"Unutamadım..."
"Anlıyorum."
Tam olarak neyi anlıyorsun Kayra bilmiyorum ama açıklasan güzel olur gibi.
Tam dudaklarımı aralamış neyi anladığını soracaktım ki kelimeler dilimden dökülmeden,
"Seni...senin yaşadıklarını...acını... kalbini...ruhunun derinliklerini... anlıyorum."duraklaya duraklaya söylemişti kulağımda bir dizi melankolik his bırakan bu kelimeleri.
Belimdeki ellerini çekip koltuğa uzanmıştı.
"Ben burda yatıyorum,sen de benim odama çık."
"Tamam,iyi geceler!"arkamı dönmüş yukarı çıkıyordum ki Kayra "Elif !"dediğinde duraksayıp başımı çevirmiştim.
"Geçmişi değiştiremeyiz ama geleceği değiştirebiliriz Mavi kurt ..."
Yutkunmuştum...cevap vermem gerekiyor muydu yoksa başımı sallayıp çıkmalı mıydım...hadi Elif tepki ver!
Hafif bir kahkaha atıp"Mavi kurt bu kelimeleri aklının bir köşesine yazar da umarım Kızıl Dağ bu sözünü unutmaz."demiştim yukarı adımlarken.
Mavi kurt ve Kızıl Dağ'ı unutmamıştık.Vay be Elif Kayra Mavi Kurt'u unutmamıştı ya da unutamamıştı...tamam yıllar geçti aradan unutabilirdi değil mi?
Haklısın unutabilirdi ama unutmamış işte,sanırım son günlerde beni mutlu eden en güzel şeylerden ikincisi.
İlki neydi ki Elif.
Sınava girdim ya işte benim hayatımı değiştirceğine inandığım ,bana dayatılan demir parmaklıklardan özgürlüğüme ilk adımımı attığım sınav hatırlamıyor musun?
İç sesim sanırım uykuya daldığımı anlamıştı ki artık onun da konuşacak mecali kalmamıştı.
~~~~~===~~~~~
"Tamam geliyorum!"
"Hadi Elif geç kalıcaz!"
"Off iki dakika bekledin Kayra geliyorum işte!"
Deyip daha üst katta olmam dışında bir sıkıntı yoktu.
Kayra'nın dolabındaki günlüğünü farkedip almamam mümkün değildi,merak işte ne yapabilirim.
Günlüğü çantama atıp son kez aynada kendime bakıp aşağıya inmiştim.
Siyah bir kargo pantolon giyip,üstüne giydiğim beyaz balon kol hafif dekolteli olan bluzu içine almıştım hasır kemerde gerçekten hoş bir hava katıyordu kombinime.
Aşağı indiğimde Kayra kapıda arabanın önünde bekliyordu,beni görünce arabaya binmişti.
~~~~~===~~~~~
"Eee nereye gidiyoruz bu kadar acele ve sabahın köründe?!"
"Sabahın körü?"demişti tek kaşını kaldırıp bana dönerek.
"Saat 11 farkında mısın Elif ?"
Yani bana göre sabahın körü ve şu an uykumu tam alamadım Kayra.
"Tamam."demiştim oldukça sinir edici bir ses tonuyla
"Masa'da toplantı var bugün öğlen bir de."
Masa mı demişti,ne toplantısı olabilirdi hem benim orada ne işim vardı?
"Anladım peki ben niye seninle geliyorum?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIK
Teen Fiction"Gitme..." Elimi tutan soğuk ellerinin verdiği ürpermeyle başımı yalvaran gözlerle bana bakan adama çevirmiştim...öyle bakma be adam yıkık olan bu kalbim daha fazla hangi acıya katlansın! "Kalamam..." "Bittim...yıllardır senin çektiğin acı tüm beden...