Kaşlarını kaldırdı.

"Vaayy... Cesaretlisiniz,Selin hanım."sonunu uzatarak söylediğine kıkırdadım.

Omzumu çekerek"Bir sorun mu var?"dedim.

Kafasını iki yana sallayarak"Hayır. Aksine çok sevdim bu halini. Hatta cesaretini birazda toplayıp..."cümlenin sonunu getiremedi.

"Ne yapsam?"dedim merakla.

Dudaklarını kıvırıp işaret parmağını yanağına koydu.

"Şuraya bir öpücük kondursan...Diyorum."

Güldüm.

Ona doğru yaklaştığımda heyecanla gözünü kapatıp, yanağını bana uzatınca keyifle iyice gülümsedim. Ona biraz daha yaklaştım. Kafamı biraz yukarı kaldırıp onu kandırdım. Kulağına iyice yaklaşıp fısıldadım.

Nefret Aşk-ı || Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin