21 bin kelimeden oluşan bu bölümde herkese keyifli okumalar!
Dipnot: Bölüme 150 oy gelene kadar bölüm atmayı düşünmüyorum.
"Eğer bir insanı değiştirmek istiyorsan, kalp kırman yeterlidir."
Ne olduğunu tam olarak anlamamıştım. Market kasiyerinden ve Mennane'den ayrılalı tam olarak beş dakika oluyordu ve arabayı orman yoluna doğru sürerken arkamızdaki aracın bir an bizi takip ettiğini düşündüm. "Ne oldu?" diye sordu Lavin, sert sesiyle arabanın içinde çalan şarkının sesini kısarken. "Arkadaki araba," diye başladım ses tonum değişirken. Birden, anlamadığımız şekilde arkadaki aracın bize çarpmasıyla öne savrulduğumuzda bir küfür kaçtı iki dudağımın arasından.
"LAN!" Lavin söylenirken arabayı kenara park ettiğimde dikiz aynasından onlarında durduğunu fark ederek kapıyı açıp indim. Lavin'e tam şarkının sesini kısmasını isteyecekken, "Dikkatli sürsenize." Diyen adama çevirdim keskin bakışlarımı.
Lavin arabadan indi.
"Kadın sürücülerden, işte bu yüzden nefret ediyorum." Dedi arabadan inen bir adam. İki adam vardı karşımızda. Biri araba farlarına bakıyor, diğeri kız kardeşime bakıyordu. "Bize çarpan sizsiniz." Sesim sertleşmişti. "Allah Allah, öyle mi?" siyah saçlı, ela gözlü bir adam bir adım attığında durumun ne olduğunu kavrayıp bir adım öne attım.
Akıllarınca tanışmak uğruna hata yapıp suçu üstümüze atarak akıllarında her ne varsa onu gerçeğe dökmek istemek, tam bu adamın gözlerinde gördüğüm bir şeydi ve hıhh. Ben insanların gözlerine bakarak bazı durumları anladığımı söylemiş miydim?
"Aradığınızı yanlış insanlara çatarak bulmaya çalışıyorsunuz. Biz sizin bildiğiniz kızlara benzemeyiz." Arabaya geri binmeden hemen önce, nedensizce içime bir his düşmüştü. Ela gözlü bu adam; çetin ceviz birine benziyordu çünkü bakışlarındaki anlamsız enerji, onun psikopat bir tip olduğunun kanıtıydı. Anlıyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÖKYÜZÜ KADAR YAKIN | TAMAMLANDI
Teen Fiction"Fazla takıntılı olma, geçmişe takılı kalırsan geleceği göremezsin." Dedi gözlerimin en derinlerine bakarak. "Yanlış düşünüyorsun, geçmişi unutmam imkansız, geçmişi unutan gelecekte kaybolur." Dediğimde küçük çaplı bir kahkaha dudaklarından dökülüv...