2.6

15.7K 812 191
                                    

Duyduğum karşısında şaşkınlığımı gizleyememiştim. Ağzım açık Bora'ya bakıyordum. Ne söyleyeceğimi bilmiyordum.Demir bir katildi.

"Bora..."dedim omzuna dokunarak. Bana taraf döndü.

"Özür dilerim.Ne söyleyeceğimi bilemiyorum."dedim.

Soğukça"Sorun yok.Bilmiyordun."dedi.

Bana çok soğuk davranıyordu. Eline yaklaştırdım elimi. Yüzüme baktı. Onu çekerek yakındakı bankta oturdum ve onu da oturttum. Ne yaptığımı anlamadığı yüzünden belliydi.

"Napıyorsun?"dedi çatık kaşlarıyla.

"Anlat."dedim gözlerine bakarak. Bir süre bana baktı. Sonraysa ağzını araladı.

"Anlatmıştım zaten. Bir çete birlikte öldürdü kardeşimi. Bazıları hapisi boyladı. Bazılarıysa Demir gibi zengin oldukları için parayla sıyrıldılar. Piç! Birde dibime kadar gelip sana yaklaşıyor. Bu cesareti nereden buluyorsa..."denizi izlerken konuşuyordu.

"Peki parası varsa kardeşini neden sıkıştırıyormuş ki?"dedim merakla.

Ellerini yüzüne götürüp derin nefes aldı.

"Bilmiyorum. Bilmiyorum,Selin. Bu insanlar bu işlerden zevk alırlar. Onların zevklerini.."dedi ve ofladı. Yüzüme bakarak"Ondan uzak durmanı istiyorum. Bir şekilde kendim halledeceğim. Ama sen uzak dur."dedi.

"Tek başına halletmene izin vermem. Birlikte halledelim."dedim tatlı tatlı. Masum masum bakıyordum. Ehehehehe.

"Öyle bakma. Olmaz. Tehlikeli bu işler."diyerek önüne döndü. Yüzümü somurttum.

"Neden bana soğuk davranıyorsun?"dedim bir anda. Yüzüme bakmayarak cevap verdi.

"Soğuk falan davranmıyorum."

Sesimi biraz yükseltip"Hayır,soğuk davranıyorsun. Normalde Bora bana böyle bakmaz."dedim bakışlarındaki sertliği ima ederek.

"Ne yapayım,Selin? Artık sana karşı nasıl davranmam gerektiğini bilmiyorum. Bir öylesin, bir böyle. Anlamıyorum. Aramızda neler geçtiğini anlayamıyorum."dedi yorgunlukla. Gerçekten böyle miydim?

Bora benden bir adım bekliyordu. Cesaretimi topladım. Yüzüne yaklaşarak elimi boynuna yerleştirdim. Yanağına doğru iyice yaklaşarak bir öpücük kondurdum.Bu haraketimden sonra Bora elini yanağına koydu ve şaşırarak konuşmaya başladı.

"Selin?"ağzından ismimi duymamla gülümsedim. Bu sefer yanağından aşağı, dudağına doğru yaklaştım. Bora hâlâ şaşkınlıktan çıkamamıştı bense onu yine öpecektim. Sabah yürek mi yemiştim acaba?

Aramızda kalan küçük bir mesafeyide kapatarak dudağına yapışmıştım. Ağzımı biraz haraket ettirdim. Ama ondan bir karşılık alamıyordum. Belkide yaptığım yanlıştı deyip geri çekildim. Bora gözlerini açıp bana bakıyordu.

"Özür dilerim."dedim üzgünce. Aniden dudaklarımda hissettiğim ısıyla gözlerimi açtım. Şimdiyse Bora beni öpüyordu!

Ona karşılık verince dudaklarını kıvırdığını hissetmiştim. Nefessiz kaldığımda ondan ayrıldım.

"Rüyamda göremeyeceğim kadar güzeldi."diye bir itirafda bulundu Bora aniden. O güne ithafen konuşmuştu. Adama rüyanda görürsün dersen sonra böyle cevap verir işte!

Bense utancımdan ne yapacağımı bilmiyordum. Yüzüm kıpkırmızı olmuştu. O ise bana bakmaya çalışıyordu.

"Ha sen utandın..."dedi alaylı gülüş atarak.

"Öpünce hiç öyle demiyordun ama-"elimle ağzını kapadım. Bu halime iyice gülüyordu. Dudaklarını kapadığım elimi öpünce hemen geri çektim.

"Sen ve utanmak? Yerim seni."diyerek gülmeye başladı. Bense somurtuyordum.

"Off! Bora, yeter ama."dedim bıkkınlıkla. Benimle dalga geçmesine katlanamıyordum.

Ellerini öne getirerek teslim olmuş gibi yaptı."Tamam, tamam."

Aklıma gelenle konuşmaya başladım."Demir konusunu ne yapacağız?"

Oflayarak"Ne güzel konuşuyoruz. Ne diye o itin adını ağzına alıp keyfimi bozuyorsun?"dedi.

"Ama konuşmamız lazım o hakda."

"Sana konuşmak yaramıyor. Az önceki gibi konuşmasak ama..."dudaklarını gösterdi. Ne ima ettiğini anladığımda gözlerimi açtım.

"Bora!"

Omzunu çekerek"Ne dedim sanki."dedi. Asla iflah olmazdı bu adam.

Ayağa kalkarak"Hadi yürüyüş yapalım. Sen de bu işi bana daha geniş anlat. Neler yapabiliriz diye konuşalım."dedim.

İstemeyerek ayağa kalktı"Mecbur muyuz?"diyerek çocuk gibi mızmızlandı.

Elinden tutmamla dudaklarını kıvırdı.

"Böyle konuşacaksak olur."

Gülümsedim. Bu çocuk neden böyleydi?

Bölüümm sonuuuu

Kısa oldu bölüm evet. Ama diğerinin devamı oldu ve yazmaya vakit bulamıyorum. İdare edin💘

Bu arada yazdıktan sonra farkettim Kumralımda da 26-cı bölümde kiss ve deniz kenarı vardı,burdada. Tamamen tesadüfen olmuş🥹

Görüşürüzzz🫶🏻

Nefret Aşk-ı || Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin