Toygar ışıklı~Anlatamam
Ecel teri gibi soğuk terlerim yüzümde süzülürken elimin tersiyle alnımda göz kapaklarında doğru akan teri silip soruya odaklanmaya başlamıştım.
"Küçükken hiç masal dinlememiş çocuklar kendi resimlerini bile cetvelle çizer... "
Soruyu okuduğumda anlık bir duraksama gelmişti kalemime.Bu soruyu yazan kişi ne yaşamış olabilirdi ki demeyecektim çünkü insanlar bu hayatta yaşanmaz dediğimiz her şeyi yaşayabiliyordu.
~~~~~===~~~~~
"Eee kızlar nasıl geçti sınav ?"Kayra'nın sesi bana mı öyle gelmişti bilmiyorum ama tedirgindi.
"İyi geçti abi de senin sesin niye böyle?"demişti Zeliha.
"Nasılmış sesim?"diyerek ufak bir kahkaha atmıştı Kayra.
"İşte böyle tedirgin ve garip geliyor haksız mıyım Elif ?"
Haklıydı, Kayra'da bir haller vardı.
"Zeliha haklı Kayra neyin var ?"demiştim Zeliha'yı onaylayarak.
Kayra elini saçına daldırırken bir yandan da arabanın aynasına bakıp duruyordu.
"Yok bir şey hanımlar,şimdi eve gidiyoruz sonra da birkaç işim var onları halledicem."
Zeliha Kayra'ya dönüp"Abi evdekilere söyledin mi Elif'in geleceğini malûm babam masada gerginlik çıksın istemez ve Elif'i hemen Serkan'a postalar !"
Kim kimi postalayacak ya ama haklıydı kız, masa daha önemliydi babaları için.
"Zaten aile evine götürmüyorum Elif'i Arnavutköy'de benim kaldığım yazlığa götüyorum seni de eve bırakıcam öyle geçicez."
Zeliha yüzünde anlamadığım bir sırıtışla bana bakarken ne anlamında memnuniyetsizce başımı sallamıştım.
Kayra Zeliha'dan yedi yaş benden de beş yaş büyüktü.Zelihayla arkadaşlığım sayesinde tanışmıştım yıllar önce ha bir de aile yemeği vardı ama sonu kanlı bitmişti tabi benim için artık fazlasıyla normal geliyordu ama normal gelmemesi gereken bir durum olması gerekiyor.
Sınavdan çıkınca zihnimde dönen düşüncelerde Türkçe paragraf sorusu gibi upuzun ve karmakarışıktı.
~~~~~===~~~~~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIK
Teen Fiction"Gitme..." Elimi tutan soğuk ellerinin verdiği ürpermeyle başımı yalvaran gözlerle bana bakan adama çevirmiştim...öyle bakma be adam yıkık olan bu kalbim daha fazla hangi acıya katlansın! "Kalamam..." "Bittim...yıllardır senin çektiğin acı tüm beden...