-GÖKYÜZÜ KADAR YAKIN DUYURU-

2.1K 119 43
                                    

Herkese merhaba. Bu kitabın içinde kendini arayan, bu evreni seven ve devamının gelmesini bekleyen herkese merhaba. Buraya nasıl mütevazı bir dille yazacağımı -diğer yazarlar gibi :)- bilmediğimden kendim gibi yazıp açıklayacağım. Samimi bir şekilde, aklım geçen ne varsa :) 

Uzun süredir yoktum çünkü... Çünkü hayatım rutin geçmiyor aslında çok, inişli çıkışlı. Aile, ilişkiler, arkadaşlarım, devamlı olarak gittiğim hastaneler. Ve saydıklarım hakkında aldığım zor kararlar da var. Bunların hepsi insana bir anda işleyince sorumluluklar ağır geliyor. Bu süreçte sürekli bilgisayarı elime aldım ve ablamın 'Sezon finali yap, yetişemiyorsun hiçbirine' dediği her saniyeyi düşünmeden yazmaya çalıştım. Çünkü sezon finali yapmak istemiyordum. 

Fakat sonra size saydığım sebelerden ötürü bilgisayarı elime alamamaya başladım. Yazmadım ama yazmaktan da vazgeçmezdim. Asla. Bu yüzden de her şeyi bırakıp çalışmaya başladım. Kafam oyalanır, çevremden biraz uzaklaşır ve dinlenirim, bu süreçte de para kazanır ve kitabımı bastırırım dedim. GKY kitabımı seri bir kitap halinde raflarda görürüm diye düşündüm. 

Bir çoğunuz kitabı bıraktığıma dair, bir daha yazmayacağıma dair mesajlar attınız. Lütfen bu düşünceyi kafanızdan çıkarın. Ben küçük yaştan itibaren dünyamı kitaplar üzerine kurdum. Sürekli yazdım fakat yayınlamaya cesaret edememiştim. Demem şu ki, GKY kitap olacak. Çok uzun bir süre sonra değil, yani bu göreceli bir durum aslında ama GKY bir kaç ay sonra raflarda olacak. 2. serisiyle sessizce uğraşacağım, aynı hızla 2 de raflarda olacak. 

Hayatımda olup biten karmaşa yüzünden size vakit ayıramadığım için ve kitapla son zamanlarda pek ilgilenemediğim için lütfen kusura bakmayın. Elimde fırsatım olsa odamdan hiç çıkmayıp bilgisayara gömülürdüm ama inanın her günüm aynı geçmiyor. 

Bir kaç sonra tekrar ve daha iyi bir sıklıkla görüşmek üzere, kendinize iyi bakın. Hoşça kalın...


GÖKYÜZÜ KADAR YAKIN | TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin